Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2022 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

התפגר לו המגדש.

במורשה כמובן רוצים מחיר של כליה של בתולת ים.

 

מגדש משופץ זה בסדר?

למה לשים לב?

כמה אמור לעלות בערך?

איפה כדאי לטפל?

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.

פורסם

המחיר של המורשה לא קשור למציאות. לא הייתי הולך על משופץ, מניסיון של חבר כן ממליץ לו לפנות לטורבוטק.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם

סתם מסקרנות:

1) איך יודעים שהמגדש מתפגר?

2) כמה ק"מ עבר ? למה הוא התפגר ?

3) כמה עולה כליה במרכזי ?

תודה

אביטל

TBD

פורסם

או שהמגדש לא גודש, או שהוא מעביר שמן לתאי השריפה עקב החופש שנוצר בציר.

למה מגדש מתפגר ?

בלאי טבעי, חוסר שימון שנובע משימוש בשמן לא איכותי, ובמגדשים הישנים אי מתן קירור מספק לפני דימום המנוע לאחר נסיעה מאומצת.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם

למה ללכת למורשה ? (יבואן. כלומר - לשאול כמה עולה כדי לקבל אמת מידה - זה בסדר).

אח"כ ניגשים לאחד המוסכים המתמחים (מיכאל/איציק/אוטואיטליה/תלתן) ובודקים אצלם ורוב הסיכויים שתוכל לחסוך אי אילו מעות.

מי פסק את דינו של המגדש ? אילו תופעות נלוות לכך ? (יש חוות דעת גם ממישהו אחר?)

alfa 156 2.5.

פורסם

ממליץ לך להזמין מחול. תבדוק ותראה שאין בלבולי מוח במכס ותצטרך לשלם רק מעמ וזהו. החלק יעלה משמעותית זול יותר ותקבל חלק חדש.

עבודה כמובן אצל המוסכים שמוכרים ולאו דווקא המרכזי.

דא יש בארץ מספר חברות שמתעסקות בשיפוץ טורבו ברמה מאוד גבוהה .

fly low drive fast

zx volcane- c4 vts-B4 spec b -Leon fr-Bmw e46 330i-Mustang gt 4.6

פורסם
או שהמגדש לא גודש, או שהוא מעביר שמן לתאי השריפה עקב החופש שנוצר בציר.

למה מגדש מתפגר ?

בלאי טבעי, חוסר שימון שנובע משימוש בשמן לא איכותי, ובמגדשים הישנים אי מתן קירור מספק לפני דימום המנוע לאחר נסיעה מאומצת.

 

כלומר - ברכבים חדשים אין יותר צורך לחכות לפני דימום מנוע?

המדריך המלא לכניסה לעולם הדיטיילינג

HU: Pioneer AVH2750BT | Midbass: Morel Virtus MW6 | Tweeters: Morel MT230 | Amp: Sundown SAX100.4 | SW: DLS Nordica 12" | SoundDeadener: Stinger Roadkill

פורסם

סימפטומים - המנוע עובד לא עגול (לא יודע לגבי חוסר גדישה - לא נהגתי ברכב, והוא לא מבין בזה כל כך...) ונורת צ'ק אנג'ן נדלקה.

 

במרכזי פסקו החלפת מגדש. רוצים 18K כולל הכל. (כולל כמה צינורות שכל אחד מהם עולה יותר מאלפיה לפני מעמ, ממה הם עשויים? מעצמות של חד קרן?)

 

שלחתי אותו לקבל חוו"ד שניה מטורבו-טק.

 

לייבא מגדש לבד? חדש? משומש?

מאיפה למשל אפשר להזמין?

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.

פורסם

אני יודע שזה כמעט חסר סיכוי אבל ניסית לפנות ליבואן? לא הגיוני שברכב משנת 2011 דבר כזה יקרה. במיוחד אם טופל במורשה ובחלפים מקוריים (אם זה באמת היה כך אצלך).

Opel Adam S 2017

  • 4 שנים מאוחר יותר...
פורסם

לי החליפו מגדש שלקחו עליו 5500 שח...אחכ נודע לי שמחודש ...לא מקורי ובנוסף צינורית 2000 שח. אני לא מבינה ....מה הולך פה...כמובן מוסך מורשה אלפה

זה נשמע הגיוני...רכב 2014 גולייטה

×
×
  • תוכן חדש...