Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3825 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש צורך בפלסטלינה כשאתה מעביר יד על הצבע ומרגיש בחלקיקים הזעירים שנדבקו עליו.

 

לרכבי שבסמלון הסרתי בעצמי לפני שנה את הניילונים החיצוניים, הרכב נמסר ללא שטיפה.

הרכב ממוגן פעם בחודשיים ב- 3x של הגייז ( נגמר, עובר לחומר אחר), לא עבר מעולם פלסטלינה וגם את הוואקס - רחמנא ליצלן - אני מורח בלי ipa.

 

אתה מוזמן להעביר יד על הצבע ולחוות דעה אם צריך פלסטלינה, גם לוואקס יש עמידות נחמדה.

 

רוצה לומר, פדנטיות זה אחלה אבל לעתים הערך המוסף שמתקבל משלב כלשהו הוא שולי עד לא קיים.

פורסם

חולק נחרצות על הפסקה האחרונה שלך, אך מקבל את דעתך במלוא הכבוד, יש כאן מקום לכל דעה ותובנה.

(רק אומר, הייתי שמח לראות את הרכב הלבן והיפה שלך לאחר איירון אקס, משהו אומר לי שהוא יקבל גוון סגלגל מעט:) ).

"יאללה בירי".

פורסם

מתעלק,

כנראה שבוע הבא אני אעשה וואקס לרכב (רכב בן חודשיים בערך) שעבר כבר פלסטלינה וואקס, אני רוצה להסיר את הוואקס הקודם, אבצע קודם פלסטלינה, אין לי חומר סיכוח יעודי עבורו, שמפו V7 זה בסדר?

בנוגע ל-IPA איך בדיוק אני מבצע את התהליך אחרי הדילול של האלכוהול והמים? פשוט לטבול מטלית ולעבור על כל הרכב?

פורסם

לדעתי הפחות מקצועית ואפילו חובבנית מאוד,רכבים חדשים שאני רכשתי לאחרונה

ואתן דוגמה...קיה סורנטו 2013 נרכש חדש והגיע מושלם,אבל היה עליו סוג של

ציפוי (כנראה של המדבקות בגג ובמכסה מנוע ובחלקים בדלתות מעל ידיות הכניסה).

סוג של ציפוי שלא ירד בקלות אחרי שטיפה שלישית שלי ובייבוש השאירו סימנים כמו

של וקס שהתייבש קלות לפני הורדה סופית במטלית .יש לציין שהעברת יד הרגישה

חיספוס קל מאוד אבל לא הרגיש נכון לרכב חדש. ורק אחרי שעשיתי פלסטלינה

עדינה,ירד לגמרי החיספוס והרגיש חלק מאוד באחוז ניכר.

כמובן שהרכב קיבל מנזרנה PL בסוף התהליך אודות להמלצות הצוות היעיל שפה.

פורסם

דורקי זה לא שאתה טועה, ויכול להיות שאתה/חברה שלך קיבלתם רכב ז'ונגלייר - אבל אין הפרט מעיד על הכלל.

מספיק לראות את כמות השרשורים שנפתחו בפורום הזה על רכבים חדשים מהיבואן שהגיעו עם מפגעים, ומספיק לעבור ליד הנמלים בשביל לראות כמה רכבים חדשים עם תחזוקה עלובה, שלפני ההגשה ללקוח עוברים איזו שטיפה (וצר לי, אבל אם למישהו נדמה שרוב הרכבים החדשים עוברים שטיפת דיטיילינג ולא מטאטא, אז עדיף לו שיעשה מנוי בVOD ;)) בשביל להסיק מה מצב הכלל.

 

אם כבר מיישמים הגנה, ואם כבר הרכב חדש ולכן כנראה לא יזדקק לפוליש (וגם זה לא תמיד נכון אבל ניחא), בטח ובטח ובטח שכדאי לבצע הכנה מוקדמת ברמה טובה.

קיצר מסכים עם שיפופו ב100%.

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Scout Bobber 1100 | Monster 1200

פורסם
חולק נחרצות על הפסקה האחרונה שלך, אך מקבל את דעתך במלוא הכבוד, יש כאן מקום לכל דעה ותובנה.

(רק אומר, הייתי שמח לראות את הרכב הלבן והיפה שלך לאחר איירון אקס, משהו אומר לי שהוא יקבל גוון סגלגל מעט:) ).

 

איירון איקס דווקא יש לי בארסנל - קניתי אותו די להסיר את הפיח בקצה האגזוז (אני רציני לגמרי), זה החומר היחידי שמראה יעילות מסוימת נגד הפיח הזה. :wink:

 

דורקי זה לא שאתה טועה, ויכול להיות שאתה/חברה שלך קיבלתם רכב ז'ונגלייר - אבל אין הפרט מעיד על הכלל.

