Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3819 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אכן, הייתי צריך לעבור מוסך.

בדיעבד שמעתי עליהם ביקורות שליליות.

כרגע לא רלוונטי מכיוון שמכרתי את הרכב.

 

לגבי הלוגאן, אני לא נוסע הרבה (כ12K בשנה) ולכן לא ממש משנה לי אוטו מפנק וכ"ו.

אני פשוט רוצה כרגע רכב אמין עם הוצאות מינימליות לעבור תקופה של הוצאות כלכליות מרובות.

 

כמה מכרים מוסכניקים של המשפחה אמרו לי "אל תתקרב לצרפתיות" והפנו אותי למאזדה 5 כתחליף.

אבל, אני רואה שגם מאזדה 5 לא בתקציב, וגם שמעתי שהכסא האמצעי בשורה השניה הוא ממש צר.. (4 ילדים קטנים = 4 כיסאות; בקרוב בוסטר).

וגם, הבנתי שלוגאן ספציפית היא אמינה.

 

אגב, ביקרתי היום במגרש של חברה גדולה בסניף כפר סבא להתרשם מהלוגאן.

האוטו (חברת בזק) ללא טסט ונדלקת המנורה של המנוע.

הנציג אומר לי בלי לנדנד עפעף:

זה האוטו, והמחיר מחירון (משוקלל). שקל לא פחות.

קח לבדיקה, אני מתקן את כל הרג'קטים ומעביר טסט + השבחה.

הוא אפילו לא התאמץ לשכנע אותי שהתיקון יהיה ברמה טובה, ולא סתם ברמה של "נורת האזהרה של המנוע לא נדלקת יותר"... ("אנחנו עסק של 40 שנה ולא נתעשר מה1000 ש"ח שלך", "לא לחוצים למכור").

 

וואלה, ככה זה עובד?

לא קנה אותי, ובטח שלא אחזור לשם.

ואגב, קניתי פעם יונדאי מקל-אוטו בת"א והייתי מרוצה.

  • תגובות 36
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם (נערך)

שלום,

תיכנס ללוח יד 2 ותראה רנו גרנד סניק. יש אחד עם קילומטראז' נמוך מ 2010 יד ראשונה פרטית מרמת - גן ( אני לא מכיר את המוכר).

אל תגיד ישר "לא" כי זה רכב צרפתי - ברכב הזה מנוע וגיר כמו בניסאן קשקאי , בטיחות גבוהה, נוחות מעולה, אבזור טוב, יש אפשרות להזיז כל מושב בשורה השניה בניפרד קדימה/ אחורה. הדבר היחיד שזה חסרון, זה צריכת דלק ( מנוע בנזין 2000 סמ"ק) שולי בכמות הנסיעות שלך. אני מכיר גרנד סניק מקרוב - לאחות של אשתי יש רכב כזה - 0 תקלות.

בלוגאן מבזק ממגרש סוחרים אל תיגע!

עריכה אחרונה על ידי vladclar

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם
שלום,

תיכנס ללוח יד 2 ותראה רנו גרנד סניק. יש אחד עם קילומטראז' נמוך מ 2010 יד ראשונה פרטית מרמת - גן ( אני לא מכיר את המוכר).

אל תגיד ישר "לא" כי זה רכב צרפתי - ברכב הזה מנוע וגיר כמו בניסאן קשקאי , בטיחות גבוהה, נוחות מעולה, אבזור טוב, יש אפשרות להזיז כל מושב בשורה השניה בניפרד קדימה/ אחורה. הדבר היחיד שזה חסרון, זה צריכת דלק ( מנוע בנזין 2000 סמ"ק) שולי בכמות הנסיעות שלך. אני מכיר גרנד סניק מקרוב - לאחות של אשתי יש רכב כזה - 0 תקלות.

בלוגאן מבזק ממגרש סוחרים אל תיגע!

 

לגבי הגרנד סניק - על הנייר נראה טוב (ראשונה פרטית, ק"מ ממש נמוך).

