Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3905 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

22 שנה בראש העין, ושנה בראשון לציון (עדיין יש לי בית בראש העין בשכונת גבעת הסלעים),

אזור המגורים שלך הוא בקצה הרחוק מראש העין הישנה, ראש העין החדשה מורכבת מאנשי הייטק, קבע, סתם אשכנזים וכמה תימנים מלומדים :)

 

בכל מקרה, מדברים הרבה על השכונות החדשות שבונים שם, בתקווה שיצליחו לשדרג את נושא הפקקים בתוך העיר בימי שישי.

חוץ מזה, ראש העין של פעם זה לא כמו ראש העין של היום. אני זוכר את ראש העין כערימה של חול, רחוקה מהכל, מנותקת ואין בה כלום.

 

היום, אמנם עדיין אין בה כלום אבל היא פתאום קרוב 20 - 25 דק' לראשון לציון, 15 דק' לת'א וטיפה פחות לחוץ הצוק.

מערכת החינוך, ואני מדבר על התיכון בעיקר (יש תיכון אחד כרגע) מורכב מרוב אוכלוסיה באיכות גבוהה - למשל בשכבה שלי יצאו אחוזי קצונה גבוהים מאוד, רק בחבר'ה שלי 80% קצינים .

 

 

אני חצי אשכנזי לצורך העניין...

היום:

Alfa Romeo MiTo 2010 Distinctive Move 1.4T 155HP

בעבר:

Minimum SIZE, Maximum FUN. Smart Fortwo 2004 0.7T:twisted:

פורסם

האמת שרוב חבריי שגרו בראש העין עדיין רווקים, אז הביקורת שלהם על כך שראש העין "מקום מת" לא רלוונטית עבורך.

אני חושב שהקרבה ברכב למרכז ומבנה השכונות החדשות יכולים ליצור מקום מהנה לנהיגה עבור זוג צעיר. אם אתה כבר מומחה אז אתם מרחק נסיעה קצרה מת"א ואיזה בילוי שבא לכם, ואם אתה מתמחה אז יש לכם כמה שנים לחשוב עד שתוכל לצאת עם אשתך לאנשהוא :)

אגב, אם אני זוכר נכון הייתה לך גרמניה באירופה, לא?

מה אתה?נמכרה?

 

עריכה: יצאתי חמור. מהנה לנהיגה זה מהנה למגורים :lol:

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם (נערך)
האמת שרוב חבריי שגרו בראש העין עדיין רווקים, אז הביקורת שלהם על כך שראש העין "מקום מת" לא רלוונטית עבורך.

אני חושב שהקרבה ברכב למרכז ומבנה השכונות החדשות יכולים ליצור מקום מהנה לנהיגה עבור זוג צעיר. אם אתה כבר מומחה אז אתם מרחק נסיעה קצרה מת"א ואיזה בילוי שבא לכם, ואם אתה מתמחה אז יש לכם כמה שנים לחשוב עד שתוכל לצאת עם אשתך לאנשהוא :)

אגב, אם אני זוכר נכון הייתה לך גרמניה באירופה, לא?

מה אתה?נמכרה?

 

עריכה: יצאתי חמור. מהנה לנהיגה זה מהנה למגורים :lol:

אני עדיין מתמחה :\

יש לי עדיין גרמניה בשוודיה(האמת רק חצי שלי כי החצי של החברה) ויפנית ברומניה(שכולה שלי) :)

עריכה אחרונה על ידי Uzi4u2
8)
פורסם
שאני אבין, חברה שלך קונה דירה ואתה מתבאס על זה שצריך לקום לעבודה קצת יותר מוקדם?

 

שמישהו יזמין לי דוקטור :-o

טוב תראה, ההורים שלה קנו את הדירה. אנחנו רק נגור שם וזה יהיה על השם שלה :) אני פשוט מסרב לקנות דירה בארץ במחירים האלו. במקום לקנות דירה אחת בארץ אני קונה שתיים בחו"ל משכיר אותן ועם הכסף הזה + עוד מוסיף קצת ואז גר בשכירות.

ההורים שלה החליטו שהם לא אוהבים את זה אז.....ראש העין HERE WE COME!

8)
פורסם (נערך)



יש לנו זוגות חברים שגרים או גרו באזור. בסך הכל יופי של שכונות עם אוכלוסיה טובה כמוך וכמוני.

עריכה אחרונה על ידי thebaron

הכלכלה הישראלית אלצה אותי לעלות לארבעה גלגלים.

×
×
  • תוכן חדש...