Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3842 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

חבר לעבודה ביקש את עצתי. כנראה שילדיו לחצו על קובץ לא מזוהה והופ גם הוא בסטטיסטיקה. כל קבצי התמונות הוצפנו. לא ניתן לשחזר אלה רק 4 ימים אחורה. יש למישהו רעיונות יצירתיים ? Win 7 אם זה משנה.

בשלב זה של חיי, אצהיר ללא התחייבות שלעולם לא אעבור לאוטומט כל עוד גופי מתפקד וגפיי נעות כמתוכנן

  • תגובות 33
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

חבל על הכסף.

אם אפשרי לבצע שיחזור - יפה. אחרת, לפרמט מחשב ולהתקין חלונות מחדש.

תשלום הכופר לא יגרום ל"שיחרור" הקבצים. ייקחו את הכסף ויעברו הלאה, לפראייר הבא.

 

עריכה:

http://www.eset.co.il/home/artdetails.aspx?mCatID=68336&artID=9611

 

 

ראה בעיקר בתחתית, כיצד להתמודד עם מחשב או תיקיה משותפת שבהם הוצפנו כבר קבצים.

פורסם

שורה תחתונה הלכו התמונות ?

בשלב זה של חיי, אצהיר ללא התחייבות שלעולם לא אעבור לאוטומט כל עוד גופי מתפקד וגפיי נעות כמתוכנן

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

זה רק תמונות שהוא צילם? תשאל את חבר שלך כל כמה זמן הוא מוחק את הזיכרון של המצלמה/טלפון מתמונות.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

ממליץ לך לדבר עם איתי, הבעלים של מעבדה לשחזור קבצים - צ'יפ מחשבים. איתי הוא חבר.

http://www.chip.co.il/

 

תתייעץ איתו.

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

פורסם

זו אחת הסיבות שאני מחזיק גיבוי על מדיה נתיקה שלא ניתנת למחיקה - DVD-R.

לא כזה מסובך.

כל פעם שחוזרים מטיול צורבים דיסק-שניים.

מגן מפני:

- וירוסים כאלו ואחרים

- סתם התפגרות של הדיסק הקשיח (רק שאלה של זמן)

- טעות אנוש

- גניבה של המחשב (מי יגנוב DVD-ים?)

- פעימה אלקטרומגנטית ;-)

 

המהדרין גם ישימו עותק אצל קרובי משפחה שגרים בבניין אחר כדי להיות מכוסים גם בשריפה.

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.

פורסם

הנסיון האישי שלי עומד בניגוד לטענות האלו.

ברשותי דיסקים (CD) צרובים משנת 1998-2000 שעובדים תקין לחלוטין.

ודיסקים DVD בני יותר מ-10 שנים שגם הם תקינים לחלוטין.

 

כמובן שהדיסקים נשמרים במגירה ולא חשופים לאור שמש (הכי חשוב) או לחבלה מכאנית.

 

(דיסקים שמטיילים ברכב אורך החיים שלהם נמדד בחודשים במקרה הטוב. אני מדבר על דיסקים שמאוכסנים בבית.)

 

אגב אני כבר הרבה מאוד שנים צורב רק על דיסקים של Silverline, כמעט אפס תקלות והמחיר מאוד זול.

כמובן שגם Verbatim וסוני וכו' טובים מאוד פשוט עולים פי 5.

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.

פורסם

ענן?

אה, כאילו, מחשב של מישהו אחר?

 

יש כאלו שמציעים התחייבות חוזית לזמינות ואבטחה, אבל זה עולה כסף.

ויש כאלו שמציעים אחסון בחינם אבל אף אחד לא מבטיח לך שהחומר שלך יהיה שם מחר בבוקר (ראה מקרה מגהאפלוד). וכמות המקום מוגבלת.

 

ומהירות ההעלאה גם כן מהווה גורם מגביל. (אם כי פחות מבעבר)

 

היתרון העיקרי של מחשב-של-מישהו-אחר הוא הגנה מפני אסונות כמו שריפה וכו'.

 

ולזה ניתן לתת מענה מספק ע"י אחסון עותק בבית של קרוב משפחה.

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.

פורסם

קרה לטכנאי של רופאת השיניים שלי (אמא של חבר טוב).

חקרתי את הנושא ולצערי כיום אין ממש דרך להלחם בזה.

אם יוחלט לשלם כופר, יש לזכור שהסיכוי לשיחרור הקבצים הוא בערך 50%, יש כאלה ששחררו להם, יש כאלה שלא.

אם תמצא כלים לפתיחת הקידוד קח בחשבון שרוב הסיכויים שהם עובדים רק עם גירסה ישנה של הוירוס, הם שיפרו את הקידוד ל128 ביט שכיום נחשב בלתי ניתן לפריצה.

יום טוב גם לך

פורסם

לא מבין מה הבעיה הגדולה לגיבוי, ענן ?! בשביל מה...

 

קנה שני כוננים חיצוניים, תשמור גיבוי על שניהם - ברגע שאחד מתקלקל, מיד קנה עוד אחד ותעתיק אליו את הגיבוי מהכונן שעובד.

 

ככה אתה בטוח (כל עוד לא ישרף הבית ו\או שני הכוננים יתקלקלו במקביל). רוצה באמת להיות ג'ייס בונד, קנה כונן שלישי ותחביא אותו בבית של מישהו מהמשפחה מתחת לבלטות של הבוידם.

SAY MY NAME | www.alonadler.com

פורסם

אבל אם תקרא את המאמר שהובא בקישור למעלה , תראה שהם דואגים גם להצפין את הקבצים בענן.

אז הגיבוי לא כל כך עוזר

גם אני מבקר במפגש השפלה... :beerchug:


×
×
  • תוכן חדש...