Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3891 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לא ניראה לי שבארץ מתעסקים עם ליי אבל יש לך אפשרות

להמיר שקלים לליי בשדה תעופה בן גוריון אבל זה לא ישתלם לך.

תקנה יורו ותמיר שם.

פורסם

בקזינו לא יעקצו אותך ו/או ימציאו כל מיני עמלות שהופכות את השער האטרקטיבי לכאורה ל''אטרקטיבי''.

 

אני אוהב בחו"ל ראש שקט ומחליף כסף בבנק או קזינו. כמו שלא אלך ל'מוסך מדרכה' כך אני נוהג לא ללכת ל'ציינג' מדרכה'. אבל אולי אני משוגע.

פורסם

החלפתי כמה פעמים ברומניה. אין בעיה. דווקא באיטליה ניסו לעקוץ עם עמלה מוזרה.

 

בגדול השיטה הכי טובה היא להחליף קודם סכום קטן יחסית. נגיד 100 אירו.

 

אם הכל עבר חלק אפשר להחליף יותר.

פורסם

בנה"פ מפרסם כי הוא מוכר ליי בנתב"ג. לא יודע מה השערים ולא מכיר את רומניה, אבל מההכרות שלי בנקים ולפנים באירופה העמלות שהם לוקחים (בצורת הפרשי שער) עצומות, כך שרכישה בנתב"ג נראית לי פתרון טוב. בדוק באתר בנה"פ.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

התקנות בעניין עמלות מט"ח השתנה, וכיום חברות האשראי גובות אחוז קבוע מהעסקה, כאשר ערך היחוס הוא השער היציג הנקבע על ידי בנק ישראל. ביצוע העסקה בארץ מעט יתר זול מביצועה בחו"ל.

אני נמצא כעת בצרפת, וראיתי לוחות המרה באיז צ'יינג', הפרשים בין שערי קניה ומכירה שיכולים להגיע לעשרות אחוזים, במיוחד כאשר מדובר במטבעות אקזוטיים.

נקמיצ'י - אני יודע שאוהבים להתלהם על השערים בנתב"ג. אני לא יכול להשוותם לשערים במקומות אחרים, אבל אני יכול להשוות את נוחיות הפעולה, ויש לנתב"ג שני יתרונות: האחד הוא שאתה נמצא במקום ממילא, לא צרים לכתת רגלים ולבזבז זמן וכסף על נסיעות, והשני הוא שמובטח לך שלא ירמו אותך.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

×
×
  • תוכן חדש...