Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3872 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לי חברים שטיפול בסיסי ברכב שלהם זה מהם והלאה.

קנו רכבים, אללה בבללה , הכל טוב , טופל כבר בעבר...

 

וכשאני עושה טיפול לאוטו אומרים שאני אובססיבי.

 

עכשיו כואב לי עליהם ומצד שני גם מעצבן אותי לראות אנשים שמזלזלים בצורך לבצע טיפולים בסיסיים לרכב שזה החלפת שמנים ופילטרים.

 

יש לי חבר, ממש אבל ממש סטלן ושרוט בקטע טוב, לפני כמה ימים התחמם לו המנוע, נוזל לו מים בתוך האוטו. קנה רכב ולא בדק שום דבר ברכב עד היום.

 

יש לי עוד כמה כאלו שמאמינים שהכל בסדר וחושבים שהם גאונים ואתה רואה שאין עם מי לדבר.

 

בקיצור, נתקלתם בהזויים כאלו ?!

 

אני לא מאמין שאני צריך להסביר לאנשים מה זה טיפול 10,000 ולמה צריך לעשות אותו שזה המינימום שבמינימום.

פורסם

אנשים לומדים בשתי דרכים: או דרך הראש או דרך הכיס. אחרי כמה פעמים כאלה החבר שלך ילמד.

"Weyland Yutani Corp - "Building Better Worlds

Porsche GT4, Subaru BRZ, Audi A3

 

פורסם

הם לא המיעוט, הם הרוב!

כמעט כל מי שאני מכיר או שלא מטפל בכלל ורק כשצצה בעיה מסדר,

או שמטפל אחת למתי שיוצא אני מרוצה.

 

לפני 5 שעות, green כתב:

מאסק הוא ליצן וחרטטן ואני מתפלא שהוא כל כך מצליח בעסקיו השונים, זה לא אדם שהייתי רוצה לעשות איתו עסקים ולא הייתי נותן לו לנהל חנות מכולת

 

פורסם

את מי שאני מכיר מטפל,שוגי רשם נכון,הם ילמדו דרך הכיס.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

כמה חברים כאלה יש לי....

דווקא להם יש בעיה אחרת תרבות נהיגה לא נכונה (נצמדים לשמאל ונוסעים לאט), טיפול לקוי (המוסך הכי זול, הרכיבים הכי סיניים שיש), צמיגים, קניית רכב מבלי בדיקה על הרכב ובכלל ללא סקירת רכבים אחרים.

 

הפסקתי לדבר איתם על זה, חוץ מעל נתיב שמאל וגם בזה אני מתחיל לצמצם.

האמת על באמת מאת דן אריאלי.

ספר שרשום בו את כל האמת בפרצוף שלנו :twisted:

פורסם
נתתי דוגמאות אבל אני מאמין שלא חסר אנשים כאלו בכלל.

 

בסוף אתה קונה מאנשים כאלו רכבים...

 

אני לא קונה מאנשים כאלה רכבים.

 

בגלל זה אני תמיד מתעקש על ספר טיפולים. אין ספר טיפולים? מבחינתי לא טופל.

פורסם

תלוי איך מסתכלים על זה אושריקו... מבחינתי גם אתה לא מטפל ברכב, באופן יחסי אליי.

 

ואני לא מטפל ברכב באופן יחסי לשמוליק... ושמוליק לא מטפל ברכב באופן יחסי לדוד.

 

אגב, הרבה התחילו לתחזק קצת בזכות חברי כנופיית הטיפולים השוטפים... לפני זה גם הם היו מוגדרים כחסכנים מוטוריים.

פורסם

מקס.

 

אני מדבר על כך" שלא צריך לטפל באוטו, הוא עבר טסט וכל מיני דברים כאלו".

 

אוקיי, אני מבין שיש אנשים שירימו גבה כשתגיד להם שהחלפת חלק ישן אך עדיין עבד, מובן לגמרי.

כשאתה צריך להסביר למה צריך לעשות טיפול 1000 שזה כולל החלפת שמנים מה שחובה לגמרי זה עצוב.

 

"אוטו צריך לשרת אותך, לא אתה אותו".

 

אוקיי, ואיך מכונה בדיוק תשרת אותך אם לא תטפל בה בבסיס שלה?

פורסם

לא כולם מסתכלים על דברים באופן זהה... כמה שתבין את זה מהר יותר- יהיה לך קל יותר.

 

זוכר את הנושא על הבולמי זעזועים שלי?

הם לא נוזלים שמן,אז טסט אני יעבור- אבל הם לא תקינים. נקודה.

 

מצד שני- אם לא הייתי חובב רכב... אז יש מצב גדול שעד שהמוסך או המכון טסטים לא היה מכשיל אותי לא הייתי נוגע.

פורסם

השבוע ובמהלך חיפוש רכב לחבר ניתקלתי בשלושה מקרים של רכבים מוזנחים מבחינת טיפולים בגלל קמצנות של הבעלים:

1. פיקנטו שנת 2013 (עדיין באחריות) עם 6000 אלף ק"מ שעברה טיפול אחד בלבד בתקופה של כ 3 שנים.. הסיבה - הרכב בקושי נוסע!

2. סוויפט 2013 שדילגה על טיפול 45 אלף באיזה 8000 ק"מ מאותה סיבה!!

3. מאזדה 2 2013 שנסעה כ 4000 ק"מ מעבר לזמן הטיפול כי הבעלים תכנן למכור ולא היה לו עניין לשלם עוד 600 ש"ח!!!

 

הייתי בהלם מרמת ההזנחה של האנשים.. בכל המקרים המוכרים דרשו מחירון פלוס בגלל הקילומטרז' הנמוך ולא הזיז להם שהרכב לא מטופל בזמן!

Mazda CX5

Škoda FABIA

פורסם (נערך)

אני אולי מרים פה להנחתה כשאני כותב את זה פה בפורום הזה, אבל האנשים האלה לגמרי צודקים !

 

המכוניות יסעו גם 5 שנים ועשרות אלפי קילומטרים בלי שום טיפול. הנזק יבוא לידי ביטוי רק מאוחר יותר, כשהאוטו לא יהיה כבר שלהם. מי יודע אם הוא בכלל יהיה עוד על הכביש.

כל עוד הם שומרים על גילוי נאות שהרכב לא מטופל, מי שרוצה יקנה ומי שלא רוצה שלא יקנה.

בדר"כ ההשקעה ברכב לא מתוגמלת באופן שווה במכירה שלו.

עריכה אחרונה על ידי tanga
×
×
  • תוכן חדש...