Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

חדשות רכב: הונדה ג'אז החדשה בישראל. מחיר החל מ-90 אלף ש"ח


פבל
שימו לב! השרשור הזה בן 3145 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

לא התחברתי בכלל לעיצוב. לא לחוץ ולא לפנים. הקונסולה המרכזית בכלל עושה רושם של דשבורד משנות ה90 רק עם מסך.

A good drive is measured with G's, not KMH

 

Always go sideways

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 38
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

דיברתי על הידנית, אפילו לא חשבתי על האוטומטיות :)

 

אכן, עכשיו כשאני חושב על זה, המחיר של האוטומטיות לא רע בכלל. הידנית יקרה מאוד...

 

בעזרת הסקת מסקנות בלבד, כי עדין לא פורסם מפרט טכני, אסביר את פשר המחיר הלא נמוך לידנית

שים לב כי ההבדל בין הTREND והCOMFORT הוא בסה"כ 3000 ש"ח, ז"א, מה כבר יתווסף? מערכת בקרת אקלים וג'אנטים? אולי עוד זוג רמקולים? שים לב לרשימת האבזור העשירה, וקח לצורך העניין פאביה ב80 אלף (ידנית כמובן) ותעשה השוואה.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

סוף סוף מחיר ריאלי ואבזור נורמלי, לא כמו הדור הנוכחי שנמכר בהייבריד, בושה, רכב ב120 אלף ש"ח אפילו בלי שליטה מההגה. חסכו בכל פינה באבזור.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Mitsubishi Space Star Supreme

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני בעלים גאה של ג'אז היברידית כרכב שני במשפחה, מזה כחודש. מאד נהנים ממנה - באמת מכונית מרווחת, זריזה, חסכונית וצפויה להיות אמינה. והיא גם נראית טוב, לטעמי - מה שלא ניתן לומר על הדור החדש.

 

כפי שנכתב, החדשה לא נראית טוב, לא בפנים ולא בחוץ. פחות "שובבה" ביחס לעבר, מאד בוגרת ו"דודתית". בפיפת' גיר אמרו בעבר שאחוז ניכר מרוכשי הג'אז באנגליה הם אוכלוסיה קשישה, בעיקר נשים - דודות...האם יש קשר?

הכלכלה הישראלית אלצה אותי לעלות לארבעה גלגלים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נהגתי על ההייבריד שבוע וחצי (600 ק"מ, רובם מחוץ לעיר), קצת ממה שהתרשמתי:

1. הרכב סוחב סביר, אבל הגיר הרציף מעצבן לנהיגה, הרגשתי כאילו אני נוהג באטראז' צבאית.

2. צריכת הדלק מצוינת - מחוץ לעיר על 120 קמ"ש בנהיגה לא רגועה עם מזגן, 3 מבוגרים ברכב ומטען 1:18.5. מכובד. בעיר כמה שלא תלחץ את הרכב, הוא עושה 1:12-1:13 עם מזגן. בנהיגה רגועה בעיר אפשר להגיע ל1:15-1:16.

3. האבזור דליל ברמה הזויה. אין בקרת שיוט, אין שליטה מההגה, אין קיפול מראות חשמלי - נאדה. (תכף מישהו יגיד שאת כל אלה אין גם בפיאט שלי, אבל הפיאט שלי עולה 70 אלף ש"ח ולא 120 אלף ש"ח)

4. תא המטען לא פרקטי במיוחד, בעיניי תא המטען בקליאו שהייתה לי יותר פרקטי.

5. נוחות הנסיעה סבירה, ההתנגות לא משהו בכלל, הרכב לא נעים בסיבובים ולא ממש משתף פעולה.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Mitsubishi Space Star Supreme

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא יודע אם זו כזו בושה - לא ראיתי משקל, לא ראיתי יחסי העברה ואין לי מושג איך העסק סוחב בפועל. לספייס סטאר יש 10.8 קג"מ בלבד, אבל היא שוקלת 865 ק"ג, הגיר שלה יעיל והיא סוחבת מצוין. כך שנחכה לנסיעת מבחן.

