Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3729 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ברגע שפתחתם את בורג הריקון אז יוצאת כמות חלקית ולא מלאה של שמן הגיר. תניעו את הרכב, תנו למנוע להגיע לטמפרטורת עבודה, תריצו את הידית הילוכים בין כל ההילוכים לאט לאט שכל הילוך ייכנס ותחזרו לפארקינג ותבדקו מה מצב המיפלס ותשלימו לפי הצורך שהמנוע עובד!

  • תגובות 40
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

בריקון שמן הגיר יוצא כ6 ליטר שמן גיר, הפילטר שלו נמצא בפנים, רק כשמורידים את האגן אפשר לראות אותו.

האגן של שמן המנוע נמצא ממש בפרונט והפילטר לידו.

פורסם

אני מבין אז שהחלפנו כן את הפילטר מנוע ולא את של הגיר בכל אופן החבר כבר נסע אז אתם אומרים שהוא צריך למלא יותר מה שקנינו זה גלון של 3.8 אז הוא צריך למלא את כולו לפחות נכון? כי עם המדיד אנחנו לא רואים במדויק מה המצב של השמן כמו שהסברתי למעלה

 

Sent from my Lenovo TAB 2 A7-30H using Tapatalk

פורסם
ברגע שפתחתם את בורג הריקון אז יוצאת כמות חלקית ולא מלאה של שמן הגיר. תניעו את הרכב, תנו למנוע להגיע לטמפרטורת עבודה, תריצו את הידית הילוכים בין כל ההילוכים לאט לאט שכל הילוך ייכנס ותחזרו לפארקינג ותבדקו מה מצב המיפלס ותשלימו לפי הצורך שהמנוע עובד!

שאלה מסקרנות, לא יכול להגרם נזק לגיר אם חסר שמן?

פורסם
שלח לי נייד וכתובת בפרטי, אני יוצא אליכם

 

יגאל, אתה ההוכחה שיש אנשים טובים במדינה...

יונדאי סונטה 2000 | פורד מונדאו 2010 | מיצובישי גרנדיס 2005 | שברולט אפלנדר 2007

בתאריך 1.8.2021 בשעה 17:55, m3x7r3m3 כתב:

איך יודעים שפוליטיקאי משקר? השפתיים שלו זזות

 

פורסם

בתור צופה מין הצד מצדיע לכם

כמה זה חשוב אתם לא יודעים אפילו כל ייעוץ קטן

 

יעוץ כזה חסך לי היום 4000 יקרים מאוד על החלפה של גיר רובוטי לקורולה

פורסם
אני מבין אז שהחלפנו כן את הפילטר מנוע ולא את של הגיר בכל אופן החבר כבר נסע אז אתם אומרים שהוא צריך למלא יותר מה שקנינו זה גלון של 3.8 אז הוא צריך למלא את כולו לפחות נכון? כי עם המדיד אנחנו לא רואים במדויק מה המצב של השמן כמו שהסברתי למעלה

 

Sent from my Lenovo TAB 2 A7-30H using Tapatalk

איך פיספסתם את האגן שמן מנוע והגעתם לאגן שמן גיר שבכלל נמצא במרכז הרכב?

אם אכן רוקנתם את כל השמן גיר אז צריכים להיכנס לשם יוץר מ3.8 ליטר, בזמנו נכנס לי כ6 ליטר בהחלפת שמן שביצעתי באותו רכב.

 

תבדוק שמן גיר כפי שכתבו לך פה.


×
×
  • תוכן חדש...