Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

Black Friday 2022 או: גיבוב הקניות הרשמי של CF


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1306 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
VR לצרכי עבודה... גדול. מי מוכר שמן הנחשים החלקלק שהצליח למכור להם את זה? גאון!

 

הם לא ב-א-מ-ת צריכים את זה, זה בעיקר בשביל להרשים לקוחות, ומדובר בחברה שעושה מאות מיליונים ככה שכסף זו ממש לא הבעיה.

 

בכל מקרה, הרגע שיחקתי קצת בורדרלנדס במשרד (יש לנו PS4 לצרכי, אהמ, עבודה) ובואנה זה קשה! אם השליטה דומה בכל משחקי ה-FPS, יקח לי הרבה זמן להתרגל. הג'ויסטיק השמאלי זז קדימה אחורה ועושה strafe לצדדים, הג'ויסטיק הימני מסתכל. זה מסורבל רצח. ואיך אני אמור לעשות פעולות אחרות במקביל? מילא לירות, אבל להשתמש בארבעת הכפתורים הקדמיים?

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

כן, זה ממש כלבת בהתחלה. ממש.

א ב ל

אם אתה עובר את עקומת הלמידה, זה מתחיל להיות מגניב. בהמשך זה נהיה ממש ממש כיף ומתגמל (כי כפי שאמרת - זה קשה יותר מלכתחילה), בסוף אתה שואל את עצמך למה לשחק ספון מול מסך בפינה במקום כמו בוס על מסך גדול בסלון עם בקר שנותן לך פידבק בכל יריה.

(ואולי זה רק אני...)

((בתכלס לא רק אני, כי יש חברים נוספים שעשו את המעבר, אבל זה בטוח לא נכון לכוווולם))

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Scout Bobber 1100 | Monster 1200

פורסם

במיוחד קשה לי הג'ויסטיק הימני. את השמאלי עוד איכשהוא קלטתי כי זה בעצם WASD (רק עם אגודל בלבד ודורש יותר כוח), אבל הימני מנסה להיות סוג של עכבר ומה לעשות - עכבר זה לא... ולנסות לקפוץ תוך כדי שימוש בג'ויסטיק הימני זו חת'כת משימה.

 

ואם תשאל את חברה שלי למה לשחק ספון מול מסך בחדר ה"עבודה" שלי במקום כמו בוס על מסך גדול בסלון (איפה שהיא לרוב יושבת), היא תענה לך שרק בחלומות שלי אני בוס ושאואיל בטובי לעוף לה מהספה.

 

בקיצור - יש פה יותר מאתגר אחד :lol:

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

DAC זול (זול זה נגיד 100 שקל?) שיכול להתחבר למחשב בלי כרטיס קול?

והאם הוא באמת יתן שיפור מורגש? (לסרטים/יוטיוב)?

מה חתימה? תתפשטי!

פורסם
במיוחד קשה לי הג'ויסטיק הימני. את השמאלי עוד איכשהוא קלטתי כי זה בעצם WASD (רק עם אגודל בלבד ודורש יותר כוח), אבל הימני מנסה להיות סוג של עכבר ומה לעשות - עכבר זה לא... ולנסות לקפוץ תוך כדי שימוש בג'ויסטיק הימני זו חת'כת משימה.

 

ואם תשאל את חברה שלי למה לשחק ספון מול מסך בחדר ה"עבודה" שלי במקום כמו בוס על מסך גדול בסלון (איפה שהיא לרוב יושבת), היא תענה לך שרק בחלומות שלי אני בוס ושאואיל בטובי לעוף לה מהספה.

 

בקיצור - יש פה יותר מאתגר אחד [emoji38]

לטעמי זה לא עובד. נקודה.

אור הרחיב את הדיון לקונסולות מול מחשב באופן כללי. ואני מסכים איתו - לרוב אעדיף לשחק באקסבוקס ולא במחשב למרות גרפיקה עדיפה. אבל - FPS בקונסולות זה פשוט לא עובד. דוגמא רלוונטית - Dishonored. לא הצלחתי לשחק יותר מ10 דקות באקסבוקס. הFOV הצר והשליטה הנוראית הפכו עבורי את המשחק ללא אפשרי. גם Doom מאבד את כל הכיף כשאתה צריך לחכות לג'ויסטיק שיעמוד בקצב במקום פשוט להעיף את העכבר לכיוון הגולגולת של התפלץ הקרוב ביותר.

מצד שני, את The witcher 3 העדפתי לשחק באקסבוקס למרות גרפיקה נחותה וזמני טעינה מזעזעים בהשוואה למחשב. כי א. השליטה נוראית עם מקלדת ועכבר וב. יותר נוח לרבוץ מול הטלוויזיה במשחק שרוב הזמן לא דורש ריכוז מוחלט אלא שוטטות ואקספלורציה.

