Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3728 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

חברים אני וחבר עשינו טיפול באוטו שלו, סובארו גראנד לאונה אימפרזה שנת98. החלפנו רק פילטר אויר שמן ודלק ללא החלפת פלאגים ולאחר הטיפול הרכב מניע אבל פשוט לא נוסע. לא קדימה ולא אחורה מה יכולה להיות הבעיה? יש מצב שפתחנו את השמן גיר ולא את השמן מנוע? תודה לעוזרים.

 

Sent from my Lenovo TAB 2 A7-30H using Tapatalk

  • תגובות 40
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

זה הבורג שהיה מול הפילטר שמן וכן כנראה שפתחנו אותו עכשיו השאלה מאיפה אפשר לקנות בשעה כזאת שמן גיר ומאיפה בדיוק ממלאים אותו כי יש בסובארו רק שתי מדידים ושניהם מלאים?

 

Sent from my Lenovo TAB 2 A7-30H using Tapatalk

פורסם

בשעה כזו - אוטודיפו הקרוב למקום מגוריך

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

פורסם (נערך)

שמן גיר מודדים כשהרכב מונע ובניוטרל, עדיין המדיד מראה מלא ?

 

דרך אגב באימפרזה אוטומטית יש 3 מדידים, יש מדיד גם לדיפרנציאל.

 

כמו שדיסקו אמר קפוץ לאוטודיפו וקנה גלון דקסרון 3 כלשהו.

 

ממלאים אותו עם משפך ארוך או משפך וצינור דרך שרוול המדיד.

 

אני מקווה שלא החלפת את פילטר הגיר בפילטר שמן (בהנחה שבשנתון הזה פילטר הגיר הוא חיצוני)

 

ובחייאת - פעם הבאה לעשות שיעורי בית לפני שמתחילים בעבודה.

עריכה אחרונה על ידי asafasaf

Stay Dirty

פורסם

רגע אז איזה פילטר החלפת? גם של הגיר?

 

לפני שאתה עושה עוד יותר נזק וממלא שמן גיר לחור הלא נכון, אני ממליץ בחום לנשום עמוק לקחת צעד אחורה ולקרוא למשהו שמכיר את הרכב על מנת שיסביר לך מי זה מי, איזה מדיד שייך למה ועל הדרך יבדוק איזה נוזל רוקנתם ומה מילאתם

יום טוב גם לך

פורסם

נכון אבל בשעה כזאת מה נעשה החבר חייב ליסוע יכול להיות שהחלפנו פילטר גיר? יש גם פילטר גיר בסובארו הזאת?

 

Sent from my Lenovo TAB 2 A7-30H using Tapatalk

פורסם

תתרכז לרגע ותסתכל בתמונה שצירפתי לך למעלה.

 

הפילטר שפירקת מצביע לכיוון הרצפה, או שהוא מאוזן כמו בתמונה ?

Stay Dirty

פורסם (נערך)

איוש כמה מצער לשמוע..

סיפור זהה שקרה לחבר בסובארו B4 ,משו שם כנראה מבלבל את החובבנים..

תכלס בגלל שהניעו את הרכב והכניסו הילוכים וניסו ליסוע ,הלך הגיר! התחיל להחליק לדפוק בצורה מטרופת ,ולא להעביר הילוכים! וכל זה מנסיון של כמה דקות להניע וליסוע ללא שמן בגיר

הסתיים בזה ,שהבאתי להם גיר מפירוק ב2000 ש"ח והחלפתי למסכנים האלה ללא תמורה..

מקווה מאד שאצלך העסק ייגמר בצורה יותר זולה

מחזיק אצבעות

בהצלחה

רמי

 

נ.ב אם מלאתם עוד גלון שמן במנוע אתם חייבים לרוקן את העודף עד להחלפה המלאה..

ולמלאות שמן גיר אדום דקסרון 3 בפתח המדיד שנמצא בצד ימין בתא מנוע טיפה למטה בין 2 צינורות ליד המיכל של השמן ברקס

עריכה אחרונה על ידי rami.v

×
×
  • תוכן חדש...