Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3842 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

בנוגע לחבר, כמו שהרוב אמרו פה - קודם לנסות לשחזר לבד אחרי זה לחשוב אם כדאי לשלם להם כי יש כאן סיכוי של 50% שתקבל את הקוד שמשחרר את הקבצים.

YaronNahum, אם אתה מגבה בשירות בתשלום(כמו השניים שרשמתי למטה) אז הם מגבים גם גירסאות קודמות של הקבצים ואם תיצור קשר עם התמיכה (שנמצאת 24 שעות) הם יודעים למחוק את כל הקבצים ״החטופים״ ולדואג לך שאתה יכול להוריד את הקבצים שלך לפני ההצפנה והכופר.

 

בקשר לגיבוי בענן, 5 דולר בחודש(crashplan או backblaze) ויש לך שקט נפשי, הכל מגובה בצורה אוטומטית, מסודרת ואם צריך גם מאובטח. עם 100 אחוז זמינות ברשת ולך יש ראש שקט בכל מקרה של אסון. (פעם בחודש אני גם מגבה את הכל לכונן חיצוני אבל אם עכשיו חזרתי מטיול אני יודע שאחרי כמה שעות הכל כבר גובה..)

 

יותר בטוח ונוח מדיסקים או הארד-דיסק שיושבים במגירה.

ולבחור עם הדיסקים, עכשיו מת לך הארד-דיסק אז אתה בעצם מוציא תקייה של 100 דיסקים ומתחיל להעתיק אחד אחד למחשב בשביל לשחזר את כל התמונות שלך ? רק זה יכול להוציא אותי בדעתי ולא נדבר על המקום הפיזי שהם תופסים לך בבית. (חישוב פשוט - רבע טרה לפחות 60 דיסקים, מצטער אבל זה פתרון נוראי)

עריכה אחרונה על ידי Taimors
  • תגובות 33
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

  • חברי המעגל הראשון
פורסם (נערך)

לא כזה נוראי, מה קורה כשיש סופה מטורפת בחוץ, נופל האינטרנט ובדיוק מתחשק לך לראות את הסרט של החתונה עם אישתך?

נשמע קצת "אוי אוי אוי" אבל זה עגמת נפש. וזה קורה די הרבה בארץ.

מעבר לזה שדברים מסויימים לא כדאי להעלות לרשת, לא משנה כמה מאובטח טוענים שזה.

הבעיה בדיסקים כמו שכתבתי זה אורך חיים בסימן שאלה.

אמנם לwill זה מחזיק הרבה זמן, אבל דיסקים של משחקים שצרבתי בתחילת שנות ה2000 כבר לא נקראים כמו שצריך למרות שהם היו באריזה ולא ראו שמש בכלל.

עריכה אחרונה על ידי SlowRide

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

מניסיון של חבר עצמאי (בתחום הביטוח) שנפל לאותו העוקץ בגלל שטות של המזכירה, שום דבר לא עזר.

הקידוד במקרה שלו היה 128 ביט, וכל הניסיונות לפצח את ההצפנה עלו בתוהו.

הוא נאלץ לשלם סכום לא מבוטל, שווה ערך ל-5$ לקובץ בביטקוין, אם אני זוכר נכון, ורק אז שחררו לו את ההצפנה.

קח בחשבון שהם יכולים להיעלם עם הכסף.

פורסם
לא כזה נוראי, מה קורה כשיש סופה מטורפת בחוץ, נופל האינטרנט ובדיוק מתחשק לך לראות את הסרט של החתונה עם אישתך?

ההסתברות שיפול בו זמנית גם האינטרנט הקוי וגם סלולארי נמוך מאוד. לכן, אם חשובה לך זמינות האיטנרנט בכל מצב, תוודא שיש לך חבילת גלישה DATA גם בסלולארי, במקרה הצורך תוכל לשתף את האינרנט ולהחתבר אליו גם מהמחשב הביתי (אם אין לך כרטיס רשת אלחוטי, תרכוש אחד שהוא USB זה לא יקר).

