Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3759 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בבסיס הזרוע יש מכסה פלסטיק (הוא בצבע שחור ככה יותר משאר הזרוע).

 

פותח אותו. יתגלה לך אום. פותח את האום.

תסמן על ידי חריטה את מיקום הזרוע ביחס לבורג כדי שתוכל להחזיר בדיוק למקום.

 

תנסה למשוך את זרוע המגב. אם לא יוצא, תרסס WD40.

 

תמתין כחצי שעה.

עם עדיין לא יוצא, תצטרך מכשיר חילוץ יעודי (אפ ציר).

 

 

פורסם

ממה שאני זוכר - לאחר פירוק האום, יש ללחוץ את זרוע המגב קלות לכוון השמשה ולמשוך בו זמנית את הצד השני של זרוע המגב (הכוונה בצד של החיבור למנוע / האום שפרקת) לכוון המנוגד (ז"א לא לכוון השמשה).

רק בזהירות.

alfa 156 2.5.

פורסם

במילים אחרות, לנדנד את הזרוע על הבורג.

 

זה עוזר אלא אם הזרוע נדבק חזק לבורג עקב חלודה.

 

 

פורסם

מהנסיון המועט שלי, אם הזרוע נראית כמו שהיא נראית, היא לא תתנתק בכח יד.

אם אתה באיזור יבנה אשמח להלוות לך את האפציר שלי

יום טוב גם לך

פורסם

אגב הוישרים שלך במצב קטסטרופה, לפני שאתה מתעסק בקוסמטיקה, קודם כל תחליף אותם

יום טוב גם לך

פורסם

אני צבעתי בסיוויק שלי בלי לפרק פשוט קניתי ספרי צבע איכותי ושמתי קרטון מתחת לזרוע החזיק יפה מאוד בלי שיוף ובלי כאב ראש

×
×
  • תוכן חדש...