Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3730 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש סיכוי שסוכני הביטוח מקבלים הטבות במקרים בהם הם מוכרים ביטוח עם איתוראן.

 

אם מצאת חברת ביטוח שמוכנה לבטח אותך כעת במחיר הוגן, שווה ללכת על זה.

עלות של התקנת איתוראן save עולה 853 ש"ח לעומת 1300 ש"ח שצמפיון מבקשים (בהתקנה דרך איתוראן אין שנה ראשונה חינם, אבל בכל מקרה אתה לא תשתמש בה)

  • תגובות 55
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
איתוראן לא מגן מפני גניבות, הוא מעשיר את חברת איתוראן.

 

למה אתה חושב ככה?

  

בתאריך 8.6.2023 בשעה 13:37, discoTD5 כתב:

כל פעם שיש לך דעה מוצקה על משהו, תרשום בדיוק את ההיפך. ככה תטעה פחות. 

 

פורסם

^מפנה את השאלה אליך; למה אתה חושב שהוא כן?

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם

כי ברגע שהרכב זז, רודפים אחרי הגנב ומשיגים אותו. לא ככה?

 

ואם זה לא היה שווה כלום, חברות הביטוח לא היו עושות הנחה למי שיש איתוראן.

  

בתאריך 8.6.2023 בשעה 13:37, discoTD5 כתב:

כל פעם שיש לך דעה מוצקה על משהו, תרשום בדיוק את ההיפך. ככה תטעה פחות. 

 

פורסם

בסוכנות של אלייאנס (מחברת צ'מפיונס)

 

קודם כל, תתחדש!

לסוכנות קוראים אלייד ביטוח והיא מבית צ'מפיון מוטורס. הנה דף הבית שלהם.

"Weyland Yutani Corp - "Building Better Worlds

Porsche GT4, Subaru BRZ, Audi A3

 

פורסם
למה אתה חושב ככה?

 

כי הם לא עושים יותר מידי מעבר לדווח לבעל הרכב שהאיתוראן הופעל. כמי שנאלץ להתקין את המערכת הזו בגלל דרישות ביטוח, כל דווח שקיבלתי מהם היה בטווח זמן כל כך ארוך שהרכב, אם באמת היה נגנב, כבר היה עמוק בשטחים. מעבר לזה יצא לי לשבת בחדר בקרה של אחת מחברות האיתור שלא אמסור כאן את שמה וראיתי איך הם עובדים. מדובר במסחטת כספים מתואמת בין חברות הביטוח לחברות האיתור. די דומה למה שמתחיל לקרות בימים אלה בינם לבין מוביל איי.

פורסם

לפחות תשתף אותנו, בלי שמות, מה ראית? איך הם עובדים?

  

בתאריך 8.6.2023 בשעה 13:37, discoTD5 כתב:

כל פעם שיש לך דעה מוצקה על משהו, תרשום בדיוק את ההיפך. ככה תטעה פחות. 

 

פורסם

הם לא עושים כלום גם כשהם רואים את המכוניות הגנובות נוסעות לכוון השטחים. לכל החברה יש צוות שטח אחד מסכן.

על המסך רואים משדרים של מכוניות גנובות שממשיכות לנוע בלי מפריע בכבישי השטחים. יודעים בדיוק איפה הם ומי נוהג בהם (בחלק מהמקרים ה"בעלים" החדשים הם גורמים רשמיים ברשות) ואף אחד לא עושה כלום.

המגוחך הוא שלאף אחד גם אין תמריץ לעשות כלום, כי פרט לאזרח הקטן כולם מרוויחים. חברות האיתור מוכרות מכשירים ומנויים, חברות הביטוח מעלות פרמיות, המדינה מרוויחה מיסים על קנית רכבים חדשים, ואנחנו מממנים את העניין.

פורסם

אני לפני מספר חודשים עשיתי בדיקת מיגון לאיתוראן.

חניתי מתחת לסככה וככה איתורן לא הצליחו לאתר את הרכב שלי.

הייתי צריך לצאת לשמיים פתוחים לאיזה 15-20 דקות לפני שהם הצליחו לאתר את הרכב שלי.