מספיק לראות את כמות השרשורים שנפתחו בפורום הזה על רכבים חדשים מהיבואן שהגיעו עם מפגעים, ומספיק לעבור ליד הנמלים בשביל לראות כמה רכבים חדשים עם תחזוקה עלובה, שלפני ההגשה ללקוח עוברים איזו שטיפה (וצר לי, אבל אם למישהו נדמה שרוב הרכבים החדשים עוברים שטיפת דיטיילינג ולא מטאטא, אז עדיף לו שיעשה מנוי בVOD ;)) בשביל להסיק מה מצב הכלל.

 

 

הנקודה היא שאתה עושה ההכללה ומסיק מהפרט המוזנח - אל הכלל.

הטענה שלי היא שכל מקרה לגופו, אין דין רכב שעמד חשוף כמעט שנה בנמל אשדוד, לרכב שהועבר מיד לבונדד מקורה של היבואן, כמו שאין דין רכב שנשטף במכונה תעשייתית לרכב שהרוכש שלו הסיר ממנו בעצמו את מדבקות ההגנה.

 

כאמור - כל מקרה לגופו.

 

 

אגב ובמאמר מוסגר ומחויך משהו אציין שאני קורא כאן בפורום מיום היווסדו וזכור לי איך פתאום מישהו העלה את רעיון ה- IPA ואיך העניין הזה הפך משלב בעבודה שרק משוגעים פדנטים מבצעים ל- MUST.

 

זאת בשעה שאף אחד כאן לא ביצע ניסוי כדי להראות את יעילות השלב הזה, פשוט מין מוסכמה שהתקבעה כאן.

פורסם

אני התייחסתי לפלסטלינה ולא לIPA, אבל לא משנה.

אם תיקח עוד קצת אחורה, אני מבטיח לך שתשמע על אנשים שתמיד הסתדרו עם מטאטא, עד שאיזה משוגע אמר שצריך מיקרופייבר ואז זה התקבע כמוסכמה.

רמת הפדאנטיות של התחביב המטופש הזה עולה עם השנים, יחד עם רמת המוצרים וההליכים המומלצים לביצוע. זה טבעי, וזה קורה ב101 דברים אחרים.

 

עם שאר הדברים שלך אני מסכים (כל מקרה לגופו וכו'), מסכים לגמרי. אני רק טוען שבממוצע, יהיה נכון יותר לבצע פלסטלינה+IPA+אוטם לרכב חדש, מאשר רק אוטם (או לחלופין להסתמך על 'ההגנה מהיבואן' או משהו). נכון שייתכן ופלוני לא יזדקק לכך כי הרכב שלו הגיע מתוקתק - אבל במקרה הכללי זו תהיה ההמלצה שלי לרוכש רכב חדש.

עדיף לעשות לחינם, מאשר לא לעשות כשצריך.

 

עם זה אנחנו מסכימים? (:

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Scout Bobber 1100 | Monster 1200

פורסם
אני התייחסתי לפלסטלינה ולא לIPA, אבל לא משנה.

אם תיקח עוד קצת אחורה, אני מבטיח לך שתשמע על אנשים שתמיד הסתדרו עם מטאטא, עד שאיזה משוגע אמר שצריך מיקרופייבר ואז זה התקבע כמוסכמה.

רמת הפדאנטיות של התחביב המטופש הזה עולה עם השנים, יחד עם רמת המוצרים וההליכים המומלצים לביצוע. זה טבעי, וזה קורה ב101 דברים אחרים.

 

 

:lol: :lol: :lol:

 

אהבתי את טיעון המטאטא.

 

תראה, אין לי בעיה להשקיע משאבים (כסף, זמן, מאמץ) בתחביב הזה כי אני נהנה ממנו עד מאוד וגם שכרו בצדו בכך שהוא מוריד לי את המוטיבציה לרצות להחליף רכב.

העניין הוא שלצד כל השקעה אני מצפה לראות תמורה, עשיתי IPA? מצפה לארכת התקופה של האוטם.

 

כשאני לא משוכנע בתועלת, גם לא מבצע את הפעולה.

פורסם

הרמת להנחתה, עכשיו רק צריך את האחד שיעשה את הניסוי. מי מתנדב?