I see now that the circumstances of one's birth are irrelevant; it is what you do with the gift of life that determines who you are

Mewtwo -

פורסם

וויצ'ר הוא TPS ולכן השליטה קלה יותר מאשר ב-FPS וה-FOV גדול יותר. הוא גם לא דורש יותר מדי דיוק רוב הזמן. אני מקווה ש-horizon ו-the last of us שהם אותו הדבר, יהיו בהתאם קלים מספיק לשליטה. לעומת זאת, נראה איך אתמודד עם prey ו-wolf שהם FPS.

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

אני לא מנסה להתנצח, ואיש-איש וטעמו כמובן -

אבל כל הדיבורים האלו על "בלתי אפשרי בג'ויסטיק" דומים, בעיני, לדיבורים על "אי אפשר לעלות את הכרמל" למי שמבצע רכיבה בפעם הראשונה לאחר שהיה רגיל לרכוב במישור. נכון, זה נראה בלתי אפשרי, לא כיף, מטופש ... אבל אחרי ramp up פתאום מגלים שזה לא נורא, ואפילו (רחמנא לצלן) עלול להיות כיף.

 

בימי התואר העליזים, כשהייתי חורש על COD ו BF - מה שאתה מתאר עם "להעיף את העכבר הצידה ולדפוק הדשוט" היה קורה גם עם הבקר.

היום, אני בקושי אצליח לכוון על משאית... עומדת.

(ושוב, לאחר ramp up, חוזרים לכושר)

 

אז עם כל הכבוד - אין מה לדבר על קונסולות ושוטרים לאחר סשן או שניים, צריך לעבור את החלק ההתחלתי (וכמובן - צריך לרצות לעבור, וצריך גם להנות מהאתגר הראשוני) ובתור מי שעשה את זה, ולגמרי היה שם בטיעוני ה"למה לעזאזל לשחק עם ג'ויסטיק כשיש חומרה ייעודית: עכבר"... טעיתי. וואלאק טעיתי.

 

אבל כאמור, איש איש וטעמו. פשוט בגלל שאני הייתי בנעליים של סולדי הקונסולות ובסוף שיניתי פאזה, נדמה לי שיש טעם לחלוק זאת עם מי שיושב על הגדר.

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Scout Bobber 1100 | Monster 1200

פורסם

אני מסתכל על זה בהיבט של 'הכלי המתאים למשימה', בהיעדר אנלוגיה טובה יותר.

אפשר לצלוח את נס הרים עם מיקרה, ורחמנא ליצלן אפילו להינות מזה. אבל זה לא בדיוק הרכב שאתה רוצה לקחת לשם.

I see now that the circumstances of one's birth are irrelevant; it is what you do with the gift of life that determines who you are

Mewtwo -

פורסם

VR rig - enroute!

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Scout Bobber 1100 | Monster 1200

פורסם

ניסיתי לשחק שוטרים ב- Xbox One S שלי. אלוהים, איזה עינוי סיני. השארתי את השוטרים למחשב, ומשחקים אחרים ל- XBOX.

השלט גם מכאיב לי לידיים משום מה אחרי שעה בערך, בעוד שבמחשב אני יכול לשחק שעות.

אולי זה פיצ'ר מובנה בקונסולה - לא לשרוף את כל הלילה במשחק :)

 

לענייננו:

דייסון V7 בכ- 1,250 ש"ח. פגז.

https://www.amazon.com/Dyson-Motorhead-Cord-Free-Vacuum/dp/B01MSZ036Q/ref=sr_1_3?s=vacuums&ie=UTF8&qid=1511825854&sr=1-3&keywords=dyson+v7

פורסם (נערך)

הגיעו אליי עכשיו שני מיילים עם קוד אקטיבציה של 12 חודשים ל PlayStation Plus (מאפשר משחקי רשת, לאלה מכם שקנו GTS השבוע)

מסתבר שהדפדפן פקשש משהו ונכנסו שתי הזמנות. אם מישהו התכוון לרכוש ופספס את מבצעי black friday, זרקו ה"פ.

 

עריכה: מסתבר שלא רלוונטי לחשבונות ישראלים:roll:

עריכה אחרונה על ידי Maor Bracha

פרויקט חדש, מאור יוצא להתחרות - עקבו כאן

Toyota MR2, 1985 - Sold | Renault-Sport Clio RS (203), 2011 - Black – Sold | Subaru Impreza STI, 2003 -Java Black- Sold

Alfa-Romeo Mito QV, 2011 - Tornado blue - Sold |BMW E30 Coupe, 1989 - Alpine white - Sold

×
×
  • תוכן חדש...