Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3843 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
דני, תקרא עוד פעם מה שאני רשמתי, ומה שהראל רשם על השיפור שלאחר השימוש.

תעשה 1 ועוד אחד, ותגיע לתוצאה.

עשיתי ויצא לי שתים... מעבר לזה חלק מדברים לא נכונים או לא רלוונטיים אז לא סלע ולא בני

  • תגובות 60
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

ברצינות היכולת דיון שלך עם אחרים היא ברמה של גן חובה.

במקום לשלול ולזלזל, שיסביר כבודו מה טעיתי ומה לא רלוונטי?

(רק בחייאת, אל תענה "אתה חאפר", כמו בשרשורים אחרים, זה רק יבסס את הטיעון שלי).

רועי

פורסם

רועי אתה לא חאפר, אני מעיד על כך אישית.

 

ואני מעריך אותך על יכולת העמידה שלך על דעתך בכבוד ובנחישות.

 

לגופו של עניין, אני חושב שדני לא התכוון לשלול קשר בין הפיח לבין השיפור, אלא לומר בפשטות שאם יש שיפור מורגש אז די לנו בזה ולא צריכים לחפור.

ציטוט

יבגניפ כתב:

 

אוף. למה אני מגיב פה? 

 

פורסם

לעניות דעתי האישית בלבד כל התוספים לא מועילים בכלום.לא שם ברכב שלי ולא ללקוחות שלי.

רכב ישן עם חריגה קלה של זיהום אוויר אכן תוסף דלק יכול לעזור.רק מסיבה אחת פעולה לא תקינה של המנוע,מכוון שהתוסף לא דליק כמו הדלק עצמו ויוצר בערה חמה יותר ומעיר את הממיר לחיים. "שאין כאב ראש לא לוקחים אקמול"

פורסם
תודה על המחמאה אבל אף אחד לא חופר זה פורום התייעצות ודיונים.

תקרא שוב פעם מה שהראח רשם, דני רשם, ואני רשמתי, אין שום זכר למה שרשמת.

בסדר בוא נתייחס לדברי שכתבת שחבריך לחפריאדה כתב שהם חקוקים אז סלע אין פה מקסימום כתבת משהו על החול עד שהגיע גל.

פיח מסיבי זה משהו שללא נתקלים בו יותר למעט בעיות של דלק מזוייף או מזוהם או בעיה מאוד מהותית במנוע שאז צריך ממש לשפץ מנוע שום תוסף לא יעזור במאום.

פיח שגורם להצתה דטונטיבית זאת תופעה שהותיקים מאיתנו היינו נתקלים לפני רבה מאוד זמן כאשר איכות הדלקים בארץ היית לא משהו בלשון המעטה...

אז שפיח בראש בוכנה לא יזיז לך כל כך כי הסיכוי שהוא קיים אצל משהו בכמות שתדגדג את עבודה המנוע נמוך ביותר.

לגבי תצרוכת שמן תוספים לא מיועדים לפתור את זה כי הם לא מגיעים לרינגים שעושים תצרוכת שמן שזה הרינג שימון והרינג דחיסה מספר שתיים שאותם אם רוצים לשחרר וגם אם הסיכוי נמוך זה דרך השמן בצורת פלשינג.

 

אז מה כן התוספים מנקים? משקעים במרסס עצמו שמפריעים להתזה הנכונה, משקעים על השסתומים שמפריעים לזרימת אויר ומונעים אטימה מלאה של השסתום, משקעים על הרינג דחיסה עליון שמחזירים את המהלך והגמישות של הרינג בחריץ בוכנה ואז דחיסה משתפרת

כל אלו לא תראה אם תציץ לתוך הפלאג לחפש מה עשה התוסף

פורסם
בסדר בוא נתייחס לדברי שכתבת שחבריך לחפריאדה כתב שהם חקוקים אז סלע אין פה מקסימום כתבת משהו על החול עד שהגיע גל.

