Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3756 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

רצועות מחליפים כל 6 שנים או כל 96K.

למרות של לפי הק"מ עשית איתם רק שליש אבל לפי השנים זה יותר מחצי.

תחליף אותם רצועות BANDO יפניות עולות בממוצע 100 ש"ח פלוס מינוס.

  • תגובות 43
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם (נערך)

יש תוכנה של פיאט להורדה

http://torrentz.eu/search?q=fiat+punto+mk2

יש גם את האתר הזה שיש בו את מדריך לMK2 עד שנת 2003(לדעתי זה עדיין אותו דגם מכנית)

יש צרוך להירשם לאתר קודם

http://manuals.co/workshop/fiat/punto

עריכה אחרונה על ידי mark_Avn
פורסם (נערך)

יום רביעי אני אקפוץ אולי למוסך של טויוטה לא לפני שאצלם לכם את הרצועה שוב. מת לשמוע את המחיר לרצועה מקורית.

אם לא, אלך לחנויות שמכירות אותי ונקנה באנדו.

 

אתם יודעים משהו מצחיק? אפילו המחסנאי מבריח אותי כל פעם שאני רוצה לקנות חלק מקורי בגלל המחיר (רציני). לפחות בטויוטה מודעים שהם יקרנים!

 

 

תודה על הנסיון אדם.

עריכה אחרונה על ידי אושריקו
פורסם (נערך)

לא מבין כמה דברים מצטער מלכתחילה, במחילה:

לא יודע איזה סיפור עשיתם מרצועה, אז טיפטף כמה טיפות שמן, לא מבין למה צריך למתוח רצועה מלכתחילה מה זה משתחרר עם הזמן, הרצועה נמתחת, המותחנים מפסיקים למתוח ומשנים את מקומם, או אלו הם הברגים שנפתחים תוך כדיי עבודה ?!, לא מבין למה צריך מוסך מורשה בשביל לקנות רצועה מקורית/תחליפית ושות במחירי מורשה...לא מבין.

לחמתי שתחיה היה רכב כזה יד שניה, 11 שנה עד שהלך טוטאלוסט בתאונה(לחמה שלום), 11 שנה לא נגעה בבורג במנוע מעבר לטיפולים (במורשה).

בכל אופן בהצלחה.

עריכה אחרונה על ידי subaru_loyale

כולם לומדים,יש כאלה בדרך הקשה ויש כאלה בדרך הקלה, בסוף כולם מגיעים לאותה המסקנה.

פורסם

אי אפשר לצלם את הרצועות מהפנימית שלה. בכל מקרה אני נוגע בהן והן נראות מתוחות אבל הן שורקות לי אז לפני שאני אחליף אותן אבדוק מתיחה. תודה לכולם. ולא אלך למורשה כמובן.

פורסם

רצועה תחליפית טובה לא זולה בהרבה מרצועה מקורית.

BANDO למשל היא אחת מיצרניות ה OEM של טויוטה ובמקרה שלי התברר כי היא זולה רק בכמה עשרות שקלים מרצועה מקורית.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

טוב, תודה.

 

הסתכלתי היום על הרצועה מהצד הפנימי (בלתי אפשרי לצלם לכם, אין לי כלים לפתוח משהו ) והן נראות עם בשר TOO MUCH.

 

מצד שני, הרבה פעמים שרקו בגשם והיה צריך מתיחות. לא מוזר?

 

אם אני לא טועה הרצועות הן של ROFAN הקוריאנית.

 

מעניין אם זה נכון שההבדלים בין רצועה חליפית למקורית במידה על המותחנים קיימת גם אם הן באותה המידה כביכול והכל טוב.

פורסם

לא מבין את כל בלאגן בגלל רצועה מסקנה.

לגבי מקור הרעש, קח בקבוק או "שפריצר" אם מים, תבקש ממשהו שישחק אם הגז ברכב, תשפריץ על הרצועה.

יש רעש = רצועה מחליקה.

הרעש פסק לאחר שהמים פגעו ברצוע=בעיה באחד המתחנים מכלולים.

בכל מקרה אני לא הייתי שובר את הראש, קונה כל רצועה שזמינה בחנות לחלקי חילוף ומחליף אותה פעם בשנתיים או 60 אלף.


×
×
  • תוכן חדש...