Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

יעוץ לקניית אופנוע חדש: GS500F או GPZ500S?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7823 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לא ממזמן עשיתי רישיון ל 500 סמ"ק , ואני רוצה לקנות אופנוע חדש (כביש) , המליצו לי על ה GS500F של סוזוקי ועל ה GPZ של ימהה. איזה אופנוע כדאי לי לקנות ?

 

(בבקשה רק מי שבאמת מבין שיענה, אני רציני מאוד....)

בתודה מראש

  • תגובות 33
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

שוב ? שוב ?

תשתמש באופציית חיפוש - "אופנוע 500"

יש הרבה מה לקרוא ..

נ.ב

אני בטוח שרק מי שמבין המליץ לך על GPZ של ימאהה , לך על זה :wink: , רק יש לי הרגשה שתחכה הרבה זמן.

המהירות מהשטן ואנחנו חברים טובים

©

למכירה MV-AUGUSTA F4S , שנת 2002 .

©

פורסם

1. באמת תעשה חיפוש בפורום, כמו שזה עתה הומלץ לך, ותמצא לא מעט מידע בכל מה שקשור על אופנועי "עד 500".

2. תכניס לשיקולים שלך את ה-ER5 של קאוואסקי וה-CBF500 של הונדה, אבל תוציא את ה-GPZ של קאוואסקי . (לא שהוא לא אופנוע טוב, פשוט הוא לא עומד ברצון שלך לרכוש אופנוע חדש - ה-GPZ לא מיוצר יותר ולכן לא נמכר יותר בארץ, כחדש - הוא זמין רק כשמשומש)

הכרובלוג

מחירון אופנועים

מנהל תחום אופנועי הכביש בקבוצת "עופר-אבניר" - המותגים: Suzuki, Aprilia, Moto Guzzi, Husqvarna

פורסם

קנה את הCBF500. אם אתה מסוגל להרשות לעצמך GPZ, תהיה מסוגל לקנות גם את ההונדה (בערך אותו מחיר). הוא פשוט אופנוע בליגה אחרת - תראה את המבחן שלו בפול-גז.

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum

פורסם

חוץ מזה שאין GPZ חדש, אני לא מבין אז אני לא עונה.

גם כן פורום של אופנועים,

חצי מהאנשים כאן כשהם יוצאים לרכב עושים את זה במגרשי חניה, אופנוענים עלק.

פורסם

אני כבר לא חושב שהוא כ"כ מועיל... בייחוד לאחר שכבר הפסקה הפותחת מוגדר ה-GS בשורה אחת עם ה-ER.

 

 

נ.ב

רכבתי בתחילת החודש על ה-GS וה-ER (וגם על ה-CBF) לאורך מאות קילומטרים.

הכרובלוג

מחירון אופנועים

מנהל תחום אופנועי הכביש בקבוצת "עופר-אבניר" - המותגים: Suzuki, Aprilia, Moto Guzzi, Husqvarna

פורסם

האם סופה של תקופה?... מה יעשו כול ערסוני ארצינו אשר נפשם מחפשת "נינג'ה" אמיתי...

 

אבל ברצינות...פעם אחרונה שבדקתי (חציר שנה) מכרו GPZ כמו גדולים...האם באמת....?

פורסם

אמת לאמיתה, פורסם ב"מוטו" ובפורסם גם פה בפג"ז שייצורו של ה-GPZ האגדי הופסק..

 

ובקשר לערסוני הארץ, יש להם עוד הרבה מאוד זמן להנות מה"נינג'ה" הקטנה, יש פה בישראל מאות ואולי אף אלפי יחידות של האופנוע הנ"ל.. תמיד אפשר לקנות משומש וזה מה שהרוב עושים.

בעליו החדש של HONDA CR 125!!

פורסם

אין על הER5 כלי אמין ביותר....מניסיון!!!

גם מרגישים מצערת וגם נותן באמינות, הGS גם טוב אבל נופל ממנו עקב ביצועיי מנוע פחותים,בעיות בסל"ד גבוה וקירור אוויר לעומת מיים בER5

אם אתה מתכנן לרכוש אופנוע ....המלצה או קוואסקי ER או הונדה CBF

פורסם

מה התקציב...?

ה- CBF של הונדה הוא הטוב ביותר, שלדה אמיתית... צמיגים אמיתיים... מחיר אמיתי... (60K, לא?), עיצוב אמיתי, בלמים אמיתיים... אופנוע אמיתי... רק שהמנוע שלו 500, ללא שינויים.

ה- ER5 וה- GS500 של סוזוקי נותנים לדעתי אותה תמורה לכסף... אופנוע בסיסי, אמין, זול, רטרו, מתאימים למתחילים, סלחניים...

אני הייתי קונה ER5 שנת 97. המחירון שלו פשוט מגוחך, ואין שינויים בין 97 ל- 05.

dirty old man

need love too

פורסם

לא מסכים.

 

 

 

אולי ה-ER וה-GS (ללא הפיירינג) עושים זאת, אבל ה-CBF500 נותן תמורה הרבה יותר גבוהה.

והוא שווה כל שקל של הפרש...

הכרובלוג

מחירון אופנועים

מנהל תחום אופנועי הכביש בקבוצת "עופר-אבניר" - המותגים: Suzuki, Aprilia, Moto Guzzi, Husqvarna

פורסם
קנה את הCBF500. אם אתה מסוגל להרשות לעצמך GPZ, תהיה מסוגל לקנות גם את ההונדה (בערך אותו מחיר). הוא פשוט אופנוע בליגה אחרת - תראה את המבחן שלו בפול-גז.
מסכים לגמרי.

הCBF בכמה דרגות טוב יותר מכל שאר ה500ים בכל פרמטר אפשרי.

אופנוע אמיתי.

התנהגות דינמית מעולה.

מנוע מצויין

 

אם אתה יכול להרשות לעצמך את תוספת המחיר, לך על הCBF


×
×
  • תוכן חדש...