פיח מסיבי זה משהו שללא נתקלים בו יותר למעט בעיות של דלק מזוייף או מזוהם או בעיה מאוד מהותית במנוע שאז צריך ממש לשפץ מנוע שום תוסף לא יעזור במאום.

פיח שגורם להצתה דטונטיבית זאת תופעה שהותיקים מאיתנו היינו נתקלים לפני רבה מאוד זמן כאשר איכות הדלקים בארץ היית לא משהו בלשון המעטה...

אז שפיח בראש בוכנה לא יזיז לך כל כך כי הסיכוי שהוא קיים אצל משהו בכמות שתדגדג את עבודה המנוע נמוך ביותר.

לגבי תצרוכת שמן תוספים לא מיועדים לפתור את זה כי הם לא מגיעים לרינגים שעושים תצרוכת שמן שזה הרינג שימון והרינג דחיסה מספר שתיים שאותם אם רוצים לשחרר וגם אם הסיכוי נמוך זה דרך השמן בצורת פלשינג.

 

אז מה כן התוספים מנקים? משקעים במרסס עצמו שמפריעים להתזה הנכונה, משקעים על השסתומים שמפריעים לזרימת אויר ומונעים אטימה מלאה של השסתום, משקעים על הרינג דחיסה עליון שמחזירים את המהלך והגמישות של הרינג בחריץ בוכנה ואז דחיסה משתפרת

כל אלו לא תראה אם תציץ לתוך הפלאג לחפש מה עשה התוסף

כזאת תגובה כיף לקרוא, שאתה מסביר ואפשר ללמוד מהותיקים.

לעניין התוספים, אז איך אתה מסביר את השיפור בתצרוכת השמן?

פיח מאסיבי (לעניות דעתי תתקן אם אני טועה) יכול להיבצר גם מלחיצות חזקות על הגז וחלק מהפיח בסופו של דבר נשאר על ראש הבוכנה.

שמעתי פעם ממכונאי מאוד מוערך, שלהורדת פיח מאסיבי מרינגים משרים את תא הבעירה בתוסף דלק ללילה וזה משחרר אותם, וכבר ראיתי מקרה שזה עוזר.

אז במקום להשרות לילה וכן שימוש ממושך במאתנול לא יגרום לניקוי?

לכן רשמתי, במקרה של פיח ממש מאסיבי חלק מהתופעות יקראו, שללא ספק יכול להיות אצל ידידי הראל.

נ.ב, אתה לא יכול לקרוא לי חופר אם אתה חופר איתי.

רועי

פורסם

שתי הערות: כמות פיח מאסיבית על הבוכנה מעלה את יחס הדחיסה אך מעודדת הצתה מוקדמת של התערובת. מים שמוזרקים לסעפת היניקה מנקים את ביעילות משקעי פיח מהבוכנה, השסתומים, הסעפות וכו'.

פורסם

אז מה כן התוספים מנקים? ...משקעים על השסתומים שמפריעים לזרימת אויר ומונעים אטימה מלאה של השסתום...

 

אני מניח שזה נכון למנועים עם הזרקה לסעפת, במנועי הזרקה ישירה לא רלוונטי - האם אני טועה?

Subaru BRZ 2.4 6MT | Ford Focus 1.5 ST_Line  

 

פורסם
נפח תא השריפה קטן בגלל הפיח על פני הבוכנה.

מתנצל על יכולת הבנה נמוכה, אבל אם נפח תא השריפה קטן, יחס הדחיסה אמור לרדת לא?

או שאני דוחס את אותה תערובת בחלל יותר קטן אז היחס עולה?

רועי

פורסם

ככל שנפח תא השריפה קטן יותר, יחס הדחיסה עולה (ולכן במנועים ללא חיישן נקישות מופיעה דטונציה).

Subaru BRZ 2.4 6MT | Ford Focus 1.5 ST_Line  

 


×
×
  • תוכן חדש...