Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

יעוץ לקניית אופנוע חדש: GS500F או GPZ500S?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7823 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אני אומר GPZ...

אומנם אין חדשים..

אבל עדיין GPZ אפילו לא חדש..

על סמך מה אתה כותב זאת?

 

זו לא הצבעה דמוקרטית (האופנוע בעל מס' ההצבעות הגבוה ביותר, זוכה). אתה אמור/צריך להסביר ולנמק למה ה-GPZ כן והשאר, לא.

אחרת גם גולשים חסרי ניסיון על אופנועים מסויימים (שלא נגיד חסרי רישיון) יוכלו להמליץ לאחרים המלצות סתומות וחסרות הסברים ולכתוב זאת על סמך "אמרו לי...סיפרו לי...קראתי ש..."

הכרובלוג

מחירון אופנועים

מנהל תחום אופנועי הכביש בקבוצת "עופר-אבניר" - המותגים: Suzuki, Aprilia, Moto Guzzi, Husqvarna

  • תגובות 33
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
לא מסכים.

 

 

 

אולי ה-ER וה-GS (ללא הפיירינג) עושים זאת, אבל ה-CBF500 נותן תמורה הרבה יותר גבוהה.

והוא שווה כל שקל של הפרש...

מה לא מסכים..? אתה אומר כמוני...

"אותה תמורה לכסף"- ביניהם... לא בהשוואה להונדה!!!

dirty old man

need love too

פורסם

זה שרשם שER שנת97 זהה לחלוטין לER 2005

אתה טועה לחלוטין.....היה לי גם 97 ועכשיו יש לי שנת 2002.

הבדל דרסטי בכך שהמנוע עשוי אחרת,יש מד דלק,תא מתחת לכסא,מתלים אחוריים שונים,מנעול לקסדה,יותר נוח להוסיף מיי קירור ויש עוד דברים!!!

פורסם
הGS גם טוב אבל נופל ממנו עקב ביצועיי מנוע פחותים,בעיות בסל"ד גבוה וקירור אוויר לעומת מיים בER5

CBF

ומי קבע שקירור מים במקרה זה עדיף על קירור אוויר? אני אישית מכיר סוזוקים מקוררי מים שנוסעים ללא שום בעיה וקוואסקים מקוררי מים שסובלים מבעיות במערכת הקירור.
פורסם
מה לא מסכים..? אתה אומר כמוני...

"אותה תמורה לכסף"- ביניהם... לא בהשוואה להונדה!!!

שלילי - כתבתי בפירוש שאני מתכוון ל-GS ללא הפייריניג (כשהשואל בכלל התכוון, וגם אתה ענית לוו לכך, לגבי ה-GSF היקר ב-5000 ש"ח).

 

 

וכן - ה-GS (ללא הפיירינג) טוב יותר מה-ER ושווה את ההפרש.

 

(בעבר הייתי ממליץ על ה-ER אבל לאחר רכיבה מחודשת על שלושת האופנועים, אין ספק כי ה-GS, כחבילה, טוב יותר מה-ER)

הכרובלוג

מחירון אופנועים

מנהל תחום אופנועי הכביש בקבוצת "עופר-אבניר" - המותגים: Suzuki, Aprilia, Moto Guzzi, Husqvarna

פורסם
במדינה כמו שלנו עדיף קירור מיים!!!

ודיברתי על GS לא על סוזוקי אחרים!

עדיף למה?

 

לDR יש איזו בעיית אמינות כתוצאה מקירור אוויר?

או מהצד השני לבנדיטים יש בעיה עם קירור אוויר?

 

עדיף לפשטות? עדיף לעלויות אחזקה ? במה בדיוק מתבטאת העדיפות הזו ב"מדינה שלנו"?

גם כן פורום של אופנועים,

חצי מהאנשים כאן כשהם יוצאים לרכב עושים את זה במגרשי חניה, אופנוענים עלק.

פורסם

לי אישית יש GPZ כבר שלוש שנים ואני מאד מרוצה מהתמורה שהוא נותן. גם ביום-יום וגם ברכיבות כיף. שיקול מרכזי בעיני בקניית אופנוע הוא הגנת רוח במיוחד עם אתה מרבה לטייל, GPZ נותן שיוט נוח ב140 וזה פשוט לא קיים ב ER או כל אופנוע ערום אחר למעשה (גם בחורף יותר נעים) מבחינת תחזוקה כלי אמין מאוד. אצלי כבר מתקרב ל100000 (50000 מתוכם בבעלותי) וחוץ מטיפולים לא היה כלום במנוע. כל השאר נזקף לבלאי טיבעי. אופנוע מתאים למתחילים (בהגדרה) אבל בהחלט כלי שתוכל לגדול איתו.

לגביי זה שיש "אלפים" אני כבר לא רואה כל כך הרבה... נראה לי שפשוט המון התרסקו... כי כמו שכתבו זה כלי של ארסים. מה שכן חלפים משומשים יש בשפע.

פורסם

כולם פה מהללים את הCBF של הונדה ואומרים שהוא ה-500 הטוב ביותר..

 

אז לא שאני בא לסטור על זה.. כי יש לי עוד הרבה מאוד זמן עד שבכלל יהיה מותר לי לנסוע על האופנועים האלה.. רק אני רוצה לשאול.. עד כמה כבר הוא טוב? מה עושה אותו טוב מה-GPZ?

