Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

Black Friday 2022 או: גיבוב הקניות הרשמי של CF


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1306 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
חדשות רעות ביותר מאמזון ארה"ב.

 

מחיר המשולח משום ירדו בצורה דרסתית.

לדוגמה בדיל היומי כרטיסי זיכרון עם משלוח של 7$ ממה שאני זוכר זה היה כ 15-17$.

עכבר G602 ב 10.78$ משלוחה.

נמשיך לעקוב.

 

לגמרי חדשות רעות, התחלתי עם כרטיס 64 גיגה ספייר למצלמה (u3) וסיימתי עם עגלה מלאה עד גובה המיסים.

המשלוח עלה מ7.5 דולר ל8 :shock: ומעבר לזה הם גם פיצלו לי את המשלוחים כדי שאני לא אמתין יותר מידי זמן,

הזויים, אין לי מושג איך מצליחים להרוויח כסף גם שנותנים מחיר הכי נמוך וגם משלוח בכלום כסף עד הבית ושירות ללא תחרות.

פורסם

אייל שים לב שלא מדובר בהורדת מחיר המשלוח אלא בהוספת האופציה למשלוח בדואר רגיל ע"י דואר ישראל.

 

Sent from my SM-N910C using Tapatalk

Aprilia Shiver 750

פורסם (נערך)

אני ממליץ כבר להכין רשימת קניות לשישי השחור ולליבור די.

אגב שנה שעברה לא היו דילים שממש היה שווה להשקיע .

הכי זכור לי זה הנקסוס שהיה ב-199$.

@phpclub מאיפה קנית שנה שעברה בגדים אני לא זוכר. אגב בשבת הייתי בירכא בגדי ילדים החל מ-10 שח לחליפה.

גד אין שותין בזמן הנהיגה.

 

אני עורך כאן.

@pedelt לא ככ ירדתי לסוף דעתך.

בעגלה הוא עדיין נותן לי את אותו המשלוח דרך AGS אה אולי ישנה אפשרות למשלוחה ב-Standard Shipping. אבל לא כתוב שזה דואר ישראל.

אשמח אם תאיר את עיני.

עריכה אחרונה על ידי eyali23
פורסם

עד עכשיו היו 2 אפשרויות למשלוח

Priority - דרך DHL

Expedited - דרך ipacel ודואר שליחים

 

עכשיו הוסיפו את standard שזה שילוח רגיל לגמרי בדואר רשום. עדיין לא ניסיתי, אבל כך זה עובד באמאזון לשאר העולם

 

ה7 דולר למשלוח שהוא מראה לך זה לגבי משלוח standard.

 

Sent from my SM-N910C using Tapatalk

Aprilia Shiver 750

פורסם (נערך)

דואר רשום דרך דואר ישראל? זה יגיע ב2017 :)

 

אייל, אני עם גיר רגיךל, אז אפשר רק ברמזור, גם ככה אי אפשר להציאאת הכוס בנסיעה, זה מסובך מדי

עריכה אחרונה על ידי GAD57
פורסם

אם כך הדואר הרגיל שלהם נשלח גם עם iparcel לפחות מההזמנה אתמול, אולי בארץ יחולק בסניף ולא עם שליח עד הבית, אעדכן.

 

Sent from my LG-H815 using Tapatalk

פורסם

@sh33p זו שאילתה מעניינת.

לדעתי החלוקה הסופית לבית הלקוח תהיה באמצעות דואר שליחים או עם פתק לבוא לסניף ולאסוף.

פורסם
אם כך הדואר הרגיל שלהם נשלח גם עם iparcel לפחות מההזמנה אתמול, אולי בארץ יחולק בסניף ולא עם שליח עד הבית, אעדכן.

 

Sent from my LG-H815 using Tapatalk

מצוין. מחכה לעדכון.

 

כמו שכתבתי, לא יצא לי לנסות עדיין, אך כך זה עובד במשלוחים מamazon us לאירופה - דואר רגיל לחלוטין.

 

Sent from my SM-N910C using Tapatalk

Aprilia Shiver 750

×
×
  • תוכן חדש...