Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3845 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לפני כמעט שנה הגעתי לפנות פניה ליד מקום העבודה, 2 אנשים מפוקפקים עמדו באמצע הכביש(על התחלת הפניה לא במעבר החציה) מכיוון שחששתי לצפצף, חיכיתי דקה/שתיים עד שיזוזו, עשו טובה וזזו לשפת הכביש, צמוד למדרכה.

התחלתי את הפניה ימינה בזהירות תוך שנצמדתי כמה שיותר שמאלה(קוטר גדול) לאחר שעברתי את הפניה אני מרגיש שמישהו נותן לי מכה בבגאז'. עצרתי מיד וראיתי את בחור אחד שוכב על הרצפה והבחור השני אומר לי שפגעתי בחבר שלו, עצרתי באמצע הכביש, עזרתי לבחור לקום לראות שהוא בסדר, הוא נכנס בהליכה לבית קפה הצמוד והתיישב ושתה כוס מים.

הלכתי להחנות את הרכב בצד בשביל להחליף פרטים.

הרכב מאחורי נעצר והנהג אמר לי " שלא יעקוץ אותך, לא פגעת בו" (לא רצה לתת פרטים).

נכנסתי לבית קפה ובעל המקום קרה לי ואמר שהכל מצולם ושלא נגעתי בו.

הוא הראה לי את הסרט בתוכו וביקשתי ממנו שיעביר לי את הסרט, אמר שאגיע עוד 10 דק' שהמעורבים ילכו מהבית קפה.

כמובן העברתי פרטי ביטוח עם "הנפגע" עליתי לעבודה להודיע שאני מתעכב וחזרתי לאחר 10 דק' לבקש את הסרט.

בעל הקפה פתאום אמר שבסרט השמש סינוורה ולא רואים טוב.

 

לפני יומיים קיבלתי בדואר רשום הזמה לדיון(בלי כתב אישום) לאחר בירור הבנתי שאלה הסעיפים שבהם אני מאושם.

5428 ס' 067 א 4 אי מתן זכות קדימה במעבר חצייה

2423 ס' 021 א 0 התנהגות ללא זהירות בדרך

2009 ס' 038 03 8 הורשע בעבירה שגרמה לחבלה של ממש

2029 ס' 038 02 0 הורשע בעבירת תוספת שניה שגרמה לת.ד

2011 ס' 062 02 6 נהיגה בקלות ראש

 

 

כולי הפכתי ללבן, אני אחרי 2 השתלות כליה ובשבילי הרישיון זה הרגליים, מכיוון שאני עם מערכת חיסונית נמוכה במיוחד אסור לי להתנייד בתחבורה ציבורית.

 

ועכשיו גם הוצאה כספית שבכלל לא בטוח שתועיל, מרגיש חסר אונים.

 

קיבלתי המלצות לעו"ד שדורש 7,000 ללא מע"מ ועוד עו"ד אחר שרוצה 5,000 כולל מע"מ... מחפש עו"ד תותח שיוציא אותי מזה.

פורסם

מסרת פרטים לביטוח.

מה קרה כאשר מסרת הודעה/ עדות במשטרה לגבי התאונה ? מה מסרת/ אמרת בשלב זה ?

האם עשו שימוע לגבי שלילת רישיון ?

 

לגבי עו"ד - אף אחד לא יכול להתחייב על תוצאה מסויימת. אם מתחייב - אז תסיק מסקנות.

מומלץ - עו"ד אילון אורון. למרות שהמשרד נמצא בת"א - מייצג בכל הארץ. אל תיתן למראה המרושל שלו להטעות אותך - הוא עו"ד טוב (בלשון המעטה).

 

בכלל - מאיזה אזור אתה בארץ ? זה יכול לעזור למקד לגבי עו"ד.

בכל מקרה - זול זה לא יהיה.

פורסם

מסרתי פרטים לביטוח, נתת עדות בתחנת משטרה באשדוד.

