Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אופל אינסיגניה קוסמו 2014


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3754 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן לכולם,

כמה שאלות-

 

האם המושבי עור הם התקנה מקומית? יש לי תחושה שכן, אבל המושבים מחוממים.

 

האם הסאן-רוף הינו התקנה מקומית?

 

מדובר בדגם "קוסמו" .

 

לגבי הביצועים בינוניים למדי, צריכת דלק ממוצעת 11 ק" מ לליטר.

 

נוחות נסיעה טובה מאוד יחסית לחתך 45 וחישוק 18" .

 

מערכת מולטימדיה גרועה למדי לטעמי- הסנכון לגלאקסי 6 לא הכי אופטימלי.

 

למי שרלוונטי או יש שאלות מוזמן לשאול.

פורסם

בחיים לא שמעתי על הקוסמו זה גרסת סטיישן?

וכמה שאלות בתור אחד שמת על איך שהרכב נראה איך הוא מבחינת ביצועים, ספיגת שיבושים, נוחות נסיעה , לקיחת פניות וכו'?

פורסם

אתמול במקרה מישהו שאל אותי ברמזור...

נוחות נסיעה טובה, יותר טובה מבחינת היגוי ומתלים מסופרב.

מנוע סביר- ביצועים לא רעים, מלבד יציאה איטית מהמקום.

תאוצות ביניים בכביש 6 לא רעות, זמינות לא רעה.

אין להשוות עם מנוע ה2.0 או 1.8 של סופרב.

דומה ל1.4 150 כח סוס של וואג.

×
×
  • תוכן חדש...