ZC6 | JB43 | 932

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יאריס עם מנוע דומה עושה 12.75/4000, אבל 0-100 ב0.5 שניות יותר

 

לא מבין איפה הבושה

היום: ג'ילי גיאומטרי C

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אחרי רכבים עם מסך בגובה העיניים, קשה לי קצת עם רכבים שיש להם מסך במרכז הקונסולה.

קצת כמו לאכול טוסט גבינה אחרי פיצה. זה סבבה, אבל אתה יודע שיש יותר טוב בהישג יד.

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תחשוב על זה כאצבעות מוצרלה, לאו דווקא טוסט :-)

 

לפי אתר העיתונות של הונדה, המשקל של האוטומטית 1092 ק"ג. לא קל, אבל בהחלט סביר למומנט. 12.0 שנ' למאה זה ממש לא רע לסגמנט ולצרכים של רוב הרוכשים הפוטנציאליים.

ZC6 | JB43 | 932

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תכלס זו גרסת הכניסה של הדגם, ביפן הדגם משווק בנוסף עם מנוע 1.5 ליטר 132 כ"ס בסוג של גרסה ספורטיבית (FIT RS) ו-1.5 ליטר היברידי עם 137 כ"ס ו-17.3 קג"מ. מעניין מתי הדגם ההיברידי יגיע לאירופה, להונדה היו לא מעט בעיות עם תיבת ה-DSG של הדגם הזה ביפן.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

המנוע הינו מנוע מחזור אטקינסון (כמו בפריוס) ומוציא נתונים ממש לא רעים ל-1.3 ליטר. השאלה היא כמובן עד כמה הוא חסכוני (שזו אמורה להיות הפואנטה שלו).

"Metal is like flesh. Both carry potential in their veins. When tempered with heat and pressure, the potential surfaces"

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

 

3. האבזור דליל ברמה הזויה. אין בקרת שיוט, אין שליטה מההגה, אין קיפול מראות חשמלי - נאדה. (תכף מישהו יגיד שאת כל אלה אין גם בפיאט שלי, אבל הפיאט שלי עולה 70 אלף ש"ח ולא 120 אלף ש"ח)

4. תא המטען לא פרקטי במיוחד, בעיניי תא המטען בקליאו שהייתה לי יותר פרקטי.

לה.

 

הבנו את השנאה שלך להונדה ולמותגים היפנים, אבל כדאי שתדייק.

ברמת הגימור הגבוהה של הג׳אז ההיברידית יש שליטה מההגה, בקרת שיוט, חלון גג פנוראמי וגם קיפול מראות.

טוב שלא השוות את התא מטען של הג׳אז היברידית לזה של רנו קנגו. שכחת שיש סוללה היברידית שתופסת הרבה נפח. תשווה בין הג׳אז בנזין לקליאו ותבין את ההבדל.

מדובר ברכב סופר מרווח ופרקטי (יותר מרווחת מהפיאט שלך בהרבה) ומי שמוכן לקבל את העיצוב החיצוני, מקבל רכב מעולה, אמין, סחיר (לפי הדורות הקודמים) וחסכוני.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יאריס עם מנוע דומה עושה 12.75/4000, אבל 0-100 ב0.5 שניות יותר

 

לא מבין איפה הבושה

שוב, הנתונים של היאריס, הרבה יותר טובים, קצת יותר מומנט וגם בטורים נמוכים יותר.

מה גם שחיי הנהיגה אינם מתנהלים ב-"0-100" כל הזמן, או נסיעה בהילוך שני בשביל כל עקיפה מסכנה בעיר או אפילו מחוצה לו.

זה תורם רק לצריכת דלק בזבזנית, ומנוע שמיילל כל הזמן.

RK

ההשוואה בין הספייס סטאר להונדה ממש לא במקום. הם אינם שייכים לאותה קבוצה, בעלי נפחי מנוע שונים ומחיר שונה.

ואם כבר מדברים על מומנט, אז אפילו קצת יותר נמוך, אבל הכי חשוב שייתקבל בסיבובי מנוע נמכים ככל האפשר ולא כאלה שקרובים אפילו לקו האדום, כמו במקרה של ההונדה הזו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 3145 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...