Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3833 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

 

מחפשים להחליף את הרנו גרנד סניק ברכב מקביל חדש.

 

נסועה שנתית גבוהה במיוחד כ-65,000 ק"מ.

 

תקציב סביבות 170 א'

 

סה"כ הרנו היה רכב לא רע, אבל מתחיל לעשות בעיות, לא יזיק משהו נוח יותר.

 

האופציות כמדומני הן:

 

סיטרואן c4 גרנד פיאקסו

 

מציבושי אאטולנדר

 

תודה לכולם.

יונדאי I20

פורסם

ביום שישי האחרון קיבלתי הצעה מרנו לגרנד סניק 7 מקומות מודל 2016 טורבו דיזל ב 149000 שקל אחרי אגרות, מיכל דלק מלא, צבע מטאלי וכד'.

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

פורסם

אם אתה מקבל החזר הוצאות דלק - חפש פורד S_MAX או גאלקסי. תהנה כנהג ולא רק כמוביל נוסעים.

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

פורסם
אם אתה מקבל החזר הוצאות דלק - חפש פורד S_MAX או גאלקסי. תהנה כנהג ולא רק כמוביל נוסעים.

 

באס-מקס ובגלקסי אין גלגל רזרבי. נתון חשוב שמושמט מהמשוואה. תקר או חלילה פיצוץ צמיג ברגע הלא נכון, עם המשפחה באוטו, ואתה תקוע בשול הכביש. אל תגידו לי ערכת ניפוח, כי ברגע האמת, הכי פחות מתאים, היא לא תהיה לעזר. לכן, לדעתי, אם אתה שוקל אחד משני הרכבים האלה, תדע לשמור מקום לגלגל רזרבי בבגאז׳ (שכמובן תקנה ממיטב כספך).

פורסם

אם אתה כל כך מוטרד, 1,000 ש"ח פותרים את זה.

בנוסף, תעשה סקר אצל נהגים שיש להם ותק של 30 שנות נהיגה כמה פעמים נאלצו להחליף פאנצ'ר ותגלה שזה סיכוי די קלוש.

השאלה כמה אתה אוהב לנהוג.

רוב הבהמות לא בדיוק באיזור הזה.

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

פורסם

אני לא צריך לעשות סקר, אני כבר 20 שנים נוסע לא מעט ושבע שנים האחרונות עושה 40 אלף בשנה, ויודע בדיוק כמה תקרים היו לי, ובאיזה תיזמונים... אני לא הייתי מתקרב לרכב בלי גלגל רזרבי. אבל זה רק אני :-)

 

שוב, אין לי כלום נגד שני הרכבים, שקלתי אותם ברצינות והאס-מקס מאד דיבר אלי, אבל היעדר גלגל רזרבי הוא לא משהו שאני הייתי בוחר בו, ולסתום את הבגאז עם גלגל כזה, מבטל חלק נכבד מהערך של הרכב לטעמי.

פורסם

יש לי אס-מקס שניה ובמצטבר 7 שנים. לותר על הנאה יומיומית בשביל דבר עם הסתברות כזו, לפחות מבחינתי לא בא בחשבון.

יש לי גלגל ספייר שיושב בבית. לנסיעה מהמרכז לאילת, אולי אצרף אותו.

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

פורסם

האס מקס הייתה הבחירה האולטימטיבית שלי, על אף צריכת הדלק, אבל פשוט היבואן לא מוכר אותה לעת עתה.

 

הפריוס פלוס קצת קטנה,אולי גם חלשה יותר.

 

לא שמעתי פה אף מילה על הסיטרואן, ללכת על זה?

יונדאי I20

פורסם

למה לא C4 פיקאסו 2.0 דיזל?

עונה על כל הדרישות שלך, ובגרסתה המאובזרת יותר גם מגיעה עם (בין היתר) בקרת שיוט אקטיבית והתרעה על סטייה מהנתב, שיכולים להועיל מאוד בנסיעה בכבישים מהירים.

פורסם
האאוטלנדר אחלה רכב אבל הייתי מציע לך לקחת בחשבון גם את הקיה קרניבל החדשה.

מבחני הדרכים מאוד מפרגנים לה...

 

בקלומטרג' שלו ועם הקרניבל החדשה הוא יאכל דלק בלפחות 4000 ש"ח בחודש ...

  • ספונסר פורום
פורסם

נשמח לסייע ולתאם נסיעת מבחן בכל אחד ממדגמי פיג'ו סיטרואן שתרצה, כמובן ללא מחוייבות מצידך.

בוא להתרשם.

אם תהיה מעוניין אנא רשום לנו בהודעה פרטית שם וטלפון ואנחנו נדאג לך.

צוות לובינסקי

×
×
  • תוכן חדש...