Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3949 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

random - סתם שאלה :

הרכב פחות משנה על הכביש ועשה 30,000 ק"מ. האם בוצע/ו טיפולים שוטפים? האם ומתי הוחלף שמן+פילטר? במידה וכן - האם במוסך מורשה יבואן או טיפול ליסינג במוסך כללי?

  • תגובות 30
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

הרכב הוא ליסינג אז יש מעקב של קצין רכב/ חברת ליסינג אחר הטיפולים.

עצם העובדה שצ'מפיון הסכימו להחליף מנוע אומרת שהרכב טופל בזמן במוסכי החברה, תאמין לי שאם היו מפספסים טיפול אחד בק"מ בודד, צ'מפיון כבר היו חוגגים על זה.

 

עם כל הבאסה של החלפת מנוע והתניידות עם רכב חלופי נחות, זה הרע במיעוטו, בסוף ההסכם הרכב יחזור לחברת הליסינג והם כבר ישברו את הראש במכירת הרכב.

פורסם
random - סתם שאלה :

הרכב פחות משנה על הכביש ועשה 30,000 ק"מ. האם בוצע/ו טיפולים שוטפים? האם ומתי הוחלף שמן+פילטר? במידה וכן - האם במוסך מורשה יבואן או טיפול ליסינג במוסך כללי?

 

בוצע טיפול אחד של 15 אלף, את הטיפול של 30 הייתי אמור לבצע בעוד יומיים.

כל 3 חודשים קצין הרכב בודק אותו, כולל נסיעה קצרה.

היום הודכנתי שהמנוע הוחלף והרכב ממתין ל״שטר מכר״, לאחר מכן הם צריכים לבצע טסט חוזר ורק לאחר מכן הרכב אמור לחזור אלי.

  • חודש מאוחר יותר...
פורסם

שבוע שעבר אוקטביה של חבר שנה וחודשים על הכביש, רעש של השרשרת מהמנוע, הרכב נתקע, נגרר למוסך וכמו הרבה מהם הלך ראש מנוע בגלל השרשרת טיימינג.

כמובן שלמזלו זה קרה לו בתקופת האחריות

פיאג'ו 2020, MP3 500

יונדאי סנטפה, 2014

פורסם

העובדה שחברות הליסינג מציעות עדיין את הרכבים האלה במחירים אטרקטיביים רק מעידה על מחיר הרצפה בו הן קונות אותו מהיבואן - ועל הרווח שהיבואן עושה על גב הצרכנים הפרטיים, שבחיי אני לא מבין איך רוכשים כזה רכב עם שנתיים אחריות.

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

פורסם

זה בדיוק מה שבאתי לשאול.

 

חבר שרכש אוקטביה 14 1.2, הוכרח על ידי לרוץ לרון. הצלחתי להפחיד אותו כהוגן עם סיפורי הזוועה על השרשרות האלה.

 

אבל רון אמר לו שבמנועי 1.2 אין את הבעיה המפורסמת.

 

רון או אופיר, אם אתם קוראים כאן אשמח לתגובה.

ציטוט

יבגניפ כתב:

 

אוף. למה אני מגיב פה? 

 

פורסם
VAG מוכרים לך תא נוסעים מוקפד וזבל של מכאניקה, הצרפתים התעלו עליהם ממזמן.

אני מבין שלא פגשת את מנועי הTHP ברכבים הצרפתיים. אמנם מנוע של BMW (לא בדיוק צרפתי) אבל לא מעט צרפתיות מגיעות איתו.

בוא נגיד שלוואג יש עוד לאן לרדת

יום טוב גם לך

פורסם
אני מבין שלא פגשת את מנועי הTHP ברכבים הצרפתיים. אמנם מנוע של BMW (לא בדיוק צרפתי) אבל לא מעט צרפתיות מגיעות איתו.

בוא נגיד שלוואג יש עוד לאן לרדת

אתה מתכוון שהמנועים הללו גרועים או טובים?

