Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3757 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 43
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם (נערך)

הקפצה חברים.

 

שמתי לב בזמן האחרון שכשאני מדליק מנורות הרכב רועד יותר ללא אבל הבהובים\משחק בטורים.

 

לפני שהחלפתי תושבות מנוע בעבר זה לא היה ככה.

 

על הדרך כמו שאמרתי יש מעט שריקות מהרצועות מנוע.

האם לדעתכם רצועות מנוע לא מתוחות\בלויות עלולות לגרום לתופעה הזו? או שפשוט העומס המתגבר על המנוע , התושבות לא מתמודדות איתו כמו שצריך?

תודה רבה ושבת שלום.

 

 

אני מתכנן לעשות לה יישור קו עצבני ביותר מתי שיתאפשר לי אי שם בעתיד, אבל כרגע צריך לטפל בדברים הקטנים.

עריכה אחרונה על ידי אושריקו
  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם (נערך)

הטיוטה שלך זה רכב לימון מציע לך להפסיק להשקיע בה ולקנות רכב אחר,כנראה שבידך היא אף פעם לא תהיה בריאה.

יישור קו יקר לרכב כמו שלך לא משתלם ,תפסיק לחשוב עם הלב ותתחיל לחשוב עם המוח.

עריכה אחרונה על ידי mark_Avn
פורסם

אתה שואל המון שאלות ולא מתקדם לשום מקום.

למה שלא תחליף כבר את הרצועה הזאת וזהו? הרי במילא אתה רוצה להשקיע ביישור קו לרכב אז מה רצועה ב60 שקלים בסך הכל? עניין של שעה מקסימום במוסך.

פורסם
הטיוטה שלך זה רכב לימון מציע לך להפסיק להשקיע בה ולקנות רכב אחר,כנראה שבידך היא אף פעם לא תהיה בריאה.

יישור קו יקר לרכב כמו שלך לא משתלם ,תפסיק לחשוב עם הלב ותתחיל לחשוב עם המוח.

 

היא ממש לא רכב לימון.

 

הטעות שלי שהקשבתי לאנשים ומיהרתי להחליף.

אני גם ככה עצבני וכועס על עצמי יום יום ותאמין לי שתגובות כמו שלך מדליקות אותי בשנייה וגם כשאני כותב לך את התגובה עכשיו אני מזיע מעצבים. תאמין לי.

אני לא מתחנן לאף אחד ויש לי כבוד עצמי , מי ששם עליי ז*ן שיבושם לו , אני יודע למי ללכת כשצריך ומה לעשות.

 

אני לא צריך תגובות כאלו וזאת לא הכוונה בכלל.

 

אני שואל שאלות מכניות נטו. מה הקשר לסוג הרכב עכשיו?

 

אם היית יודעת איך אמא שלי תחזקה את הרכב למעלה מעשור עם מאות אלפי ק"מ מבלי בעיות מיוחדות פרט לבלאי טבעי היית מביא פרס לרכב ולטויוטה.

 

לי יש שריטה ואני עקשן ופגעתי בעצמי עם הרכב הפעם. לומדים לקח.

 

עכשיו ברשותך נחזור לנושא שהוא מכאני נטו ולא קשור לסוג הרכב.

 

 

 

אדם, אין לי בעיה להחליף אותה...השאלה שלי אם יש לה השפעה על התופעה שאני מציין, זה הכל.

פורסם (נערך)

זה רכב לימון ,אם היה מדובר ברנו מגאן אוטומטית משנת 99 שמכניסה את בעליה להוצאות בלתי נפסקות.

אתה הייתה מציע לאותו בעל רכב לנטוש ספינה טובעת.

 

היישור קו שהוא מתכוון לעשות בעתיד כנראה יכלול את החלפת כל החלקים הסינים שהוא שם למקוריים שיעלה לו לא מעט כסף ועוד כמה דברים שהוא לא סיפר לנו על הרכב,משהו בגדר כמה אלפי שקלים.

 

מתנצל אם נעלבת,אבל חשבתי שהגיע הזמן שמישהו יגיד לך שאתה עושה טעות רק על סמך רגשות לחתיכת פח עם 4 גלגלים ומנוע.

עריכה אחרונה על ידי mark_Avn
פורסם

תשמע לי אושריקו... תנסה לעשות יותר לבד,פחות תרגיש חרטה על דברים.

אני העדפתי להשקיע בחלקים מקוריים ולעשות לבד ברוב המקרים.

יש לי רכב בבית ששווה 8 לפי לוי יצחק, עם תושבות מנוע ששוות 3 .

ף

פורסם

אני מבחינתי נעזרתי המון עם הפורום הזה ולכן כשאני שואל שאלות בקטע טוב וכמו שמנהל בכיר פה אמר לי בפרטי שאני תמיד מכבד את כולם אני מצפה שיכבדו אותי.

 

פתחתי פה שרשור ענקי לפני שנתיים עם 60 אלף צפיות ומאות תגובות ואלפי עזרות, עם כל הכבוד.

 

ללכת כל שניה למוסך לשאול שאלות לא בכבוד שלי ולא בכח של המוסכניק. בשביל זה יש את קארספורום ולא את FXP.

 

מארק, זה לא הנושא כרגע.

 

 

לא מבין מה אתם קופצים כל פעם שאני שואל שאלה. יאללה נמאס.

פורסם

הרעיון בפורום- זה שכל אחד יכול להגיב.

תסנן בהתאם לצורך. לא תמיד אגב תגובה שלילית היא שלילית, אל תשכח שזה בכתב ולא ב4 עיניים.

 

אני פעם פתחתי שרשור עם הצעת עבודה- חלק מאלה שהתקיפו כמו לוחמי קומנדו מקלדת שלחו קורות חיים יום אחריי . כן כן.

פורסם

שכל אחד יגיב כמה שבא לו ואפילו יקלל אותי.

 

מה צריך אבל להכניס כל פעם את מה שקרה עם הרכב? חלאס, הבנו , אני לא רוצה לצאת מסכן שבוכה כל היום מה קרה.

 

פתחתי בעבר שרשור, הסברתי את האירועים ונגמר.

 

עכשיו כל פעם שאצטרך להחליף חלק יצטרכו להגיד שזה רכב "לימון", הרסת אותה , תחליף אותה?

 

אני משקיע בה כמה שאני יכול כי אני לא יכול להחליף אותה כרגע. מה לעשות שאני לא אתן לילדים מFXP לעזור לי לתחזק את הרכב עם כל הכבוד.

פורסם

למה לא חברי הכנופיה?

אני אישית חושב שהחלפת רצועה בקורולה זה לא דבר היסטרי,אם תקנה ותחליף לבד אתה ב winwin .

לתחזק רכב כראוי עולה כסף- בחנויות חלפים היו צוחקים עליי שאני שם לקאוואליר שמן של 200 שקל לגלון.

לגבי הרכב שלך ספציפית- במקום להתעסק ברעידות מעצבנות ברכב כל כך ישן... סע עם החברה לצימר ותשברו למיטה את התושבות.


×
×
  • תוכן חדש...