Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3877 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

איך נסגר הנושא?

התנגדות של בידוד איננה לינארית ואם המתח השאריתי באזור הזליגה של גוף החימום כשהאפס מחובר נמוך מספיק לא תהיה זליגה משמעותית. כשהאפס מנותק מלוא המתח מופיע בנקודה החלשה ונוצרת פריצה להקפיץ את הפחת.

 

פורסם

לא הבנתי מדברך האם הגיזום נעשה ע"י בניין או מישהו מטעמם או ע"י העירייה או מישהו מטעמם

לפני 3 שנים קבלן של עיריית ירושלים גזם על על האופנוע עצים לפני השלג, הפלסטיקה נשברה לגמרי והוא כמובן לא התנדב לתקן את הנזק.

צילמתי את העצים כך שרואים שהם נחתכו ולא נפלו כתוצאה מהשלג והגשתי תלונה בעירייה. (נעזרתי בעו''ד מהמשפחה)

תוך חודש ימים קיבלתי שיק ע"ס 7500 ש"ח מבלי להתווכח אפילו.

להבנתי מדובר בקבלנים חיצוניים שאין לעירייה בעיה לחייב אותם בעד הנזקים שהם גורמים.

"הסטטיסטיקה הרשמית חושפת כי נהגי מכוניות ותנאי כביש בעייתיים, הם הגורמים לחלק משמעותי מתאונות הדרכים הקטלניות ב-2010 בהן היו מעורבים רוכבי דו-גלגלי". ynet

פורסם
לא הצלחתי ליצור קשר עם הועד עדין

 

מה הועד קשור? באותו יום גזמו עצים בכל רחבי העיר. אני מניח שזה היה מטעם העירייה כפעילות מונעת לפני הגשמים (too little too late).

VW Golf GTI 2006 Manual

פורסם
מה הועד קשור? באותו יום גזמו עצים בכל רחבי העיר. אני מניח שזה היה מטעם העירייה כפעילות מונעת לפני הגשמים (too little too late).

 

לא הבנתי מדברך האם הגיזום נעשה ע"י בניין או מישהו מטעמם או ע"י העירייה או מישהו מטעמם

לפני 3 שנים קבלן של עיריית ירושלים גזם על על האופנוע עצים לפני השלג, הפלסטיקה נשברה לגמרי והוא כמובן לא התנדב לתקן את הנזק.

צילמתי את העצים כך שרואים שהם נחתכו ולא נפלו כתוצאה מהשלג והגשתי תלונה בעירייה. (נעזרתי בעו''ד מהמשפחה)

תוך חודש ימים קיבלתי שיק ע"ס 7500 ש"ח מבלי להתווכח אפילו.

להבנתי מדובר בקבלנים חיצוניים שאין לעירייה בעיה לחייב אותם בעד הנזקים שהם גורמים.

 

כנראה ששניכם לא קראתם את כל ההודעה שלי כמו שצריך.

ציינתי כבר בפתיחת השרשור שאחי מנהל האגף האחראי על חזות העיר, והעבודה לא נעשתה מצד העיריה.

אחרי שיחה עם אחד השכנים מאותו בניין מסתבר שהעבירו את העצים מהחצר של הבניין אל הרחוב. אותם עצים נשברו כתוצאה מהגשם

×
×
  • תוכן חדש...