Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3898 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום רב,

 

מדובר על יונדאי גטס 1.6 - שנת 2006.

 

*הרכב לאחר טיפול מקיף גדול+טיימינג+טסט סה"כ 115KM.

 

לאחר נסיעה של כחצי שעה ברכב, אני מגיע הבייתה ל-5 דק' ומנסה שוב להניע ואין הנעה. מנסה להבין מה קורה ובינתיים תופס מישהו ומצליח להניע עם כבלים את הרכב .

 

נסעתי למוסך - לאחר בדיקה ולצורך גילוי הבעיה הוחלף המצבר ושוב הבעיה חזרה.... הוחזר המצבר הקודם שהיה טוב מהתחלה. והוחלט להחליף את הסטרטר שלא תפקד בשיאו.

 

מה ניתן לעשות , לאחר כשבוע הבעיה שוב חזרה.

 

אשמח לדעת אם קרה למישהו משהו דומה ויכול לעזור.

 

 

תודה לעונים.

אין לי על מה לסמוך רק על המגדש טורבו...

פורסם

כשזה קורה, יש רעש של סטרטר?

 

כלומר אתה מסובב את המפתח למצב start, מה קורה?

 

אין שום רעש?

יש קליק?

יש רעש של סטרטר אבל לא מניע?

האם הרעש נשמע "בריא" או "חלש"?

 

 

פורסם

אם הייתה בעיית הארקה, גם עם כבלים מרכב אחר לא היה מניע. למרות שבתקלות של הארקה זה יכול לשחק לכאן או לכאן.

 

אלא אם כן בזמן שהוא מחפש מישהו עם כבלים מנוע מספיק להתקרר מעט [emoji3]

 

 

פורסם

יש סטרטר כאשר זה קורה. פשוט מתאמץת

יש אורות בלוח שעונים\צפצפה עובדת\רדיו.

 

פשוט לא מצליח להניע.... אחרי שמתקרר המנוע בערך 10-30 ד' - הרכב מניע רגיל.

אין לי על מה לסמוך רק על המגדש טורבו...

פורסם

ואצלי "מקרה דומה" נפתר ע"י "מגביר מתח" לסטרטר , כי היו מפלי מתח כשהרכב חם.

חייב לבדוק את רמת המתח שמקבל פיקוד הסטרטר בעת התקלה, זה בתור התחלה.

עכשיו: מאזדה 6 2009 2.0L

היה:אאודי 80 אוטומטי 95, נפח 2 ליטר הזרקה מנוע ABT | העולם מתחלק ל- 10 סוגי אנשים: אלה שמבינים בינארי, ואלה שלא... :arrow:

פורסם

ניתקתי את ה"מגביר מתח" וחיברתי ישירות את הסטרטר....

ממש מוזר כל הסיפור הזה...

 

עוד רעיונות ? אשמח לנסות עוד דברים...

אין לי על מה לסמוך רק על המגדש טורבו...

×
×
  • תוכן חדש...