Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3787 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

אני מברר בשביל חבר שמעוניין לקנות רכב 7 מושבים בדגש על אמינות והתעניין ב

פולקסואגן

טוראן 2008-2012, הבעיה היא הגיר DSG שיצא לו שם לא כל כך טוב. האם לטוראן יש את הגיר הבעייתי (למיטב הבנתי - DSG7 יבש)? והאם כל הגרסאות של הרכב מגיעות עם אותו גיר?



תודה.

פורסם

אם מדובר בדגם הבנזין הייתי חושש יותר מהמנוע, ידוע כבעייתי במיוחד, רובם עברו החלפה/תיקון.

בנוגע לגיר- 08-10- DSG6

10-12- DSG7

 

אם הוא ממש מתעקש תמליץ לו על הדגם עם מנוע דיזל.

פורסם

הכל תלוי י שנתון ומנוע. אצלי מודל 2008 1.9 TDI גיר DSG 6 הילוכים בוודאות כי אני החלפתי לו שמן 5 ליטר ופילטר.

לגיר יש 6 הילוכים. לא יודע מה משודך למנוע הבנזין גם מאוד לא מומלץ חורים בבוכנות שלא נדע.... אח"כ הוחלף ה 1.9 TDI ב 1.6 TDI ששודך עם גיר DSG 7 הילוכים גיר יבש עם כל הצרות.

פורסם
נכון אבל התא מטען בעייתי משהו ואין גלגל חלופי במקרה של פנצר.

אכן יש מכשיר ניפוח,

אבל הרכב חזק, מאיץ מעולה, סוחב שהוא עמוס אנשים והגיר DSG6 מעולה והם נותנים לך גם להרגיש הנאה מנהיגה ולא רכב

שבקושי זז

קובי

:-)

פורסם

היה לי כזה אוטו. אכלתי ממנו קש.

הלך לי הטורבו פעמיים. הקלאצים הלכו ב90000 קמ.

עדיף לא להתקרב. רכב ברמת אמינות נמוכה ביותר.

חפש "טוראן" במנוע החיפוש של הפורום זה יפתור לך את הלבטים...

פורסם
היה לי כזה אוטו. אכלתי ממנו קש.

הלך לי הטורבו פעמיים. הקלאצים הלכו ב90000 קמ.

עדיף לא להתקרב. רכב ברמת אמינות נמוכה ביותר.

חפש "טוראן" במנוע החיפוש של הפורום זה יפתור לך את הלבטים...

מוזר, כניראה נפלת על לימון,

אצל אחי חוץ מטיפולים שוטפים (כבר מעל 140K ק"מ) אין שום בעיה

קובי

:-)

פורסם

לימון?

בצע חיפוש בפורום כפי שנקניק כתב, לי אישית זכורים כמה שרשורים אודות המנוע הבעייתי.

כנראה שאחיך הוא בר המזל.

×
×
  • תוכן חדש...