Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3923 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אני לא חושב שזו דרישה שמגיעה מצד האישה. הבעל נסחף כדי להראות כמה המעמד חשוב לו (כי מה שעולה יותר, יותר טוב) וכדי לעשות פוזות על האורחים בחתונה.

מצד שני, כמה נשים אתה מכיר שיתעקשו לבטל כזה דבר ולהתעקש על סכום מינימלי?

היום כבר לא מצהירים בחופה שהחתן רשם בכתובה X ש"ח.

לגבי הפוזה, ברגע חתימה על הכתובה, אתה נמצא בפאזה אחרת. כולך מתכונן לחיים חדשים ולתקווה חדשה וכולם מסביבך אומרים לך שיהיה בסדר, ואז אתה חותם על סכום כסף שנראה קטן.

הרי אם שרפת 150,000 ש"ח על החתונה, מה זה לרשום 200,000 ש"ח על הכתובה?

בקיצור, זה לא רק פוזה.

  • תגובות 98
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

בכל חתונה שהייתי הקריאו בקול את הסכום.

זה לא אישי נגד הדייר שלך, זו נורמה חברתית דפוקה.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם (נערך)

אני תכננתי לשים ח"י שקלים בכתובה, הרב לא הסכים - מבחינתו יש לשים סכום מכובד אך לא מוגזם. זה היה מאוד סימבולי בעיני לראות איך אפילו בחתונה עצמה אין לנו שליטה מוחלטת על האירוע שלנו.

 

העובדה שהתחתנתי עם רב אוכלת אותי עד היום, ובדיעבד אני מתחרט שנכנעתי למונופול המחליא שיש לנו במדינה. אני ואשתי חילונים גמורים, סולדים מדתות ככלל וממה שהפכה הדת היהודית כאן בפרט, ובכל זאת היה לנו רב (של צהר) בחתונה.

 

בדיעבד, היינו צריכים לבצע טקס אזרחי, ובאחת הנסיעות שלנו בחו"ל לסגור את השיט הזה פורמלית, או לחלופין לסגור זאת עם חוזה משפטי כלשהו.

 

 

אנשים ששמים הרבה כסף בכתובה בשביל ה'שופוני' וה'רושם', הם אותם אנשים שאין לי שום רחמים אליהם כשהשיט הזה נושך אותם בעכוז.

עריכה אחרונה על ידי oryo

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Scout Bobber 1100 | Monster 1200

פורסם

הייתי לא מזמן בכמה חתומות לפחות בכמה מהן הסכום שהיה רשום על הכתובה היה בן 6 ספרות WTF.

אני וזוגתי התלוצצנו על כמה אני כתבתי ומה קורה אם הזוג מתגרש.

לדעתי הכול עניין של שופוני בהקבלה תראו למי יש גד** .

פורסם (נערך)
אני תכננתי לשים ח"י שקלים בכתובה, הרב לא הסכים - מבחינתו יש לשים סכום מכובד אך לא מוגזם. זה היה מאוד סימבולי בעיני לראות איך אפילו בחתונה עצמה אין לנו שליטה מוחלטת על האירוע שלנו.

 

העובדה שהתחתנתי עם רב אוכלת אותי עד היום, ובדיעבד אני מתחרט שנכנעתי למונופול המחליא שיש לנו במדינה. אני ואשתי חילונים גמורים, סולדים מדתות ככלל וממה שהפכה הדת היהודית כאן בפרט, ובכל זאת היה לנו רב (של צהר) בחתונה.

 

בדיעבד, היינו צריכים לבצע טקס אזרחי, ובאחת הנסיעות שלנו בחו"ל לסגור את השיט הזה פורמלית, או לחלופין לסגור זאת עם חוזה משפטי כלשהו.

 

 

אנשים ששמים הרבה כסף בכתובה בשביל ה'שופוני' וה'רושם', הם אותם אנשים שאין לי שום רחמים אליהם כשהשיט הזה נושך אותם בעכוז.

 

כל אחד מתחרט על משהו שעשה בחתונה, אל תשכח שהאישה תמיד תרבע את רוב הדברים שיהיו.

מה שהיה היה...אחרי שכיסיתי את החתונה, התקדמתי הלאה...עכשיו דואגים לשמור על חיים יציבים.

 

לגבי ההקראה של הכתובה בחופה, אפשר להקריא את הסכום ואפשר שהרב יגיד שהסכום נקבע בין בני הזוג, הכל תלוי מה סגרת איתו לפני.

אני שמתי 18,000, אז הרב אמר אצלי "הרבה הרבה ח"י" בלי לציין את הסכום.

עריכה אחרונה על ידי itsik170
קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם

אין באף מקום עותק של הכתובה.

 

רק אמרתי.

חבר טוב נמדד בכמה השקעה הוא מנער את הרגליים לפני שהוא נכנס לך לאוטו.

פורסם

ניר, יישר כח.

באשר למתגרשת, אם זה לא היה מגיע מהפסיכולוגית זה ככל הנראה היה מגיע ממקור אחר - גבר, עיצות של מכרות וכיוצ"ב. יש לו מזל שאת שלב הילדים הם עוד לא עברו.

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

אתה צריך גם להשמיד את כל עותקי הווידאו והתמונות מהחופה.

בקיצור, תתחייב לשלם לה את הביטוח לאומי לשנה וזהו.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

עדכון - אחרי בקשה של הכתובה מהצד השני ואחרי איום חד משמעי על אי נתינת גט, היא ויתרה על הכתובה.

 

לכל מי שעומד להתחתן, אל תעשו שטויות.

תרשמו את המינימום שבמינימום.

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

לפחות זה.

יש הסכם על המזונות?

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.


×
×
  • תוכן חדש...