 

קרה ונפל גם האינראנט הרגיל וגם סלולארי ויש מקרה חירום שאתה חייב גישה לDATA שלך כאן ועכשיו? תרחיק ממקום שנפל האינטרנט ושוב יש לך אינרנט סלולארי :)

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם
לא כזה נוראי, מה קורה כשיש סופה מטורפת בחוץ, נופל האינטרנט ובדיוק מתחשק לך לראות את הסרט של החתונה עם אישתך?

נשמע קצת "אוי אוי אוי" אבל זה עגמת נפש. וזה קורה די הרבה בארץ.

מעבר לזה שדברים מסויימים לא כדאי להעלות לרשת, לא משנה כמה מאובטח טוענים שזה.

הבעיה בדיסקים כמו שכתבתי זה אורך חיים בסימן שאלה.

אמנם לwill זה מחזיק הרבה זמן, אבל דיסקים של משחקים שצרבתי בתחילת שנות ה2000 כבר לא נקראים כמו שצריך למרות שהם היו באריזה ולא ראו שמש בכלל.

 

זה שזה מגובה בענן זה לא אומר שזה לא נמצא לי על המחשב, בנוסף כמו שאמרתי יש לי גם כונן חיצוני שאני מגבה אליו פעם בחודש.

בנוסף, תמיד יש אינטרנט דרך הפלאפון ואם לא, אז האישה תתמודד ונראה את ג׳יימס בונד החדש.

 

בנוגע לאבטחה, אם אתה משתמש בCrashplan יש לך אפשרות בקליינט שלהם להגדיר הצפנה של הקבצים עם סיסמה אישית בקידוד 128 או 256 ביט ואז הקבצים מוצפנים ורק אז מועלים לענן. בכל מקרה אתה מגבה את הסרט חתונה, אם אתה לא יוסי כהן ״הדוגמן״ אין לך שום דבר סודי שם..

  • חברי המעגל הראשון
פורסם (נערך)

סרט חתונה זה דבר אחד, יש גם סרטים של אחרי החתונה if you know what I mean...

 

תוודא שיש לך חבילת גלישה DATA גם בסלולארי

 

אז לא רק לשלם על שירותי ענן, אלא גם על חבילות גלישה.

עדיף כונן נייד או דיסקים.

עריכה אחרונה על ידי SlowRide

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

ראיתי אצל כמה אנשים עם מידע קריטי של החברה שלהם, כמו הצעות מחיר, רשימות כספים, מידע על עובדים וכאלה, שמור על מחשב שבחיים לא התחבר לאינטרנט, הכל הוקלד עליו, ומגובה על כונן חיצוני שחובר רק אליו.

תמיר.

  • חברי המעגל הראשון
פורסם (נערך)
הקבצים נמצאים גם כך במחשב.

אז אם יתרסק המחשב וגם יפול קו האינטרנט - לא תוכל באותו רגע לצפות בסרט החתונה.

תראה את זה בDVD בסלון!

ואם יש לך USB בטלויזיה אז עם הכונן הנייד.

עריכה אחרונה על ידי SlowRide

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם
הנסיון האישי שלי עומד בניגוד לטענות האלו.

ברשותי דיסקים (CD) צרובים משנת 1998-2000 שעובדים תקין לחלוטין.

ודיסקים DVD בני יותר מ-10 שנים שגם הם תקינים לחלוטין.

 

כמובן שהדיסקים נשמרים במגירה ולא חשופים לאור שמש (הכי חשוב) או לחבלה מכאנית.

 

(דיסקים שמטיילים ברכב אורך החיים שלהם נמדד בחודשים במקרה הטוב. אני מדבר על דיסקים שמאוכסנים בבית.)

 

אגב אני כבר הרבה מאוד שנים צורב רק על דיסקים של Silverline, כמעט אפס תקלות והמחיר מאוד זול.

כמובן שגם Verbatim וסוני וכו' טובים מאוד פשוט עולים פי 5.

 

ענן?

אה, כאילו, מחשב של מישהו אחר?

 

יש כאלו שמציעים התחייבות חוזית לזמינות ואבטחה, אבל זה עולה כסף.

ויש כאלו שמציעים אחסון בחינם אבל אף אחד לא מבטיח לך שהחומר שלך יהיה שם מחר בבוקר (ראה מקרה מגהאפלוד). וכמות המקום מוגבלת.