לא היה שימוע לגבי רישיון.

את כל הדברים סיפרתי בעדות בתחנת משטרה.

 

אני מאשקלון.

 

האם עו"ד שמכיר את התובע המשטרתי יכול לתרום יותר?

 

האם כדאי לנסות לסגור עסקה עם התובע לפני המשפט?

 

שאני מדגיש שוב שאני פשוט לא אשם וזו הונאת ביטוח.

פורסם

קודם כל שתה כוס מים.

עדיין לא האשימו אותך בכלום וכבר אתה בודק אפשרות לסגור עסקה עם התובע המשטרתי?

לי אישית, היה יותר נוח לקרוא את ההודעה הראשונה שלך, אם היית ממעיט בהגזמות שתיארת בהודעה, הגזמות כגון: שני אנשים מפוקפקים... חיכיתי דקה/שתיים עד שיזוזו... נצמדתי לשמאל... נהג אחר שראה, אבל לא מוכן להעיד... בעל בית קפה שצילם, אבל מול השמש... ועוד כהנה וכהנה "עובדות" שכביכול מוציאות אותך צחור כשלג.

לך ל"דיון", תשמע מה רוצים ממך שם, תמסור את עדותך, בלי הגזמות ותתקדם הלאה. סביר להניח החוקר בדיון ידע להבחין האם האנשים המפוקפקים, אכן מפוקפקים, או שאתה פשוט נהג לא משהו...

ארז רונן

פורסם

ארז

 

אולי תשתה כוס מים

 

נשלחה לו הזמנה לדיון ( בטעות לא צורף כתב האישום )

 

מדינת ישראל נגד פות"ש

 

תיק פלילי ופות"ש פירט מהם סעיפי האשמה.

 

פות"ש

 

זכותך לפנות לתביעה ולצלם את כל חומר החקירה המצוי בתיק, ואז לראות מה עומד מולך מבחינת העדויות וכמובן דו"ח התאונה שמולא על ידי בוחן התנועה.

 

אין לזה שום קשר לתביעה שיגיש אותו בחור כנגד הביטוח חובה שלך לקבלת פיצוי עבור ה"נזק" שנגרם לו כביכול.

 

האם הוגשה כזו עד עכשיו? או שהוא מספיק צתוחכם וממתין שתורשע בתיק הפלילי , כך יהיה לו יותר קל להוכיח את זכותו לפיצוי כנגד ביטוח החובה שלך.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

ארז, תודה.

אני לא צחור כשלג

אבל אני כועס על עצמי על התמימות שלי באירוע.

 

דבר ראשון שעצרתי הלכתי לראות איך הוא מרגיש וההרגשה הנוראית שאכן אולי פגעתי בו בטעות הייתה בי בדקות הראשונות.

לאחר שהנהג מאחורי עצר ואמר לי שלא נגעתי בו ובעל הבית קפה ראה במצלמות אבטחה שלא נגעתי בו.

 

נרגעתי מהבחינה שאכן פגעתי בו וכעסתי על התמימות שלי בזמן המקרה.

 

מה לעשות שאני אומר את מה שהרגשתי, 2 אנשים עומדים באמצע הכביש ואני מרגיש חשש לצפור להם. אפשר לקרוא להם בכל שם.

 

ישה, מהחברת ביטוח שלו דיברו איתי לפני חצי שנה בערך וסיפרתי להם בדיוק את מה שכתבתי.

פורסם
.

 

ישה, מהחברת ביטוח שלו דיברו איתי לפני חצי שנה בערך וסיפרתי להם בדיוק את מה שכתבתי.

 

 

מחברת הביטוח חובה שלך או מי?

 

ממתי להולך רגל יש ביטוח שלו?

