Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3988 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
שלום לכולם.

לאחר כמה חודשים של צפייה בפורום וקריאת הודעות, החלטתי לקנות טויוטה פריוס.

כפי שכתבתי בכותרת הוצע לי פריוס שנת 2010 שהיה מונית עם 380000 קילומטר.

הנהג רוצה על הרכב 40000 שקל.

מה אתם אומרים?

עם קילומטראז' כל כך גבוה, מה יכול להיהרס ברכב וכמה זה יכול לעלות?

תודה!

אתה רוצה לקנות רכב כזה ממונית עם 400 אלף ק"מ במחיר כזה? חסר לך צרות בחיים?

האמת שאני גם ב5,000 שקל לא הייתי קונה

ברשותי אלפא 147 1.6 2002

לפני FIAT 131 1982 (נמכרה לצערי)

פורסם
Dorsht, לפי חישוב שעשיתי אני מגיע ל16000 בשנה, ככה שזה יצא לי משתלם.

Omer_1636 נשמע ממש שווה! איך מגיעים למכרזים האלה?

משתלם לקנות אולי פריוס (או כל רכב חסכוני אחר - היברידי או דיזל), אבל לא אחת ששחטו אותה ואין לדעת מה יילד יום איתה.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם
Dorsht, לפי חישוב שעשיתי אני מגיע ל16000 בשנה, ככה שזה יצא לי משתלם.

Omer_1636 נשמע ממש שווה! איך מגיעים למכרזים האלה?

 

הק"מ שלך ממש לא גבוהה. אם ניקח רכב שצריכת הדלק הממוצעת שלו היא 12 ק"מ/ל' ונחשב כמה דלק הרכב יצרוך בשנה בק"מ כמו שלך נקבל 8666 ש"ח. ברכב שצריכת הדלק בו תעמוד על 18 ק"מ/ל' למשל עלות הדלק בשנה תעמוד על כ 5777 ש"ח, לא הפרש כזה משמעותי כי צריך לקחת בחשבון שכל כמה שנים תצטרך להחליף סוללה ומה גם שיש לך תיקונים וטיפולים מסביב לכן אני חושב שכדאי לך לחפש משפחתית חסכונית ולא להינעל על היברידי. אופציה נחמדה שאני במקומך הייתי שוקל היא פורד פוקוס 1.6 ידנית 125 כ"ס. אם אתה ממש נעול על חסכון - הייתי שוקל לרכוש רכב משפחתי משנתון מתקדם ולהסב אותו לגז/לרכוש רכב שכבר עבר הסבה לגז.

פורסם

לקנות פריוס זה כנראה אחד הדברים הפחות "חסכוניים" שאתה יכול לעשות יחסית לצרכים שלך.

כדאי להפתח על אופציות נוספות, פחות "חסכוניות"

פורסם
לקנות פריוס זה כנראה אחד הדברים הפחות "חסכוניים" שאתה יכול לעשות יחסית לצרכים שלך.

כדאי להפתח על אופציות נוספות, פחות "חסכוניות"

 

תסביר בבקשה, למה לא?

אנשים נוטים להגיד שזה רכב לא חסכוני מחוץ לעיר וכו'. לדעתי זו טעות. הוא חסכוני גם מחוץ לעיר, מאוד, אבל באופן יחסי הפער קטן לעומת העיר. ז"א אם בעיר אתה עושה 1:18 בהשוואה ל-1:10 אז מחווץ לעיר תעשה 1:20 מול 1:16. הנתונים הנ"ל לא מחייבים, הרבה תלוי באופי הנהיגה. הפריוס יודעת לעשות גם 1:25 אם אתה לא ממהר לשום מקום. גילוי נאות - נתונים טובים מופקים בנתיב הימני בשיוט במהירות סטטית מתחת ל-100 קמ"ש.

 

נכון שגם פלואנס דיזל הייתה מתאימה לי כמו כפפה ליד ומדובר ברכב טוב. אבל בחרתי בפריוס לא רק בגלל צריכת הדלק. זה מה שהלב שלי רצה.

Live fast, die young - leave a better looking corpse

פורסם (נערך)

קודם כל, פריוס דור 3 זאת אחלה בחירה.

אולי לא 40K אבל 25,000 ש"ח זה הגיוני לשלם על רכב כזה.

אני הייתי קונה דור 2 פרטית בתקציב שלך, אבל זאת נטו העדפה אישית.

אנשים קונים רכבים שהיו נסיעות מבחן לשעבר ושברו להם את הצורה ומבסוטים, כשמנגד אחרים לא יעיזו.

priuschat.com עונה על מלא שאלות שמתעוררות. יש עוד 3-4 טובים, תלוי בך לאיזה תתחבר יותר.

עריכה אחרונה על ידי Shmelov

 

לפני 5 שעות, green כתב:

מאסק הוא ליצן וחרטטן ואני מתפלא שהוא כל כך מצליח בעסקיו השונים, זה לא אדם שהייתי רוצה לעשות איתו עסקים ולא הייתי נותן לו לנהל חנות מכולת

 

פורסם

תודה לכולם על התגובות!

רכב ידני לא בא בחשבון (אישתי למדה על אוטומט), ואני לא כל כך יודע להסביר, אבל מרגיש לי כאילו לפריוס יש ערך מוסף שאין ברכבים אחרים, אולי זה בעיצוב, אולי זה בחיסכון דלק, ואולי זה בכלל במרחב הפנימי. מה שבטוח, אני ואישתי מאוד אהבנו את הרכב.

פורסם

אין בעיה שתאהב את הרכב והוא אכן רכב מוצלח אבל זה לא אומר שצריך לקנות אותו בכל מחיר. גם אני מאוד רוצה הרבה רכבים אבל אני לא אקנה רכב גמור שאחרי זה אני יוציא עליו הרבה כסף במוסך ולא יצליח למכור אותו העיקר להגיד לעצמי שחסכתי בדלק.

×
×
  • תוכן חדש...