Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

טאבלט 10" מומלץ,סיני או מותג?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3845 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

לא ממש יש לי דגם ספציפי אני צריך להתחיל לחפש(דגמים חדשים סובלים מבעיות לכן צריך לימצוא דגמים שיש ביקורות טובות כבר), אבל מה שעד היום לא גרם לי לירצות טאבלטים מבוססי ווינדוס זה הZ3735F שחלש בשביל מסך רטינה, כיום ראיתי שיש המון טאבלטים מבוססי Z8500/Z8300 עם 4 GB זיכרון והמחיר לא גבוה בהרבה.

 

אבל בכל זאת אם אי אפשר לבטל אז לא נורא, לפחות מניסיון שלי עם מחשב מיני מבוסס על הZ3735F שמוגבל ך1.33GHZ הוא עדיין מציג ביצועים סבירים ואפילו מנגן 4K ביוטוב, מה שהמחשב שלי שחזק בהרבה לא מצליח ביכלל :-).

 

אז בכל מיקרה תיתחדש :-) וסוררי על התגובה המאוחרת.

 

עריכה: אולי במחשבה שניה אכן עדיף דגם ישן קצת אבל שכבר אפוי היטב ויתן אמינות טובה כמו בביקורות, ראיתי סתם בריפרוף שיש בעיות בדור החדש (כצפוי), אז באמת הכי טוב שתישאר עם מכשירים שקיבלו מוניטין טוב, את הדור החדש כניראה יהיה אפשר ליקנות עוד כמה חודשים אחרי שכל הבעיות יתוקנות בREV חדשים.

 

תיתדש ותהנה ף-).

עריכה אחרונה על ידי hwgeek

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם

ברוך שובך גיק, היית חסר בשרשור שלי על ה XIOMI שנתקע :-)

אם יש לך זמן וכח לצרף קישורים לטבלטים מומלצים בגודל 10' שיהיו מיועדים לילדים במחירים עד 100$ אני אודה לך מוי מוי.

  • חודש מאוחר יותר...
פורסם

חבר'ה, אנא המלצתכם לטאבלט איכותי לרכישה בישראל סביב מחיר 1500 ש"ח, אנדרואיד או אייפד, ללא 3G, ללא מקלדת, מסך איכותי וגדול 10 אינץ'.

 

יש חיה כזאת?

“.You will never reach your destination if you stop and throw stones at every dog that barks"

 

Winston S. Churchill -

פורסם

Asus Tranformer Book T100 בגרסה המתאימה לך. אמנם טיפה מעל התקציב, אבל המקלדת הפריקה מהווה יתרון עצום. הפוסט הנוכחי נשלח ממכשיר כזה, שמתפקד בחו"ל כמחשב קל משקל והנוחות של המקלדת לא ניתנת לכימות. מצד שני, כאשר אינך נזקק לה, המקלדת נפרדת בלחיצת כפתור. אם אתה זקוק לנפח אכסון יותר גדול הוסף כרטיס micro SD, ואפילו שקול רכישת דגם המכיל דיסק קשיח (אאל"ט נמצא ביחידת המקלדת), אמנם מיקר את המכשיר בכרבע ומגדיל מעט את מידותיו ומשקלו, אבל אם אתה זקוק לנפח אכסון גדול מדובר במכשיר מצויין.

אני ממליץ על ה-Asus, אבל ליצרנים נוספים יש דגמים מקבילים. איני מכיר אותם, אבל מבחינת השימושיות הם אמורים להיות דומים, צריך לבדוק ניואנסים כגון חיי סוללה וחיבורים לציוד היקפי.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

×
×
  • תוכן חדש...