Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3765 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

איך אפשר לבדוק אם יש לי דוחות תנועה בשנה האחרונה?

דוחות או עבירות תנועה או צילום מצלמה וכו'.

תודה.

עריכה אחרונה על ידי ABSULUTT
פורסם

לפנות ללשכת תנועה או תחנות משטרה בהן יש חוקר תנועה - ולבקש מהם לבדוק.

הם יוכלו לבדוק רק האם רשומים לחובתך דוחות שנקלטו במחשב.

דוח שנרשם אך לא הוזן עדיין למחשב - לא יופיע.

 

כתובות של יחידות אגף התנועה ברחבי הארץ:

https://bit.ly/2lDzaPF

פורסם

איזה מידע אתה צריך על הרכב אם הוא שלך?

 

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם

הדוחות רשומים עפ"י ת.ז. של נהג ולא על פי מספר רכב.

גם אם למשטרה יש אפשרות לבדוק רישום עבירות לפי מספר רכב (ולא בטוח שיש להם את הפילטר הזה) - הם לא יכולים לתת לך מידע כזה, עקב מגבלות של פרטיות (עלולים לתת מידע על עבירות של אדם אחר - ולך אין סמכות לקבל מידע זה).

פורסם

גויה

 

ברכב שרשום על שם חברת ליסינג / חברה דוחות של מצלמה /חניה נרשמות בתחילה על שם בעל הרכב.

 

וככל הנראה פות"ש מעוניין לדעת אם על הרכב שהוא "אחראי" עליו נרשמו דוחות.

 

עצתי לפות"ש

 

מה שאינך יודע לא צריך להדאיג אותך.

 

ביצעת עבירה , יסבו את העבירה אליך, אז תתחיל לדאוג, או לא.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם
גויה

 

ברכב שרשום על שם חברת ליסינג / חברה דוחות של מצלמה /חניה נרשמות בתחילה על שם בעל הרכב.

 

וככל הנראה פות"ש מעוניין לדעת אם על הרכב שהוא "אחראי" עליו נרשמו דוחות.

 

עצתי לפות"ש

 

מה שאינך יודע לא צריך להדאיג אותך.

 

ביצעת עבירה , יסבו את העבירה אליך, אז תתחיל לדאוג, או לא.

העניין הוא שהגיע למישהו מהחברה 10 דוחות מכה אחת עם נקודות הכל לא חנייה, הכל היה לפני חצי שנה, אם הוא היה מקבל דוח אחד בזמן, הוא לא היה מבצע שום עבירות יותר. יש לו שם הרבה עבירות מהירות בעיר, ופעם אחת בטעות עבר באדום כי חשב שיספיק את הרמזור, יש לו משפט עוד חודש כולם אמרו לו שהלך הרישיון.(והלך גם מקום העבודה)

אז אני מפחד שיהיה אותו דבר אצלי, דוחות לא מגיעים בזמן החברת השכרה יש להם זמן.

כל אחד נוהג לפעמים 20 קמ''ש מעל המותר, בעיר ומחוץ לעיר, אז אני רוצה להיות בראש שקט, ולהיות הרבה יותר זהיר.

פורסם
הדוחות רשומים עפ"י ת.ז. של נהג ולא על פי מספר רכב.

גם אם למשטרה יש אפשרות לבדוק רישום עבירות לפי מספר רכב (ולא בטוח שיש להם את הפילטר הזה) - הם לא יכולים לתת לך מידע כזה, עקב מגבלות של פרטיות (עלולים לתת מידע על עבירות של אדם אחר - ולך אין סמכות לקבל מידע זה).

יש אפשרות לא מבצעים אותה.

ניתן לקבל מירשם פלילי ותעבורתי בכל תחנת משטרה שיש בה מרכז שירות לאזרח עם הצגת תעודת זהות.

 

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם
העניין הוא שהגיע למישהו מהחברה 10 דוחות מכה אחת עם נקודות הכל לא חנייה, הכל היה לפני חצי שנה, אם הוא היה מקבל דוח אחד בזמן, הוא לא היה מבצע שום עבירות יותר. יש לו שם הרבה עבירות מהירות בעיר, ופעם אחת בטעות עבר באדום כי חשב שיספיק את הרמזור, יש לו משפט עוד חודש כולם אמרו לו שהלך הרישיון.(והלך גם מקום העבודה)

אז אני מפחד שיהיה אותו דבר אצלי, דוחות לא מגיעים בזמן החברת השכרה יש להם זמן.

כל אחד נוהג לפעמים 20 קמ''ש מעל המותר, בעיר ומחוץ לעיר, אז אני רוצה להיות בראש שקט, ולהיות הרבה יותר זהיר.

 

 

אתה יכול לפנות לחברת ההשכרה ולבקש לדעת.

 

נניח שהרכב על שמך, והדו"ח יכול להגיע אחרי 4 חודשים, בינתיים צברת עשרות דו"חות ,

 

חושש

סע כחוק.

יש אפשרות לא מבצעים אותה.

ניתן לקבל מירשם פלילי ותעבורתי בכל תחנת משטרה שיש בה מרכז שירות לאזרח עם הצגת תעודת זהות.

 

 

 

 

ל'

 

פות"ש חושש מדוחות שטרם נרשמו על שמו, אז מה תועיל לו פניה למשטרה, אצלם רשומות רק עבירות שנרשמו לו אישית.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

תוך 48 שעות ניתן לראות עבירות.

דוחות ממוחשבים מופיעים באופן מידי.

 

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם

הרכב לא על שמו

הוא לא חושש מדוחות שניתנו לו ביד

 

הוא חושש מדוחות שנרשמו על שם בעל הרכב על ידי מצלמות.

 

ולא ייתנו לו לראות אותם כי הרכב על שם מישהו אחר.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם (נערך)
הרכב לא על שמו

הוא לא חושש מדוחות שניתנו לו ביד

 

הוא חושש מדוחות שנרשמו על שם בעל הרכב על ידי מצלמות.

 

ולא ייתנו לו לראות אותם כי הרכב על שם מישהו אחר.

בדיוק.

החברת השכרה יכולה לבדוק ולהגיד לי אם בוצעו עבירות עם הרכב שלהם?

עריכה אחרונה על ידי ABSULUTT
×
×
  • תוכן חדש...