 

ותפריד בין התביעה הפלילית שזה המשטרה / מדינת ישראל הגישה נגדך כתב אישום ף לבין כל מה שקשור לתשלום הנזקים שלו שזה מול חברת הביטוח חובה שלך

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

בדוק את ת.ז. "הנפגעים", תן למי שצריך לבדוק האם מדובר בנרקומנים/בעלי עבר פלילי והאם מדובר במי שכבר תבע פיצויים עקב פגיעה בתאונת דרכים דומה שכן אם מדובר במתחזים, זו בטח לא הפעם הראשונה.

העבר מעיד על הווה ובזה יגמר העניין.

בעלים גאה :inlove: של פיאט 124 ספיידר 1800.

פורסם

אמנם כבר לא רלוונטי, אבל במצב שקרה, היית צריך לעצור מיד את הרכב ולהזמין משטרה - בין אם זאת תאונה אמיתית ובין אם זאת הונאה. זה דבר שהוא חובה מבחינתך. גם אם תבזבז עכשיו שעה-שעתיים על כלום - עדיין אתה חייב לעשות זאת מבחינת החוק.

לא עשית זאת ? אכלת אותה. עכשיו אתה משלם את המחיר.

את זה כתבתי רק למקרה שזה יקרה למישהו בעתיד, ואולי זה יציל אותו.

http://cars.walla.co.il/item/2733018

 

 

כרגע - אם אתה רוצה להסתבך חזק - תטפל בנושא לבד / תסגור עסקה מול התביעה.

אתה חייב (!!!) עו"ד שמתמחה בתחום תעבורה.

יעלה כסף - אבל זה שווה כל שקל.

דווקא 2 העו"ד שהציעו טיפול ב-5K ו-7K - בעיני זה מפוקפק.

לא יודע באילו עו"ד מדובר, אך הרושם שלי הוא שהם עו"ד שלא מתמחים בתעבורה, ופשוט קופצים על העגלה לעשות כמה שקלים על הגב שלך.

טיפול רציני בתיק כזה, יעלה מעל 10K - יקר, אך עדיין, שווה כל שקל. שווה כל אגורה.

על אחת כמה וכמה - שאתה תלוי ברכב לצורך התניידות מסיבות בריאותיות.

 

מאחר ולא הזמנת משטרה מיידית (חובה לדווח על כל ת.ד. עם נפגעים) - ביצעת עבירה.

אז לצאת נקי מהסיפור - לא בטוח שתצא.

פורסם

GUYA

 

 

כתב האישום אינו כולל את העבירה של אי דיווח על ת.ד.

 

אבל ברמת העקרון מסכים איתך רצוי מאוד לדווח על התאונה אם יש "נפגעים" או אם יש נפגעים אמיתיים.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם
בדוק את ת.ז. "הנפגעים", תן למי שצריך לבדוק האם מדובר בנרקומנים/בעלי עבר פלילי והאם מדובר במי שכבר תבע פיצויים עקב פגיעה בתאונת דרכים דומה שכן אם מדובר במתחזים, זו בטח לא הפעם הראשונה.

העבר מעיד על הווה ובזה יגמר העניין.

העצה הכי טובה בכל השרשור הזה.

 

:mm_yeah:

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

פורסם

גם היה רצוי לצלם את "הנפגע" ששוכב על הכביש יחד עם הרכב.

כי אם למשל הוא נשכב מאחורי הרכב, זה אומר שעלית עליו, ואז הפגיעה שלו היתה קשה יותר - מה שלא קרה.

פורסם

צילמתי היום בבית משפט את הכתב אישום, מה שהפתיע אותי שבעדים חבר שלו לא רשום, כלומר אין עדים.

בנוסף כתוב שהוא שבר את עצם הקרסול, בילדותי במושב עבר על הרגל שלי טרקטור ולא נשברה לי הרגל.

 

פשוט הזוי, בתור בנאדם נכה זה גם הוצאה מאוד כבדה עבורי וגם טרטורים והפסד ימי עבודה שמאוד מקשים עלי.

×
×
  • תוכן חדש...