Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

השרשור נעול! רק פותח השרשור וצוות האתר יכולים להגיב
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3925 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הרכב בבעלות אבא שלי אך אני הנהג הראשי בשנים האחרונות. השיחות הראשונות יעברו דרכי על מנת לסנן, כמובן במעמד העברת בעלות זה יתנהל מול אבא.

 

מדובר בסובארו 1.6 ליטר אוטומטית מודל 2005.

יד 2, בבעלותנו כ8 שנים, לפני כן היה ליסינג נהג יחיד.

קילומטראז' 204 אלף.

מטופלת כל 10 אלף ק"מ למרות שכתוב בספר על 15 או 20. ככה מאז שקנינו את הרכב.

ב180 אלף הוחלפה רצועת טיימינג ונעשה טיפול גדול מאוד (כל השמנים והפילטרים, בולטג'וין הוחלף,ועוד המון). אין צורך לדאוג לכלום כרגע ולעוד הרבה זמן.

טיפול אחרון נעשה לפני 5 אלף (הוקדם קצת בעקבות נסיעה).

לפני 1500 ק"מ בערך הוחלפו ברקסים וזה כלל דיסקים קדימה חדשים, רפידות ונוזל בלימה שהוחלף מהברקסים ולא מהקופסא.

לפני אלף ק"מ הוחלפה צירייה אחת בגלל שהתחילה להרעיש. זה לא השפיע במאום על הנהיגה אבל זה התחיל לעשות רעש מידי פעם בפניות והפריע לי באוזניים ולכן הוחלף.

חלונות אחורים מושחרים, קדמיים לא בגלל עניין חוקיות.

 

לדברים השלילים:

לרכב יש מכות פח כיאה לרכב בן 10.

כרגע יש תקלה בגיר שככל הנראה מצריכה שיפוץ או החלפה, מחר תיהיה תשובה סופית.

 

הסיבה שהרכב מוצע למכירה היא בגלל רצון להתחדשות. התקלה בגיר היה זרז לזה.

מי שיקנה ויטפל בתיבה לא יצטרך להשקיע מעבר לכך ברכב כי הוא באמת מטופל בצורה מעולה.

97eb010bb275f2f5166a97a1aad4a53f.jpg

3d6658deedf57fd5a22ba4ad77745d9d.jpg

197a4e6296864e188fb08cb6e70fe9a3.jpg

 

מספר טלפון שלי

050-9599

3

9

ארבע

יבגני.

 

ניתן גם לקבל פרטים נוספים בהודעה פרטית.

  • שבועיים מאוחר יותר ...
×
×
  • תוכן חדש...