Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

יעוץ לקניית אופנוע חדש: GS500F או GPZ500S?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7824 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

סקיי

ההבדל במחיר בין הCBF לGPZ (כשעוד היה אפשר לקנות חדש) היה אם אני לא טועה כ4000 ש"ח.

כשאתה מקבל מכלולים חדישים בהרבה לעומת הGPZ אני חושב שמדובר במחיר הוגן

למרות שאין ספק ששניהם יקרים מאוד בארץ (כמו כל דבר כמעט).

 

בנוגע למה שכתבת על מיגון רוח זה עניין של הרגל ומאוד אישי

אני על הCBF מוצא את עצמי משייט ברגוע במהירות שעולה על 140 ונוח לי מאוד

גם בטיולים ואני מרבה לטייל במהירויות גבוהות יותר אני לא ממש סובל

יכול להיות שזה בגלל שזה הדבר היחיד שאני מכיר ולא יצא לי לרכב (כמעט) עם אופנוע עם פיירינג אבל זאת הוכחה שזה אפשרי.

לדעתי הCBF הוא אופנוע מתחילים קלאסי והיתרון הכי גדול שלו על המתחרים זה שיהיה גם הכי כיף ונוח לגדול איתו

בנוסף בגלל היתרון שלו שהוא לא אופנוע 500 חוץ מהמנוע הוא לא אופנוע רק למתחילים אלא גם למי שמחפש אופנוע עם עלויות אחזה של 2 צילינדר ומכלולים של 600 מתון

 

כל מה שנכתב פה הוא דעתי האישית בלבד אחרי קרוב ל5 חודשים על CBF וקצת פחות מ9000 ק"מ

אני והקליאו כבר לא ביחד

אווווי הגעגועים

  • תגובות 33
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
שיקול מרכזי בעיני בקניית אופנוע הוא הגנת רוח במיוחד עם אתה מרבה לטייל, GPZ נותן שיוט נוח ב140 וזה פשוט לא קיים ב ER או כל אופנוע ערום אחר למעשה (גם בחורף יותר נעים)

לסקוטר כבר יצא לרכב על אופנועים עירומים שנתנו יותר הגנת רוח.

אבל לך תתווכח עם בעלים של אופנוע של ערסים.

גם כן פורום של אופנועים,

חצי מהאנשים כאן כשהם יוצאים לרכב עושים את זה במגרשי חניה, אופנוענים עלק.

פורסם
לסקוטר כבר יצא לרכב על אופנועים עירומים שנתנו יותר הגנת רוח.

אבל לך תתווכח עם בעלים של אופנוע של ערסים.

מה אני אמור להבין מהתגובה שלך שאתה ארס לשעבר??

גם אני רכבתי על אופנועים ערומים, ER אחד מהם. הגובה שלי 175 ובשיוט של 140 עד אילת ובחזרה הצוואר שלי הרגיש בסדר גמור על GPZ בניגוד לרכיבה מאד ארוכה בארצות הברית על הונדה HOWK 650 שמבחינת הגנת רוח דומה לER היה הרבה יותר מעייף לרכב ובגשם אין מה להשוות בכלל. כל אחד וניסיונו האישי ואל תזלזל במי שאתה לא מכיר.

במיוחד עם יש לו אופנוע של ארסים:wink:

פורסם
עריכה:

בתגובה לשדון, הפרמטר שלי יהיה.. ספורט, מי אופנוע ספורט יותר טוב?

 

זה ה-פרמטר בו יצטיין ה-CBF, בטח לעומת ה-GPZ (בהנחה הבסיסית שספורטיביות נמדדת ביותר ממנוע נטו, וגם בתחום הזה הוא לא מפשל)

:evilbat: ...השדון

------------------

May the Force be with you...always

------------------

כשאני אמות, אני רוצה למות כמו סבתא שלי, בשלווה, תוך כדי שינה. לא בצרחות, כמו הנוסעים באוטו שלה...


×
×
  • תוכן חדש...