Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3843 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
מתנצל על יכולת הבנה נמוכה, אבל אם נפח תא השריפה קטן, יחס הדחיסה אמור לרדת לא?

או שאני דוחס את אותה תערובת בחלל יותר קטן אז היחס עולה?

ההבנה שלך מצויינת.

 

הנוסחה הכללית לחישוב יחס דחיסה היא:

 

נפח תא השריפה+נפח הצילינדר לחלק לנפח תא השריפה.

איזה כייף לי :)

  • תגובות 60
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

ובחזרה לנושא המקורי, לפני מספר שעות chrisfix העלה סרטון סיכום בו הוא שלח ל 20 אנשים תוסף דלק (CleanBoost Maxx, אין בארץ למיטב ידיעתי) וביקש מהם לדווח על צריכת הדלק לפני ואחרי התוסף:

 

 

תוצאות הניסוי היו כדלקמן:

 

  • 4 אנשים דיווחו על הרעה בצריכת הדלק.
  • 2 אנשים דיווחו כי לא שמו לב לשינוי כלשהוא.
  • 14 אנשים דיווחו על שיפור בצריכת הדלק.

 

השיפור הממוצע שהושג במבחן הוא של 1 מייל לכל גלון, ובתרגום לליטרים זה אומר צריכה ממוצעת של 10.799 ק"מ/ל' לעומת 10.361 ק"מ/ל' לפני התוסף. לדעתי זהו "שיפור" שבטל בשישים מאחר וצורת המדידה בעייתית. מספיק שבמהלך הנסיעות היה פקק או כמה רמזורים אדומים וכל הבדיקה הזו משולה לקליפת השום, מה גם שעלות התוסף אינה מצדיקה את החסכון שכביכול הושג בעזרתו.

 

לדעתי אפקטיביות של תוסף צריכה להימדד בשני מקומות: ניקוי משקעים במזרק ובמנועים עם הזרקת סעפת ניקוי פיח בסעפת היניקה. אלה שני המקומות בהם להערכתי יש הכי הרבה משמעות לאפקטיביות של הניקוי.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

לא ברור הטענה שלך... האם צורת המדידה של התצורכת דלק היא בעייתית או השיפור הוא בטל בשישים?

בכל מקרה תוסך דלק לא יכול לנקות משקעים בסעפת היניקה.

פורסם

דני, (או כל מישהו אחר בעל ידע ונסיון)

עם עסקינן בניקויים רציתי לשמוע את הדעה שלך לגבי ניקוי פיח מסעפת\שסתומי יניקה במנועי הזרקה ישירה כמו thp של פיג'ו סיטרואן.

מהי הדרך הטובה ביותר?

שמעתי מספר דעות;

1.לפתוח ראש ולנקות, אולי זה מנקה הכי טוב אבל פעם בכמה שנים או בערך 50k לפתוח ראש נשמע יקר, וסיכון אולי אולי לבעיות.

שמעתי שיטה עם כדוריות מסויימות שמנקות, אבל זה עולה 3000-4000 ש"ח.

תודה מראש לעונה.

רועי

פורסם

מתאנול תוספת דלק לגיטימית. בכמויות קטנות.

הוא מעלה את האוקטן, ומנקה את מערכת הדלק לכל אורכה.

הוא גם זול יותר מבנזין.

החסרון העיקרי בשימוש קבוע במתאנול שאני שמעתי עליהם שעם הזמן צינורות הגומי המובילים את הדלק עלולים להתייבש, ובתחילת השימוש פילטר הדלק עלול להסתם מכל הלכלוך שיורד ממכל הדלק ושאר החלקים שהוא בא איתם במגע.

פורסם

אני משפריץ מיכל שלם של וינדולין של י**קו** (שלא תהיה פה פרסומת סמויה, חלילה!) לתוך המצערת תוך כדי עבודת מנוע.

שום דבר רע לא יכול לקרות מקצת מים עם כ 10% מתאנול וטיפ-טיפה צבע כחלחל.

מה שכן, זה ממיס פיח על השסתומים, הבוכנות ואפילו הרינגים.

פורסם
לא ברור הטענה שלך... האם צורת המדידה של התצורכת דלק היא בעייתית או השיפור הוא בטל בשישים?

 

גם וגם. אי אפשר למדוד ולהשוות צריכת דלק לפני ואחרי, בטח כשה"שיפור" שמתקבל כביכול הוא כל כך מזערי. אם היינו רואים פערים של 2-3-4-5 ק"מ לליטר אלו כבר נתונים מובהקים יותר, אבל כשההבדל הוא פחות מ 1% בצריכה ה"שיפור" הזה בטל בשישים.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

אגב ואם נחזור לביצוע אינפוזיה באמצעות מים או כל נוזל אחר, ברגע שמכניסים כמות מים גדולה לתא הבעירה מתרחשת בעירה לא שלמה, מה שאמור לעשות פעולה הפוכה לניקוי - יצירת תערובת עשירה ועודף פיח. האם למעשה זהו לא אותו "שחור" שיוצא מהאגזוז בתהליך הזה, כל חלקיקי הדלק הלא שרופים? איך למעשה סתם מים מנקים פיח מסיבי שנדבק בכל המקומות?

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

איתמר, גם אינפוזיה עם מים צריך לדעת לעשות בצורה נכונה.

לדוגמא מה שכתב ספי, אם מרססים כמות מים לא גדולה (כזו שלא תגרום למנוע להחנק), המים מתחממים, נהפכים לאדים ומנקים את המשטחים בתוך תא הבעירה. לדעתי הפיח שנוצר בבעירה לא נקיה מתחבר עם המים וממשיך הלאה במקום למצוא את עצמו על ראש הבוכנה.

פורסם

הבנו עד עכשיו מה לא (כל כך) מועיל. השאלה מה כן? מה אפשר לעשות באמצעים ביתיים כדי לשמור על המזרקים/רינגים/בוכנות וכל הקישקע הזה נקיים? טיפול מניעתי אני מניח שזה החלפה סדירה של שמן איכותי. יש עוד דברים שאפשר לעשות? שמעתי שנסיעה בטורים גבוהים, איך זה בדיוק עוזר?

  • 3 חודשים מאוחר יותר...
פורסם (נערך)

הסרטון לא מוכיח כלום. התוצאות לא עקביות. יש צילינדרים שזה לכאורה קצת עזר ויש כאלה שזה לכאורה קצת הרע או לא השפיע.או שצילינדר אחד זה ניקה קצת וכל היתר טעות מדידה, כמו שפיסיקאים מסכמים. יאאלה , עוד אחד לאוסף.

עריכה אחרונה על ידי save

×
×
  • תוכן חדש...