שכידוע גם הוא אופנוע מאוד אמיתי... שכן הוא מאוד ספורטיבי (יחסית כמובן).

בעליו החדש של HONDA CR 125!!

פורסם

 

אז לא שאני בא לסטור על זה.. כי יש לי עוד הרבה מאוד זמן עד שבכלל יהיה מותר לי לנסוע על האופנועים האלה.. רק אני רוצה לשאול.. עד כמה כבר הוא טוב? מה עושה אותו טוב מה-GPZ?

שכידוע גם הוא אופנוע מאוד אמיתי... שכן הוא מאוד ספורטיבי (יחסית כמובן).

 

כידוע...למי ?

ל-GPZ מנוע נהדר. נקודה.

ה-CBF הוא אופנוע 500 לגמרי במקרה. הוא מציג יכולות שילדה, מתלים, בלמים שאף אחד בקטגוריה שלו לא הציג עד היום.

יש המון שאלות שאפשר לשאול בקשר לרכישת אופנוע עד 500...

ביניהן...

האם באמת שווה את ההשקעה אופנוע שיימכר כעבור שנה ?

האם רוכב מתחיל יוכל למצות את מה שמציע CBF ?

לא חסרות שאלות כגון אלו... ואולי כדאי שמישהו יענה עליהם אחת ולתמיד.

לגבי שאלתך...

בחר פרמטר כלשהו... לא חשוב איזה...

ה-CBF יהיה בו טוב יותר מהשאר לרוב.

:evilbat: ...השדון

------------------

May the Force be with you...always

------------------

כשאני אמות, אני רוצה למות כמו סבתא שלי, בשלווה, תוך כדי שינה. לא בצרחות, כמו הנוסעים באוטו שלה...

פורסם
כולם פה מהללים את הCBF של הונדה ואומרים שהוא ה-500 הטוב ביותר..

 

אז לא שאני בא לסטור על זה.. כי יש לי עוד הרבה מאוד זמן עד שבכלל יהיה מותר לי לנסוע על האופנועים האלה.. רק אני רוצה לשאול.. עד כמה כבר הוא טוב? מה עושה אותו טוב מה-GPZ?

שכידוע גם הוא אופנוע מאוד אמיתי... שכן הוא מאוד ספורטיבי (יחסית כמובן).

כוח לא עושה אופנוע לספרטיבי.

גם כן פורום של אופנועים,

חצי מהאנשים כאן כשהם יוצאים לרכב עושים את זה במגרשי חניה, אופנוענים עלק.

פורסם

ודאי שלא סקוטר.. לא זאת טענתי..

וצודק.. אני לא בא לקבוע שהוא ספורטיבי.. כך כרובי חינך אותי :idea:

 

אבל ב"מוטו" וממה ששמעתי מכל איש שרוכב על 500...

כולם קובעים שה-GPZ הוא ה-500 הספורטיבי ביותר... הם טועים?

 

עריכה:

בתגובה לשדון, הפרמטר שלי יהיה.. ספורט, מי אופנוע ספורט יותר טוב?

בעליו החדש של HONDA CR 125!!

פורסם
אבל ב"מוטו" וממה ששמעתי מכל איש שרוכב על 500...

כולם קובעים שה-GPZ הוא ה-500 הספורטיבי ביותר... הם טועים?

א. כן.

ב. ה-CBF הוא הכי אופנוע מכל שאר הדגמים בקטגוריה שלו (כן ספורטיבי, לא ספורטיבי - זה פשוט לא משנה. הוא אופנוע. והם? אופנועי תקציב/מתחילים/למוגבלי רישיון)

הכרובלוג

מחירון אופנועים

מנהל תחום אופנועי הכביש בקבוצת "עופר-אבניר" - המותגים: Suzuki, Aprilia, Moto Guzzi, Husqvarna

פורסם

לכל המתלהבים מה- GPZ:

לאור נסיוני ה"דל" עם אחד (שלוש שנים) אני יכול להעיד האופנוע הזה הוא הרבה פחות ספורטיבי ומוצלח ממה שנהוג לחשוב (ולקרוא בפורומים ...)

נכון המנוע חזק למדי ומהנה, אבל - השילדה מאד לא נוטעת ביטחון בקצב שאליו המנוע נוטה להביא אותך.

 

בסה"כ, דעתי היא שבמיוחד כאופנוע מתחילים עדיפה חבילה מאוזנת יותר כמו ה- GS או ER.

פורסם

"והם? אופנוע תקציב/ מתחילים..." לא מסכים ה500CBF בהגדרה שלו הוא אופנוע מתחילים! כך גם הCB600 DL650 SV ועוד רבים אחרים. לדעתי מה שעושה אופנוע מתחילים ל"אופנוע" זה כמה אתה יכול לגדול איתו אחרי שאתה כבר לא ממש מתחיל. לדעתי GPZ הוא אופנוע כזה. והרבה יותר אופנוע מGS. עדיין, הוא תוכנן איפשהו בשנות השמונים דבר שמעמיד אותו הרחק מאחורי הCB שהוא אופנוע חדש לגמרי (מלבד המנוע)!

הCB 500 בחו"ל נחשב כאופנוע "תקציב" לכל דבר - 2 צילנדרים לעומת 4 = אחזקה זולה יותר ורק בארץ הוא כל כך יקר...


×
×
  • תוכן חדש...