Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3987 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם.

לאחר כמה חודשים של צפייה בפורום וקריאת הודעות, החלטתי לקנות טויוטה פריוס.

כפי שכתבתי בכותרת הוצע לי פריוס שנת 2010 שהיה מונית עם 380000 קילומטר.

הנהג רוצה על הרכב 40000 שקל.

מה אתם אומרים?

עם קילומטראז' כל כך גבוה, מה יכול להיהרס ברכב וכמה זה יכול לעלות?

תודה!

פורסם

ב 10 K לא הייתי קונה,

76 אלף ק"מ בשנה???

 

אם נגיד שרכב עושה 20 אלף בשנה, אז יש לך כמעט פי 4 ק"מ מהממוצע,

 

ממה שבדקתי ביד 2 , לא חסרים רכבים למכירה....

ביצוע תיקוני שפכטל ועבודות צבע בבתים,

 

פרטים בה"פ .

פורסם

ההפחתה על מונית היא מאוד גבוהה. בנוסף הק"מ גבוה ללא ספק. אם אתה מתכוון להחזיק את הרכב עד שימות - אז בהצלחה. פרט לכך לדעתי המחיר צריך להיות נמוך יותר.

פורסם

תודה על התשובות!

הבעיה היא שהתקציב שלנו הוא מקסימום 60000 ועדיין לא מצאתי פריוס דור שלישי במחיר כזה.

לסיכום אתם ממליצים לא ללכת על העסקה הזאת אפילו אם הוא ירד עוד קצת?

פורסם (נערך)

ב 60K יש לך כל כך הרבה אפשרויות שאני לא מבין מה הקטע ללכת על רכב קרוע עם המון ק"מ שאחרי זה לא תצליח למכור אותו גם ברבע מחיר (וגם יש לך סיכוי גבוהה לתקלות ולך תדע איך נהגו עליו...). למה ללכת כמו עייור על טויוטה? חסרים רכבים?.

פרט את הצרכים שלך+כמה ק"מ אתה נוסע בשנה ואני בטוח שיהיו המלצות ורכבים טובים בהרבה מהרכב הספציפי.

אישית, אני גם ב 25K לא הייתי קונה את הרכב הנ"ל.

עריכה אחרונה על ידי itamarg
פורסם

המחיר נורא יקר.

אם ברכישת פריוס אתה מנסה להשיג חסכון, לא נראה לי שפוי שתשיג חסכון עם הרכב המדובר (מונית? 380K? במחיר כ"כ יקר).

 

אני מוכן להציע על הרכב 100 שקלים.

חבר טוב נמדד בכמה השקעה הוא מנער את הרגליים לפני שהוא נכנס לך לאוטו.

פורסם (נערך)

לפי דברי הנהג הוא משלם כל שנה 300 שקל וזה מאריך את האחריות על הסוללה, הוא עדיין לא החליף.

אני מחפש רכב בעיקר לנסיעות בתוך העיר, ובערך פעם בחודש נסיעות שכל צד הוא 400 קילומטר. בינתיים זה אני אישתי וילד בן שנתיים.

אנחנו מעוניינים ברכב שיהיה חסכוני בדלק ועם תא מטען גדול.

עריכה אחרונה על ידי Tmnt
פורסם

עם כזה ק"מ כל אחד מהמכלולים יכול להחזיר את חייו לבוראו ללא אזהרה מוקדמת. לא כדאי להתקרב.

"Weyland Yutani Corp - "Building Better Worlds

Porsche GT4, Subaru BRZ, Audi A3

 

פורסם

כמה ק"מ אתה עושה בחודש/בשנה?

אם אתה לא עושה לפחות 15-20 אלף ק"מ בשנה אין סיבה להתעקש על פריוס ואפשר להתפשר על אוטו פחות חסכוני וההפרש לא יתבטא בהרבה כסף.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

היה לאחרונה מכרז של רכבי משטרה, היו שם מספר לא מבוטל של פריוסים שהוצעו למכירה, אלו לא ניידות או רכבים של בלשים ש״קרעו אותם״ אלא רכבים שצמודים למפקדים, הם מטופלים על פי הספר והנהג ברכב מקבל קנס אם לא ביצע טיפול בזמן, ממה שיצא לי לראות הנל היו שמורים ומתוחזקים היטב (קיים ספר רכב עם כל היסטורית הטיפולים והתקלות שהיו לרכב + טופס בדיקה עדכני לרכב).

 

הפריוסים שהיו (שנת 2011 צורה חדשה) נמכרו בין 35,000 ש״ח (220,000 קמ) ל68,000 ש״ח (54,000 קמ).

לדעתי שווה בדיקה, זו אופציה טובה בהרבה ממונית לשעבר.

image.jpg

Audi A6 3.0T Quattro - לשייט ב260 קמ"ש :lol:

פורסם

Dorsht, לפי חישוב שעשיתי אני מגיע ל16000 בשנה, ככה שזה יצא לי משתלם.

Omer_1636 נשמע ממש שווה! איך מגיעים למכרזים האלה?

×
×
  • תוכן חדש...