Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3833 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

רק דיזל , הבחירה בין ה פיקאסו ואו הגראנד סניק הוא נושא אשר יבוא לידי פיתרון לאחר נסיעת מבחן.

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

פורסם

אשמח להצטרף לשאלה בדבר 7 מקומות אך המקרה שלי הוא קצת שונה.

אני מקבל את הרכב כליסינג מהעבודה (משלם רק שווי מס) לכן נושא צריכת הדלק לא מעניין אותי.

הבוס שאל איזה רכב אני רוצה.

צריך להיות עד כ 170,000 ש"ח.

אני מחפש פרקטיות לישיבה של 7 אנשים ברכב וכן שטח איחסון טוב.

אשמח למס' המלצות עם הסברים.

פורסם
אשמח להצטרף לשאלה בדבר 7 מקומות אך המקרה שלי הוא קצת שונה.

אני מקבל את הרכב כליסינג מהעבודה (משלם רק שווי מס) לכן נושא צריכת הדלק לא מעניין אותי.

הבוס שאל איזה רכב אני רוצה.

צריך להיות עד כ 170,000 ש"ח.

אני מחפש פרקטיות לישיבה של 7 אנשים ברכב וכן שטח איחסון טוב.

אשמח למס' המלצות עם הסברים.

 

גם וגם ? גם 7 אנשים (בוגרים?) וגם שטח אחסון נרחב... אני חושב שסיטרואן ג'אמפי או יונאי i800 או דומה לו.

לא בטוח שבכלל יש בליסינג ולא בתקציב הזה.

זו בעייה קשה.

פורסם

ברור שמדובר על 7 אנשים שחלקם ילדים (כמובן שבספסל האחורי רק ילדים). שטח איחסון - כמה שיותר עדיף.

התקציב הוא עד 170k ולא מעניין אותי צריכת דלק וכו׳.

פורסם

בכל הקטגוריה הזו צריך לפעמים לבצע פשרה בין תפוסה מלאה ותא מטען. מבין כל המכוניות בקטגוריה לדעתי ה-C4 פיקאסו מעניקה את התמורה הטובה ביותר מבחנית גודל חיצוני, מרחב פנימי, נוחות נסיעה ואבזור. דיזל או בנזין? לדעתי בנזין כי פער המחיר הוא 10K לטובת הבנזין. גם ב-10 שנים של נסועה לא תגשר על עלות מחיר הרכישה הגבוה יותר של הדיזל. זה נכון גם כשקונים באופן פרטי וגם בליסינג.

פורסם

בוצעה היום נסיעת מבחן על הסיטרואן, נראה לי שהמסקנה די ברורה:

 

המושבים הקדמיים נוחים מאוד, הן המושבים עצמם, והן הנסיעה, חלקה, נוחה, זמינות כוח מעולה.

 

כאשר עוברים אחורה (אני מדבר על השורה השניה לא השלישית), מתגלית אי נוחות הן במושב והן בתחושת הנסיעה.

 

מה אתם אומרים על הפריוס+ ?

יונדאי I20

פורסם (נערך)

ידידי

כמו שכבר כתבתי ברשותי גם פיקאסו בנזין 2008 וגם גרנד סניק דיזל .

גם לי היה חשש בנושא של הנוחות.

הלכתי לבסוף על הרנו בגלל המחיר 135 אלף על הכביש, הפיקאסו 1.6 דיזל לא הייתה זמינה וה2ליטר דיזל ביקשו 185 אלף.

היום אני חייב לאמר : הרנו עולה על הסיטרואן בכל דבר .

מנוע חסכוני בטרוף , גיר מושלם , ביצועים נהדרים , יציבות ודינמיות הרבה יותר טובה, איבזור רב גם נראית לא רע.

והרבה הרבה יותר נוחה מהסיטרואן בעיקר מאחור שזה הנקודה כואבת בסיטרואן גם השורה השלישית הרבה יותר מרווחת .

נוסע ומרגיש כמו רכב משפחתי סאדן ולא מיניוון מגודל כמו הסיטרואן .

בקיצור לך על זה בלי לחשוב פעמיים במחיר הזה אין מה התלבט !!!

הפריוס באמת מיותרת ויקרה, תבדוק שורה שלישית נעשתה אצל רפד בעזה.

 

 

ד"א אני חסיד של מכוניות פיזו וסיטרואן אבל היום שאני נוסע ברנו הייתי מעדיף רנו על סיטרואן וגם על סקודה שתמיד חשבתי שאיכותית יותר .

ועוד משהו שלא תחשוב שאני מנסה למכור לך , הרנו היא רכב עבודה שלי , לי יש סיאט לאון 2010 שאני מוכר ובקרוב מתקדם לב מ וו.

ואתה יודע מה הסיאט גם פחות איכותית מהרנו.

הרכב גם אחראי ל70 אחוז מהמכירות של המיניוואנים באירופה ומיד לאחריו סיאט אלהמברה.

עריכה אחרונה על ידי shaulc
×
×
  • תוכן חדש...