Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3923 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

נשמע כאילו הוא רוצה לתבוע את הפסיכולוגית על פירוק הנישואין. יהיה מעניין.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

  • תגובות 98
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
גרוש משמעו ניסיון, השרשור הזה רק מחזק את הדעה השלילית שלי לגבי נישואים

 

כמובן שלא חסרות דוגמאות של גירושים, אבל בהחלט יש גם דוגמאות מהצד השני.

 

ההבדל הוא שאלה שנשואים בזוגיות טובה "מתפרסמים" פחות - אתה לא תראה הרבה שרשורים של "כמה טוב לי בחיי הנישואים", כי אף אחד לא צריך\רוצה לפתוח שרשור כזה.

 

גילוי נאות, אני נשוי כמעט שלוש שנים, לאחרונה הצטרפה גם קטנטנה לעסקים... וכן, טוב לי. יש קשיים, יש וויתורים, אבל כשזו החלטה משותפת, רצון והיכרות אמיתית וגם תוסיף קצת אהבה לפילפול העניינים (בכל זאת קצת קיטש, מה יש) - אז יש סיכוי גם למוסד הזה :).

SAY MY NAME | www.alonadler.com

פורסם
חוץ מלוותר לו על שכר הדירה לחודשיים הקרובים, אין לי עצות מעשיות.

אם אתה רוצה לצאת בעל דירה גבר, זה מה שתעשה.

 

עדיף שיפרדו בשקט לפני שיהיה רכוש משותף או/וילדים. זוגיות זה לא הכל בחיים, ואין צורך לנסות להציל נישואים כושלים בכל מחיר.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם
בלי ילד המצב שונה?

הוא בן 35.

קודם כל ‚ יפה שאתה עוזר לו ‚ דבר שני היום לפני גיל 30 אפילו לא מחפשים חברה קבועה אז גיל 35 זה צעיר וזה באופנה ועדיף לבחור להתגרש אם הוא נשוי לאישה שלא מסודרת בראש ‚ כל עוד אין ילדים .

:fadein:
פורסם (נערך)

ויתור על שכ"ד זה לא היה טרוויאלי, מכיוון שהדירה ממוקמת במרכז ת"א ויש משכנתא עליה (לא גבוהה).

בסה"כ הוא אדם נעים שהתרסק עליו טנק.

נישואים זה לא פיקניק.

לא מתחתנים בעקבות לחץ של הסביבה ולא מתחתנים כי אצל הכלה המיועדת הכל עטוף בצלופן.

אי אפשר להדחיק בעיות ואי אפשר להגיד "יהיה בסדר".

תתחתנו רק אם אתם סגורים במאה אחוז ותבינו שלא משנה מה יהיה, נישואים זה סוג של רולטה.

עריכה אחרונה על ידי NirLevi
פורסם

חצי הכוס המלאה לפחות אין ילדים שיפגעו אולי מכל העניין של הגירושין. אני חושב שהם צריכים להחליט על חלוקה שווה של הרכוש.

אני תמיד אומר שהמטרה היחידה של נישואין ,תא משפחתי you name it על מנת לשמר את הדור הבא קרי ילדים-

אחרת מה כל המטרה . קשה לתחזק מונוגמיה אין מה לעשות.

פורסם (נערך)

לא אכנס לדיון על מוסד הנישואין.

אני רואה דרך עיניים של בן משפחה קרוב את הסיטואציה של גירושין,קשיים כלכליים כששכ"ד עומד במרכזם.

כל הכבוד לך על ההבנה שאתה מגלה והעזרה שאתה מגיש.

זה לחלוטין לא מובן מאליו,ובטוח שמאד עוזר לאותו בחור בתקופה מאד קשה עבורו.

הלוואי וירבו כמוך,והסיפור הזה נוטע בי תקווה שעדיין יש בנו הישראלים אנושיות וסולידריות בתוך הג'ונגל הזה שהתפתח כאן.

אני בטוח שהבחור יודע להעריך את העזרה הזו וכולי תקווה שבעתיד,לאחר שיעמוד על רגליו,ידע לתת את אותו יחס לאדם אחר במצוקה,אם וכאשר יתקל במצב דומה,הפעם מהצד השני.

ADZ

עריכה אחרונה על ידי adz

"..ואחרי שהשופט הוציא לי אדום נתתי לו את היד כומו ג'אנטלמן,מה נתתי לו מרציאנו?..קרש בראש.."

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

למה זה עניין כזה יקר להתגרש, במיוחד כשאין ילדים?

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם (נערך)

יש שתי דרכים: אם יש הסכמה התהליך יחסית פשוט וזול. אם מתחילים לריב על החוט-מאריך עורכי הדין גוזרים קופון שמן. נדמה לי שיש חבר פורום שמתפרנס מכגון זה, יהיה נחמד אם ינדב לנו קצת מידע, אבל סביר שזה חסוי.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
יש שתי דרכים: אם יש הסכמה התהליך יחסית פשוט וזול. אם מתחילים לריב על החוט-מאריך עורכי הדין גוזרים קופון שמן. נדמה לי שיש חבר פורום שמתפרנס מכגון זה, יהיה נחמד אם ינדב לנו קצת מיד, אבל סביר שזה חסוי.

זה למה לא צריך להתחתן.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

לא, פשוט צריך לדעת עם מי לא להתחתן.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

אשתי אמרה לי לפני 26 שנה: "כאשר מתחתנים צריך לדעת ממי מתגרשים".

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 


×
×
  • תוכן חדש...