 

ומהירות ההעלאה גם כן מהווה גורם מגביל. (אם כי פחות מבעבר)

 

היתרון העיקרי של מחשב-של-מישהו-אחר הוא הגנה מפני אסונות כמו שריפה וכו'.

 

ולזה ניתן לתת מענה מספק ע"י אחסון עותק בבית של קרוב משפחה.

 

לא מבין מה הבעיה הגדולה לגיבוי, ענן ?! בשביל מה...

 

קנה שני כוננים חיצוניים, תשמור גיבוי על שניהם - ברגע שאחד מתקלקל, מיד קנה עוד אחד ותעתיק אליו את הגיבוי מהכונן שעובד.

 

ככה אתה בטוח (כל עוד לא ישרף הבית ו\או שני הכוננים יתקלקלו במקביל). רוצה באמת להיות ג'ייס בונד, קנה כונן שלישי ותחביא אותו בבית של מישהו מהמשפחה מתחת לבלטות של הבוידם.

 

מחזק את הדברים של אלון ו wil, ה CD הראשון שקניתי וצרבתי עליו שירים ב MP3 בשנת 1998 עדיין שמיש, וכמוהו יש רבים אחרים. DVD אמור להיות עמיד יותר מה CD בגלל ששכבת הלכה עוטפת את השכבה מחזירת האור מכל הכיוונים.

מבין כל ה CD וה DVD שנצברו אצלי במשך השנים (סביבות ה 1000) , רק 3 מהם השכבה העליונה התקלפה והם נזרקו, אבל הם נשמרו בדפדפות ולא בקופסאות הפסטיק המיעדות לדיסקים.

אני גם מזדהה עם Wil בקשר לכל שאר הדברים שכתב.

 

וגם אני הגעתי למסקנה של אלון, כרגע הדבר הכי הגיוני לקנות שני כוננים קשיחים מגנטיים שיהיו גיבוי אחד של השני.

פורסם

קרה גם לאבי וגם לאמא של חברה שלי.

בשני המקרים למזלנו, לרוב החומר החשוב היה גיבוי ( חשוב = בעיקר עסקי ).

כל התמונות, שירים וכו' - הלכו לפח, בצער רב.

אגב, לגבי אמינות CD, יש לי מ 2005 דיסקים שעדיין עובדים, בהנחה שהם מאוכסנים במגירה ולא זרוקים - לא רואה בעיה למה לא לסמוך עליהם ( יותר אמין מ HD רגיל ).

 

ניסיתי גם כן הרבה דברים, גם בפניה לחברות שחזור אמרו שהאחוזים נמוכים כך שהחלטנו להעזר בגיבויים ולא לשלם להאקרים הנבלות.

פורסם

מתעלק על השרשור.

מה ההבדל בין crashplan ל dropbox ברמה העקרונית? כי על crashplan+backblaze זו פעם ראשונה שאני שומע..

שניהם שירותי אחסון בענן. יש לי מנוי לdropbox בנפח 1 טרה, מחפש הצעה משתלמת יותר.

פורסם

מתן הם עושים גיבוי אוטומטי לכל תיקיה שאתה מגדיר. דרופבוקס הוא פשוט כונן קשיח בענן עם יכולת לשיתוף קבצים בין משתמשים. גיבוי בענן לדוגמה לא מציע את זה ואם כן אז בצורה בסיסית. הגיבוי נעשה אוטומטית ברקע בכל מיני תיקיות או אפילו לכל המחשב לעומת דרופבוקס שמוגדר ככונן ספציפי אם התקנת אותו על המחשב. בדרופבוקס יש מגבלת נפח בעוד שבקראש פלאן למיטב זיכרוני אין. אבל הרעיון הוא פחות גישה מרחוק ושיתוף אלא שיחזור קבצים במקרה הצורך.

:turn-l:מכונאי וחשמלאי אופנועים מוסמך :turn-l:

פורסם

גוגל דרייב הרבה יותר זול, מהיר ושימושי מדרופבוקס. אני מחזיק חשבונות בתשלום בשניהם, מגבה לשניהם במקביל ומדי פעם מגבה את כל מה שיש לי בענן לRAID 5 מקומי. גיבוי שנשמר בבית בלבד הוא לא באמת גיבוי (הצפות, שריפות, גניבות).

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum


×
×
  • תוכן חדש...