Honda Civic 5DR MT - 2014 ~ HU - Zed Android

Front - Morel Tempo Ultra Comp. 602 ~ Rear - Morel Maximo Comp. 602

Amp - PPI P900.4 ~ Sub.W - Ground Zero 400Wrms, Original Ported Box

פורסם

IPA לא מורידה אוטמים ווקסים טובים. לא טוב מספיק בכל אופן. מה שכן מוריד זה דטרגנטים חזקים - סבון כלים או שמפו יעודי בריכוז גבוה

 

מה שמביא אותי לדילול של הסיטרוס - לשטיפה רגילה אפשר לשים חצי פקק - פקק. כדי להוריד הגנה 3-4 פקקים (הכול על דלי של 10 ליטר). לפעמים צריך לעשות אפילו שתי שטיפות כדי להוריד הכול 100%.

גם פלסטלינה לא תמיד מורידה הגנות טוב מספיק.

 

פלסטלינה - הלכלוך הכי בעייתי שנדבק לצבע זה חרא של ג'וקים שונים ומה שנקרא משקעים תעשייתיים (פיח, חלקיקים של מתכות ומינרלים שונים וכו'). רכב שיושב על אונייה חודש ואז בנמל חודש ואז מגיע למוסך המסירה צובר על עצמו לכלוך שסופח לחות, נדחס ומתחבר לצבע. נאפה עליו.

כדי להוריד את הלכלוך לרמה שאפשר להציג את הרכב ללקוח בד"כ לוקחים אותו לשטיפת מטאטים ומשפשפים טוב טוב. אבל גם זה לא מוריד את כל הלכלוך במיוחד לא את הנקודות הקטנות.

רוצה לדעת באמת אם צריך פלסטלינה? אחרי שטיפה קח טיפה גלייז כלשהו על פד ותעביר בעדינות וברכות על הפח. הגלייז ישאיר סימנים מסביב לנקודות הלכלוך שלא ירדו (בלי לפגוע בצבע... אפשר לעשות עם כל קרם בגדול)

Golf 1.6 2002-> Lancer 1.6 2007-> Swift 1.2 2013

פורסם

תודה רבה על המינונים של הסיטרוס, חיפשתי את זה.

 

רכשתי אתמול באפקס מוטורס onr ירוק ומנזרנה רק נשאר לי לרכוש פלסטלינה וסיטרוס, לצערי הם לא מוכרים אותו.

המליצו לי על וולף אורנג במקום, אבל בגלל שהוא יקר יחסית ולא ממש מדברים עליו פה התעקשתי בכל זאת על סיטרוס מישהו מכיר מקום באזור ירושלים שמוכר את הסיטרוס?

 

 

בן

פורסם

סליחה על הדבל פוסטינג זה לא נותן לערוך.

 

כל הפואנטה בנקיון הרכב לפני ישום אוטם מלבד הנקיון עצמו היא גם לדאוג שהסרנו כל ווקס אוטם כלשהו שהיה על הרכב לפני, האם שימוש בonr ירוק בתהליך הניקוי שמכיל ווקס בפני עצמו לא סותר את כל העניין? 0_o

פורסם

ONR לא יוריד לך וקס גם אם תשפוך את כל הבקבוק על הרכב.

אם אין לך סיטרוס אתה יכול להשתמש בסבון כלים (רצוי פיירי ורצוי מאוד בלי יותר מידי תוספי חרטא לרכות הידיים). כמות של 15-20 מ"ל ל10 ליטר מים

 

המוצרים של וולף מאוד טובים רק חבל שהם יקרים כל כך בלי סיבה. אני פרנציפ לא קונה אותם בארץ - עולה אותו סכום בהזמנה מחו"ל רק עם יותר מבחר

Golf 1.6 2002-> Lancer 1.6 2007-> Swift 1.2 2013

פורסם

דווקא לא התכוונתי להשתמש בו כתכשיר נקיון הרכב להסרת וקס, אלא כנוזל שיכוך לפלסטלינה בתהליך ההכנת הרכב לישום.

ותהיתי האם הוא משאיר שכבה של וקס כלשהי בעצמו ובכך יגרום לאפלקציה פחות יעילה של האוטם.

 

בלי קשר למחיר הוולף נחשב שמפו אגרסיבי כמו הסיטרוס? מחפש שמפו שיתאים לכל השימושים על ידי דילול שונה.

פורסם

בכול מקרה רצוי לשטוף את הרכב שוב אחרי פלסטלינה עם סבון מרוכז כמו בשטיפה לפני ככה שהONR לא אמור להדאיג אותך.

מה שכן ידאיג אותך זה השאריות שמשאירים השמפואים\ סבון כלים. אבל את אלה אפשר להוריד עם IPA (בלי קמצנות)

 

לא מצאתי התייחסות ליכולת הסרת הוקס של הוולף... לא הייתי סומך על זה.

Golf 1.6 2002-> Lancer 1.6 2007-> Swift 1.2 2013

×
×
  • תוכן חדש...