Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7848 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

חשבתי על רעיון מעניין. מזרק קטמין בכל אחד מהמושבים ברכב, יכול להיות מאד יעיל (כמובן שכל אחד פועל בנפרד).



מישהו לוקח לך את האוטו? אתה מפעיל והוא נרדם לפני שהוא מספיק לשלב לראשון. טרמפיסט מאיים עליך? לחיצה והוא ישן. יש נדודי שינה? :smile:

 

רק בעיה אחת: קטמין לא הכי חוקי.

מה זה החיים לעומת עקיפה טובה? :borg:

חרא של צלם

פורסם
שני דברים שאני עושה, תמיד...

  1. שומר מרחק מהאוטו שאני עומד מאחוריו
  2. ראשון, קלטש לחוץ

זהו...

היתה פעם שמישהו ניסה לקחת לי את האוטו, פתח את הדלת, אני לעומת זה נתתי גז ולהתראות...

 

גילי

בבקשה-קצת תושיה לא פגעה באף אחד.מה בדיוק השודד יעשה אחרי שתיתן גאז ותברח- ירה אחריך כמו בסרטים? במרכז כפר סבא? בקניון איילון? ואיך הוא יברח אחרי תקרית הירי? עם האוטו שלך? תוך דקה חצי משטרת ישראל עליו כולל מסוקים .אם הוא נוסע במהירות מופרזת הם גם יביאו טנקים ונשק כימי...:-P

 

ד"א- אין צורך לשמור מרחק מהאוטו שמקדימה -אם הוא יחטוף את האוטו ברמזור כשאתה צמוד למכונית אחרת,מה הוא בדיוק יעשה? יחכה שהפקק יתפנה? יכנס במכונית שלפניו ויברח ברגל?

גברים ממאדים ונשים מפגרות על כל השכל.

פורסם

אני תמיד נועל את הדלתות..

עמדתי פעם באבן גבירול בת"א ברמזור ופתאום רצו אלי מהמדרכה 2 אנשים וניסו להכנס למושב האחורי - למזלי (כמו תמיד), הדלתות היו נעולות..

והם עמדו בחוץ, דפקו על החלונות וצעקו עלי לפתוח ת'דלת, התחלף האור לירוק ונסעתי.. :)

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם
אני תמיד נועל את הדלתות..

עמדתי פעם באבן גבירול בת"א ברמזור ופתאום רצו אלי מהמדרכה 2 אנשים וניסו להכנס למושב האחורי - למזלי (כמו תמיד), הדלתות היו נעולות..

והם עמדו בחוץ, דפקו על החלונות וצעקו עלי לפתוח ת'דלת, התחלף האור לירוק ונסעתי.. :)

יש לך במקרה וונטו?

אולי הם חשבו שזו מונית.

גברים ממאדים ונשים מפגרות על כל השכל.

פורסם
אני תמיד נועל את הדלתות..

עמדתי פעם באבן גבירול בת"א ברמזור ופתאום רצו אלי מהמדרכה 2 אנשים וניסו להכנס למושב האחורי - למזלי (כמו תמיד), הדלתות היו נעולות..

והם עמדו בחוץ, דפקו על החלונות וצעקו עלי לפתוח ת'דלת, התחלף האור לירוק ונסעתי.. :)

 

:lol:

 

למה הם ציפו? שתפתח להם את הדלת???

 

 

חשוב שיהיה גז מדמיע בכיס או קרוב ליד, אי אפשר לדעת.....

 

 

יוסי

I should win a fucking AWARD for being me

פורסם

לצערי, זו בדיוק הסיבה שאני לא לוקח טרמפיסטים, בייחוד הנודניקים ברמזורים.

יש לך במקרה וונטו?

אולי הם חשבו שזו מונית.

יש כל כך הרבה וריאציות של מכוניות עליהן ניתן להגיד את המשפט הזה.

 

אני כל כך שונא את הקוריאנית-ליסינג שלי. :|

MCS 2008

פורסם

גם אותי ניסו פעם להוציא מהרכב הייתי בניוטרל (גיר אוטו)

החוצפן התחיל לפתוח את הדלת אבל זה כבר היה מאוחר מידי (בשבילו)

הורדתי להילוך נסיעה כשהדוושת גז כבר הייתה חלק מהפינה בין הקיר אש לרצפה

הצמיגים יללו טיפה ותוך שניה כבר הייתי כמה מטרים עם דלת סגורה (מהתנופה)

נותן למנוע לנשום טוב טוב כדי שאני יוכל להתרחק בבטחה.

 

היה לי עוד מקרה כשחבר שלי נכנס מאחורה עם אחותו איזה ערס קטן שהכיר אותו חשב

שבגלל שהוא מכיר אותו הוא יכנס לי לאוטו כשהוא מטונף עם סגריה, איך שהחוצפן בא להיכנס

ביקשתי ממנו שלא יחשוב על זה בכלל, כמובן שהוא לא הקשיב לי ובסוף הוא כן נכנס

רק שהוא נסע באוטו כשהוא קשור ביידים וברגליים עם אזיקונים,

הורדנו אותו יפה ליד הבנין הושבנו אותו בספסל בטון וצילצלו לאמא שלו שתרד לקחת אותו.

(אם רק הייתה לי מצלמה...)

מי שמכיר את אשדוד זה היה ברחוב הרי גולן ממש מול הכניסה של ההיכל ספורט.

כשיש לך דאבל וופר 8 אינצ' בכל דלת אתה מתחיל לחשוב פעמיים,

אם בכלל אתה צריך לשים סאב.

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=455879

פורסם

פשוט לנעול דלתות, אני תמיד עומד/נוסע ברכב שהדלתות נעולות.

 

וקשה לי להאמין שגנב ישתמש בנשק במקום הומה אדם.

אולי אם אתה בלילה באזור תעשיה.

הלוגו של רוב מכוניות העל הוא חיית בר. יגואר, למבורגיני, פרארי, רק פג'ו האגדית יש לה אריה, בגלל זה פג'ו בעייני היא מכונית על.

×
×
  • תוכן חדש...