 

אני לא מבין למה הצרפתים היו צריכים עזרה של bmw במנועים, המנועים הצרפתים היו מצויינים ברובם לכל אורך השנים.

פורסם
VAG מוכרים לך תא נוסעים מוקפד וזבל של מכאניקה, הצרפתים התעלו עליהם ממזמן.

החלק הראשון של מה שכתבת נכון, האמצעי לא והשלישי מוטב היה שלא היית כותב אותו. בטח לא הצרפתים הם אלה ללמוד מהם משהו על איכות, אמינות, או ביצועים. רק בעיצוב הם מבינים אבל בשביל משהו שמושך את העין לא שווה להוציא מאה עשרים אלף שקל. אפשר להסתפק בטלפון גלאקסי אדג' בשביל יופי.

פורסם
החלק הראשון של מה שכתבת נכון' date=' האמצעי לא והשלישי מוטב היה שלא היית כותב אותו. בטח לא הצרפתים הם אלה ללמוד מהם משהו על איכות, אמינות, או ביצועים. רק בעיצוב הם מבינים אבל בשביל משהו שמושך את העין לא שווה להוציא מאה עשרים אלף שקל. אפשר להסתפק בטלפון גלאקסי אדג' בשביל יופי.[/quote']

האינטרייר המפואר של VW לא מזדקן בכבוד, קילופים לרוב מופיעים וגורמיםלתא להיות פחות מזמין.

אמינות ?? , לדעתי בשנים האחרונות הצרפתיםמראים שיפור ניכר באמינות שהם מציגים , ההכללה שלך מסתמכת על העבר ועל דעות קדומותלמכביר.

ביצועים... , פה אתה לגמרי לא בכיוון,ההיסטוריה המוטורית מראה שהצרפתים הצטיינו ולא מעט בכל תחומי הספורט המוטורי.

ואתה מדבר על 120K .. , לפחות העיצוב יפה , ואו שמבחינתך עדיףלנסוע בגולף משמימה ולהיתקע על גיר ואו מנוע שנשפך... , כי הרי אם מכלילים אז עדהסוף.

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

פורסם
אתה מתכוון שהמנועים הללו גרועים או טובים?

 

אני לא מבין למה הצרפתים היו צריכים עזרה של bmw במנועים, המנועים הצרפתים היו מצויינים ברובם לכל אורך השנים.

גרועים ברמות אחרות..

אני גם אהבתי מאות את המנועים הצרפתים מהשנים תרום thp, לדוגמא מנועי הnfu מצויינים. לא ברור למה הם נכנסו להרפתקה הזו עם bmw

יום טוב גם לך

פורסם

במנוע המותקן באוקטביה החדשה, גולף 7 ולאון אין שרשרת תזמון אלא רצועה...

Subaru BRZ 2.4 6MT | Ford Focus 1.5 ST_Line  

 

פורסם
גרועים ברמות אחרות..

אני גם אהבתי מאות את המנועים הצרפתים מהשנים תרום thp, לדוגמא מנועי הnfu מצויינים. לא ברור למה הם נכנסו להרפתקה הזו עם bmw

 

כנראה עניין של זיהום אויר ובעית יכולץ להשקיע במנוע חדש באופן עצמאי. אחר שהסינים קנו חלק מהמניות, נכנס כסף.

 

שיש כסף יש עיצוב חדש ומודרני, יש מנועים חדשים וחסכוניים (ימים יגידו אם אמינים).

לגיר אוטומטי/כפול מצמדים לא נשאר כסף לפתח אז קנו יפני. לפחות שיהיה אמין. יחסכו בתיקונים באחריות.

 

אלעד

צביעות היא נגע רע! היזהרו מאלו שיחייכו אליכם היום ומחר יתקעו לכם סכין בגב

מחפש רכב פיג'ו עם מנוע 1.5 דיזל תקול למכירה


×
×
  • תוכן חדש...