 

עם רמת איתור כזאתי, כל גנב חובבן מסוגל להתגבר עליה

פורסם
כי הם לא עושים יותר מידי מעבר לדווח לבעל הרכב שהאיתוראן הופעל. כמי שנאלץ להתקין את המערכת הזו בגלל דרישות ביטוח, כל דווח שקיבלתי מהם היה בטווח זמן כל כך ארוך שהרכב, אם באמת היה נגנב, כבר היה עמוק בשטחים. מעבר לזה יצא לי לשבת בחדר בקרה של אחת מחברות האיתור שלא אמסור כאן את שמה וראיתי איך הם עובדים. מדובר במסחטת כספים מתואמת בין חברות הביטוח לחברות האיתור. די דומה למה שמתחיל לקרות בימים אלה בינם לבין מוביל איי.

בטוח במליון אחוז שלא היית בחדר בקרה של איתוראן.

אין לך מושג איך הם עובדים.

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

פורסם
מעבר לזה יצא לי לשבת בחדר בקרה של אחת מחברות האיתור שלא אמסור כאן את שמה וראיתי איך הם עובדים.

 

לא יודע מה ראית, אבל לי יש מנוי באיתוראן והם בהחלט מגיבים מהר מאוד במקרים בהם נכנסתי עם הרכב לשטחים בלילה (קיבלתי טלפון תוך 30 שניות בו ביקשו לדעת האם אני נוהג ברכב ודרשו פרט זיהוי) ובמקרים בהם הרכב נכנס למוסך (קיבלתי טלפון תוך דקה בו נתבקשתי לאשר שמי שמשחק במערכת החשמל עושה זאת באישור שלי).

 

גילוי נאות: אין לי כל קשר לחברת איתוראן מלבד היותי מנוי שלהם, לא מכיר שם אף אחד.

"Weyland Yutani Corp - "Building Better Worlds

Porsche GT4, Subaru BRZ, Audi A3

 

פורסם

אז לי הלך המצבר בוקר אחד, הרכב נגרר למוסך, קיבל מצבר חדש והטלפון מאיתוראן הגיע בשעות הצהריים של אותו יום. זה עם איתוראן מלא, כפול, עלוקות וכל יתר הממתקים שמלבישים לנו על המכוניות. זו רק דוגמא אחת. טלפון כשמתעסקים ברכב במוסך הגיע בחלק מהמקרים בלבד. למען הסר ספק, אני מנוי (בעל כרחי) של שירותי איתור כבר למעלה מעשר שנים.

פורסם

לא היית באף חדר בקרה של פוינטר או איתורן ואין לך מושג איך העסק בכלל עובד או כמה צוותים יש להן.

 

אין 100% הצלחה. איתורן מפרסמת למיטב זכרוני ש-80% מהרכבים שנגנבים עם התראה במוקד - נתפסים.

בפוינטר , הנתונים טובים יותר אבל זה לא כל כך חשוב.

 

לפותח השרשור - אם יש לך אופציה לביטוח בלי מכשיר איתר - אל תשים. שנה הבאה ירצו ? תשים שנה הבאה.

בינתיים תיהנה בלי !!!!

אם זה לא מקולקל- אל תתקן את זה.

פורסם

לא בכל פעם שאתה במוסך הם מתקשרים, וגם לא כל פעם שיגמר לך המצבר, הם יודעים במדויק את מצב הרכב וזה שיקול דעת שלהם האם להתקשר.

מיכה לפויינטר יש הרבה פחות לקוחות מלאיתוראן, אם הנתונים שאתה אומר הם נכונים זה נגרם מהסיבה הזו.

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

פורסם
הם לא עושים כלום גם כשהם רואים את המכוניות הגנובות נוסעות לכוון השטחים. לכל החברה יש צוות שטח אחד מסכן.

על המסך רואים משדרים של מכוניות גנובות שממשיכות לנוע בלי מפריע בכבישי השטחים. יודעים בדיוק איפה הם ומי נוהג בהם (בחלק מהמקרים ה"בעלים" החדשים הם גורמים רשמיים ברשות) ואף אחד לא עושה כלום.

המגוחך הוא שלאף אחד גם אין תמריץ לעשות כלום, כי פרט לאזרח הקטן כולם מרוויחים. חברות האיתור מוכרות מכשירים ומנויים, חברות הביטוח מעלות פרמיות, המדינה מרוויחה מיסים על קנית רכבים חדשים, ואנחנו מממנים את העניין.

 

נשמע הזוי לגמרי, ואני מקווה שזה לא נכון.

 

לפי מה שאתה אומר, איתוראן מרמים מדינה שלימה בלי למצמץ. קשה להאמין שזה נכון

  

בתאריך 8.6.2023 בשעה 13:37, discoTD5 כתב:

כל פעם שיש לך דעה מוצקה על משהו, תרשום בדיוק את ההיפך. ככה תטעה פחות. 

 


×
×
  • תוכן חדש...