באמת שווה לחרוג מהתקציב (10K+)?

 

אפשר בבקשה עוד חוות דעת על הרכב הזה בעיקר יחסית ללוגאן?

 

כרגע מאוד חשוב לי:

1.אמינות

2.אמינות

3.תחזוקה שוטפת זולה.

פורסם (נערך)

אולי פספסתי משהו - רשמת תקציב עד 55 אלף. על הרכב הזה רק מבקשים 59, איך הגעת לתוספת של 10 אלפים?

האם ראית לוגאן עם נתונים דומים ? כי רכב בזק זה רכב מסחרי שעבד קשה. רכב כזה לא יהיה אמין, ואי אפשר להשוות אותו לרכב פרטי .

נגיד אתה רוצה לחסוך / לחוץ בכספים, ויש לך לוגאן עם נתונים טובים, אני יכול להבין רכישת רכב זול ( וגם זה כאשר אתה מוכן לפשרה להסיע משפחה יקרה ברכב ללא בקרת יציבות ומספר מצומצם של כריות אויר) . אבל לא רכב שחוק ממגרש. קשה מאוד למצוא לוגאן במצב שמור. ניסיתי לפני שנה ולא ראיתי משהו ראוי.

לגבי האמינות, אולי כרכב חדש ופרטי לוגאן אמינה, אבל עם הזמן קשה לי להאמין, כי זה אותו גיר אוטומטי al4 כמו במגאן.

כמובן אי אפשר להשוות איכות החומרים, נוחות המושבים, יכולת דינמית בין לוגאן לגנד סניק. אני יודע שזה לא בסדר עדיפויות שלך, אבל בכל זאת ירדת מ 5008 שזה רכב איכותי מאוד, ולוגאן זאת נפילה באיכות - אין מצב שלא תרגיש אותה חזק.

היתרונות של לוגאן - זול לרכישה, מרווח ל 7 אנשים בוגרים ויותר חסכוני.

אבל אם שמת לב, בשורה השלישית המושבים לא מתקפלים לגמרי כאשר מנסים לקפל רק אחד מהם - לא מדהים להכניס עגלה בנוסף ל 6 נוסעים ( בסניק הם נכנסים לתוך הריצפה אחד - אחד) .

לדעתי סניק יותר אמינה, היא יותר בטיחותית, יותר חזקה, מאובזרת, נוחה, מהנה, איכותית ויש למכירה עם נתונים טובים.

מבחר הרכבים שמתאימים לך ובתקציב שהגדרת מצומצם מאוד.

אם כל מה שרשום במודעה נכון, ואין לרכב פגיעות שלדה מתאונות, לדעתי זה הרכב הכי טוב שתוכל למצוא במגבלות שלך ובדרישות. אולי גרנד סניק קצת פחות מפנקת מאשר 5008, אבל היא באותה רמה, קצת יותר שימושית מפיג'ו וללא בעיות סדרתיות ידועות של מנועים/גירים.

עריכה אחרונה על ידי vladclar

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם
אולי פספסתי משהו - רשמת תקציב עד 55 אלף. על הרכב הזה רק מבקשים 59, איך הגעת לתוספת של 10 אלפים?

האם ראית לוגאן עם נתונים דומים ? כי רכב בזק זה רכב מסחרי שעבד קשה. רכב כזה לא יהיה אמין, ואי אפשר להשוות אותו לרכב פרטי .

נגיד אתה רוצה לחסוך / לחוץ בכספים, ויש לך לוגאן עם נתונים טובים, אני יכול להבין רכישת רכב זול ( וגם זה כאשר אתה מוכן לפשרה להסיע משפחה יקרה ברכב ללא בקרת יציבות ומספר מצומצם של כריות אויר) . אבל לא רכב שחוק ממגרש. קשה מאוד למצוא לוגאן במצב שמור. ניסיתי לפני שנה ולא ראיתי משהו ראוי.

