Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3730 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מבחינת חיבורים ברכב הSAVE מחובר למערכת החשמל בלבד, היוניט מודבק מתחת למושב נהג

 

קודנית דורשת התעסקות עם צמות החשמל מתחת להגה, פלוס, מינוס וניתוק אחד (בדרך כלל 12V אחרי מפתח) לפחות.

מעבר לזה שצריך להוביל את הלחצנים קדימה בצורה כלשהי, בדרך כלל קידוח ודבק מגע.

אם יש עלוקה אז צריך להוסיף עוד יוניט עם ניתוק אלחוטי על רכיב נוסף כמו משאבת דלק או מה שלא יהיה

 

כל שלב כזה דורש פירוקים, חיתוכים ועוד שלל זוועות. כאמור קליפסים נשברים ואף פעם לא חוזרים למקום כמו שיצאו ממנו, סיכוי טוב לקבל רכב עם שריטות בפאנלים, קרקושים ועוד.

וזה מעבר לנזק בלתי הפיך בפלסטיקים מסוימים כמו הקידוח מאחורי הלחצנים של הקודנית

 

כל זה כאמור לא קיים בSAVE. יש 12V קבוע וכבל מינוס שהולך למחשב רכב, זהו בערך.

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

  • תגובות 55
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם (נערך)

סקודה מתקינים את הSAVE כחלק מחבילת האבזור הסטנדרטית (כרגע מוצעת חינם במבצע חבר).

עריכה אחרונה על ידי yuval1111
פורסם
עכשיו קיבלתי הודעה מהסוכן שלאאוטלנדר 5 מקומות יש איתורן save ללא קודנית, אבל אאוטלנדר מפואר 7 מקומות מגיע עם איתוראן מלא עם קודנית והביטוח לא יקבל פחות מזה.

 

מכירים את זה?

 

מישהו יכול לומר לי אם אני יכול להתמקח איתו ולהתעקש שלא תהיה קודנית?

  

בתאריך 8.6.2023 בשעה 13:37, discoTD5 כתב:

כל פעם שיש לך דעה מוצקה על משהו, תרשום בדיוק את ההיפך. ככה תטעה פחות. 

 

פורסם

לי יש GTI עם האיתוראן פאל ועלוקה. מהיום הראשון שהאוטו היה אצלי היו כל מיני ריצודים במסך מולטימדיה, פעם בכמה דקות. בבדיקה שעשו גיל-קאר (אלו שהתקינו את הציוד) הסתבר שזה נבע מהשראה שהאיתוראן עשה למסך, כי הדביקו אותו קרוב מדי. אז כמובן שהתיקון היה ממש פשוט - רק להוציא אותו ולהדביק יותר עמוק, אבל פתחו חצי דשבורד בשביל להגיע אליו כולל הפתחים של המזגן וכו׳. בקיצור, כואב הלב לראות אוטו בן חודש עובר ניתוח לב... אז אם יש לך אפשרות להימנע מהתקנות - לך על זה!

פורסם

איתוראן סייב עדיף על קודן מכל הבחינות.

לסייב אין לוח מקשים, פשוט נכנסים ומניעים.

פחות התעסקום עם חשמל הרכב, הוא כלל לא מחובר למתח של הרכב.

ואפילו ביעילות נגד גניבה. מהסיבה הפשוטה שהגנב בכלל לא יודע אם זה קיים ברכב, ואם קיים היכן הוחבא. בניגוד לקודן שהגנב רואה עוד לפני שמחליט לגנוב את הרכב.

 

 

Sent from my ASUS_Z00AD using Tapatalk

FIAT Punto SX75 1998 > Punto EVO active 2010 > Bravo sensation 2011

 

פורסם

הרכב שלי היה במוסך לתיקון קל בחשמל, וברגע שהמצבר נותק קיבלתי טלפון. העובדים במוסך התפלאו על התגובה המיידית.

פורסם
עכשיו קיבלתי הודעה מהסוכן שלאאוטלנדר 5 מקומות יש איתורן save ללא קודנית, אבל אאוטלנדר מפואר 7 מקומות מגיע עם איתוראן מלא עם קודנית והביטוח לא יקבל פחות מזה

 

מישהו יכול לעזור? איך אני גורם לו להתקין לי איתוראן סייב?

  

בתאריך 8.6.2023 בשעה 13:37, discoTD5 כתב:

כל פעם שיש לך דעה מוצקה על משהו, תרשום בדיוק את ההיפך. ככה תטעה פחות. 

 

פורסם
דיברתי עם סוכנת נוספת, היא אמרה לי שגם בחברת מנורה לא חובה מיגון בכלל. אבל היא ממליצה כן להתקין כי הדרישות מיגון כול הזמן משתנות לפי הסטטיסטיקה של הגניבות.

 

הייתי משקיע בקמע של הבאבא בובה במקון לזרוק כסף על ביטוח במנורה.

הסיכוי שתראה משהו מהקמע יותר גבוה מאשר שתקבל ממנורה.

טוב שיש כסף לתת חסות למכבי תל אביב.

פורסם

המטרה של הקודן זה רק בגלל מה שצויין פה שאיזה ילד יגנוב לי את המפתח, אם גנב ירצה את הרכב לא קודן ולא איתוראן יעזרו.

הקודן+עלוקה(אני חושב שזה עלוקה עם ניתוק אחד) מותקן אצל היבואן (שכנראה התקין כבר מעל כמה מאות כאלו) אז אני מניח שהעבודה שלו דיי טובה ואם לא , לא לוקח את הרכב חח..

"נאה דורש נאה מקיים"


×
×
  • תוכן חדש...