לגבי האמינות, אולי כרכב חדש ופרטי לוגאן אמינה, אבל עם הזמן קשה לי להאמין, כי זה אותו גיר אוטומטי al4 כמו במגאן.

כמובן אי אפשר להשוות איכות החומרים, נוחות המושבים, יכולת דינמית בין לוגאן לגנד סניק. אני יודע שזה לא בסדר עדיפויות שלך, אבל בכל זאת ירדת מ 5008 שזה רכב איכותי מאוד, ולוגאן זאת נפילה באיכות - אין מצב שלא תרגיש אותה חזק.

היתרונות של לוגאן - זול לרכישה, מרווח ל 7 אנשים בוגרים ויותר חסכוני.

אבל אם שמת לב, בשורה השלישית המושבים לא מתקפלים לגמרי כאשר מנסים לקפל רק אחד מהם - לא מדהים להכניס עגלה בנוסף ל 6 נוסעים ( בסניק הם נכנסים לתוך הריצפה אחד - אחד) .

לדעתי סניק יותר אמינה, היא יותר בטיחותית, יותר חזקה, מאובזרת, נוחה, מהנה, איכותית ויש למכירה עם נתונים טובים.

מבחר הרכבים שמתאימים לך ובתקציב שהגדרת מצומצם מאוד.

אם כל מה שרשום במודעה נכון, ואין לרכב פגיעות שלדה מתאונות, לדעתי זה הרכב הכי טוב שתוכל למצוא במגבלות שלך ובדרישות. אולי גרנד סניק קצת פחות מפנקת מאשר 5008, אבל היא באותה רמה, קצת יותר שימושית מפיג'ו וללא בעיות סדרתיות ידועות של מנועים/גירים.

 

הלכתי למגרש בעיקר בשביל להסתכל על הרכב מקרוב.

 

כן, מצאתי לוגאן ראשונה פרטית 2010 100K מטופלת בעקביות במוסך ללא תקלות ותאונות (עוד לא לקחתי לבדיקה) ב48K אבל יש טסט עוד חודש.

 

לא התייחסת לנקודה העיקרית - אמינות.

אני יכול להרשות לעצמי לחרוג חד פעמית אם יש סיבה טובה.

אם הגראנד סניק גם אמינה + טיפולים זולים (לפחות אמינה..) אז אשקול מחדש.

פורסם

כתבתי פעמיים - גרנד סניק אמינה יותר. יש לה גיר רציף זהה לזה של ניסאן קשקאי ולא גיר אוטומטי al4 הידוע כלא מי יודע מה אמין ( חיישנים, שסתומים לפעמים שיפוץ כללי) .

הטיפולים דומים.

המנועים אמינים בשני הרכבים.

גרנד סניק מאותו השנתון של לוגאן שווה יותר מ 10 אלפים תוספת, לדעתי ( בתור חדשות ההפרש היה 40 אלף, בחו"ל סניק עולה כמעט כפול) .

אבל אם אין לך מאיפה להוסיף, מי אני שאחליט בשביל הכיס שלך.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם
כתבתי פעמיים - גרנד סניק אמינה יותר. יש לה גיר רציף זהה לזה של ניסאן קשקאי ולא גיר אוטומטי al4 הידוע כלא מי יודע מה אמין ( חיישנים, שסתומים לפעמים שיפוץ כללי) .

הטיפולים דומים.

המנועים אמינים בשני הרכבים.

גרנד סניק מאותו השנתון של לוגאן שווה יותר מ 10 אלפים תוספת, לדעתי ( בתור חדשות ההפרש היה 40 אלף, בחו"ל סניק עולה כמעט כפול) .

אבל אם אין לך מאיפה להוסיף, מי אני שאחליט בשביל הכיס שלך.

 

הי

בתור אחד שהחזיק לוגאן, ומכיר אי אלו שמחזיקים סניק לדעתי אתה לא צודק, הלוגאן גם האטומטית אמינה ביותר כמעט ללא בעיות מנוע וחשמל למינהם,

היא מרווחת משמעותית מהסניק במושב האחורי ובקיפול חצי ספסל מתקבל תא מטען סביר ביותר.

הסניק מגיע עם מנוע 2.0 ליטר רגיש באופן יחסי, טיפולים יקרים יותר ורמת אמינות מערכות חשמל נמוכה משמעותית.

זה הסיבה והלוגאן נמכרת במחירון והסניק ב30% פחות מהמחירון.

פורסם (נערך)

נירביץ,

זאת לא הפעם הראשונה שאתה מפרסם הודעה כזאת. אני לא מכיר בעיות גיר רציף גראנד סניק וכן מכיר מקרוב הרבה תקלות גיר ברכבים צרפתיים משנות 2000 ועד לפני שנה - שנתיים כאשר הגירים סוף סוף הוחלפו לרציפים / רובוטיים כפול מצמדים מוצלחים ברנו וחד מצמדים פחות מוצלחים בסיטרואן.

מה אתה מציע לפותח השרשור לקנות?

אני עדיין חושב שגרנד סניק שווה את התוספת ללוגאן, ואני ממש לא מפונק.

עריכה אחרונה על ידי vladclar

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

אני חושב שהסניק בהחלט קניה טובה בטח במחיר בה היא נסחרת , זה שאתה לא מכיר תקלות בגירים רציפים של ניסן לא אומר שזה לא קיים ואתה מוזמן לערוך חיפוש כאן בפורום היו על כך כבר דיונים , לטעמי המכירה של ה5008 היתה טעות בטח אחרי הסכומים שהשקיעו במוסכים אבל זה מאוחר מדי ..,.

פורסם

הבעיה עם מזדה 5 למשפחה עם 4 ילדים, שהשורה השניה כוללת 2.5 מקומות ישיבה ( לא מתאים ל 3 כיסאות בטיחות/ בוסטרים) , וכאשר כל המקומות תפוסים, הבגאז' לא מספיק לעגלה נורמלית.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

הלוגאן מבוססת על מכללים של רנו מלפני כ-20 שנה, ואז הם עוד היו אמינים , ולא יקרים לאחזקה. אם אתה לא נוסע הרבה, גם מיצובישי גראנדיס משנים מוקדמות יותר יכול לבוא בחשבון.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם
הבעיה עם מזדה 5 למשפחה עם 4 ילדים, שהשורה השניה כוללת 2.5 מקומות ישיבה ( לא מתאים ל 3 כיסאות בטיחות/ בוסטרים) , וכאשר כל המקומות תפוסים, הבגאז' לא מספיק לעגלה נורמלית.

 

זה גם שיקול מאוד חשוב.

אני לא רוצה כרגע 2 ילדים מאחור.

 

אבל המאזדה וגם הגראנדיס יקרות משמעותית מהרנו.

 

במחיר הזה אני אצטרך להתפשר עוד יותר בשנתון, קמ וביד.

פורסם (נערך)

הכל טוב ויפה,אבל לפי קריאה בשירשור אמינות אצלך מקום ראשון...אז.

או שתיין כמו סנטה פה ואחרון חביב יונדאי טארג'אט ,שנמכרת במחירים נמוכים.

ומגלה אמינות טובה. הטארג'אנט (נדמה לי ששמה) הוא וואן גדול יחסית ,נוח מאוד

שוק חלש ומרווח מכל אלו שציינתי,הסנטה פה נוחה מאוד ומרווחת גם כן אבל אלו

שתיינים גדולים ולכן הצעתי את המאזדה,הטוב מכל העולמות...רכב לא גדול ולא קטן.

חסכוני מאלה שרשמתי.

האים ציינת באיזה מחיר אתה מתכוון לרכוש? לא שמתי לב שציינת.

עריכה אחרונה על ידי bigmik

×
×
  • תוכן חדש...