Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

גם את זה צריך - מילה טובה על מנוע ה-1.2TSI


Kreios
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3670 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

בוקר טוב לכולם.

לכל מי שלא מכיר אותי, לאחרונה עברתי מלאון 1.8TSI ללאון החדשה 1.2TSI, כאשר השיקול העיקרי היה חסכון בדלק.

לעבודה אני נוסע שלוש פעמים בשבוע כ-50 ק"מ לכל כיוון, בשאר הימים אני עם טרמפ או ברכבת.

רוב הנסיעה שלי היא על כביש 40 שכאמור יש לא מעט תנועה ולא מעט רמזורים.

בנסיעה רגועה יחסית אני מצליח להגיע לצריכה של 1:17-18, תלוי בתנועה ובאופי הנסיעה. לכל הדעות מדובר בצריכת דלק מעולה שלא הייתה מביישת אף מיני חסכונית. כמובן שמערכת ה-Start & Stop פועלת ובכל זאת היא לא מציקה וכמעט ולא מורגשת.

חשוב לציין שכל החסכון הזה לא בא על חשבון מנוע עצל - המנוע בהחלט לא מרגיש חלש ודי נמרץ כשלוחצים אותו.

הוא מספק 17.8 קג"מ כבר מ-1,400 סל"ד ועד 4,000 סל"ד. משמע תמיד יש כוח זמין ועקיפות מתבצעות די בקלות כמעט בכל מהירות.

מובן שאין בכלל מה להשוות בין המנוע הזה ל-1.8TSI שמספק חוויה אחרת לגמרי.

לאחר כל שרשורי הזוועות שיש כאן על מנועי ה-TSI של הקונצרן, חשבתי שיהיה נחמד לציין גם את המעלות של המנוע

ולתת איזושהי אינדיקציה למי שמחפש רכב חסכוני אך לא מעוניין לעבור לדיזלים.

 

המשך יום נעים לכולם!

 

(יאללה תגובות גנאי הכוללות את המילים "טיימינג"...)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 77
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

אני מסכים איתך וחולך עליך בו זמנית.

הניסיון שלי עם אוקטביה 1.2TSI גורר תגובה מעורבת. האוקטביה היא בליסינג של אמא שלי ולנסיעות ארוכות אני לוקח אותה, הרכב אצלנו 3 חודשים.

מצד אחד, בדיוק כמו שכתבת, המנוע מאוד חסכוני ובמצב תנועה בד"כ אין מחסור בכוח.

מצד שני, השילוב שלו עם DSG7 פשוט נוראי בזינוקים. לא מעט קורה שאני עם גז מלא בריצפה והמכונית לא זזה (בעיקר באיזורים הרריים כמו בית שמש וחיפה).

אני לא משווה לקליאו, אני משווה לi35 שהייתה קודם. ברכב מלא המצב פשוט בלתי נסבל ואני צריך לפעמים לזנק עם רגל שמאל על הברקס וימין על הגז.

אני לא ילד מתלהב שעושה זינוקים ברמזורים (בשביל זה יש לי את הRS), אני פשוט לפעמים לא מצליח להשתלב בתנועה בגלל מחסור בכוח (לדוגמא יציאה מזכריה לכביש 38 לכיוון בית שמש למי שמכיר)

Renault Clio RS EDC 200

רכב ספורטיבי זה כמו קונדום. עדיף שיהיה לך ולא תרצה להשתמש בו, מאשר שתרצה להשתמש בו ולא יהיה לך.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

טיימינג טיימינג טיימינג!!!

 

וברצינות, באמת צריכת דלק מרשימה. על פולו/פאביה עם אותו מנוע יהיה ניתן להגיע לצריכה אפילו יותר טובה בגלל נתון משקל נמוך יותר?

יש פה מישהו עם הרכבים האלה שיכול להעיד אולי?

A good drive is measured with G's, not KMH

 

Always go sideways

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שכחתי לציין שהגיר אצלי הוא אוטומט.

In Flames - מניסיון על שני DSG, גם בלאון הנוכחית וגם בקודמת, התופעה שאתה מספר עליה לא מוכרת לי.

כבר יצא לי לנסוע עם רכב מלא ולא הרגשתי בשום דבר מציק.

אולי עניין העליות הוא קריטי, מצד שני גם עם גיר ידני היית מקבל תופעה דומה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא משהו חדש, 1.2TSI בשידוך עם גיר ידני נותן צריכה מקבילה לרכבי זידל, אצלי לפחות כבר מ2010. :-D

 

מקבילה לרכבי דיזל - לא ממש. עדיין מדובר בצריכת דלק מצויינת לכל הדעות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שכחתי לציין שהגיר אצלי הוא אוטומט.

In Flames - מניסיון על שני DSG, גם בלאון הנוכחית וגם בקודמת, התופעה שאתה מספר עליה לא מוכרת לי.

כבר יצא לי לנסוע עם רכב מלא ולא הרגשתי בשום דבר מציק.

אולי עניין העליות הוא קריטי, מצד שני גם עם גיר ידני היית מקבל תופעה דומה.

ללא ספק הבעיה קיימת רק בזינוקים בעליות. התחושה וההגיון אומרים שהמנוע חלש מידי למשקל של אוקטביה כל עוד הטורבו בהשהייה.

Renault Clio RS EDC 200

רכב ספורטיבי זה כמו קונדום. עדיף שיהיה לך ולא תרצה להשתמש בו, מאשר שתרצה להשתמש בו ולא יהיה לך.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

צריכת דלק מצויינת.

אני מניח שדיזל או בנזין, עבור חלק מהרוכשים, הוא גם עניין של "טעם". אני למרות כל מה שמסוגלים לעשות היום מנועי הבנזין המתורבטים, עדיין הייתי מעדיף את הדיזלים ומעבר לכך אני חושב שגם ברמת הניסיון והטכנולוגיה הדיזלים עם מערכות מסילה משותפת כבר מספיק בשלים (וזה גם בא לידי ביטוי באמינות טובה).

 

איציק

Peugeot 3008 MY18 1.6HDi 120Hp Automatic
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מתאור מסלול הנסיעה שלך עולה שהוא באזור מישורי. נראה לי שיהיה הבדל משמעותי אם נסיעה דומה תתבצע באזור הררי (גליל, ירושלים וכד'). תחושת הבטן שלי אומרת שתהיה עליה משמעותית בצריכת הדלק (אבל אולי אני טועה). במקרה זה אני חושב שלדיזל תהיה עדיפות משמעותית.

 

יש לי נסיון עם רכבים אחרים. פיז'ו 5008, מנוע 1.6THP, צריכה יומיומית באזור ירושלים עמדה על 1:9. בנסיעות בין עירוניות (נסיעה משפחתית לאילת, לדוגמא) הגעתי ל-1:14. ב-3 חודשים האחרונים, עם C4 פיקאסו דיזל הצריכה היומיומית היא 1:13 ונסיעות בין עירוניות (נסיעה משפחתית לאזור אצבע הגליל) 1:18.

לא כל רכב צריך להיות שיא הריגוש, אבל שיהיה משהו. מנוע. אם לא מנוע, עיצוב. אם לא עיצוב, נוחות. אם לא נוחות, לפחות שהגיר יהיה ידני.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני שבוע ראשון עם הרכב , ואחרי תדלוק ראשון הרכב עשה 17 ק"מ לליטר "משולב"(פעמיים ירושלים) עם מזגן ,עדיין בהרצה.

בטוח שזה ישתפר בחודשים הבאים,הרכב כמו טיל קטן.

עריכה אחרונה על ידי d300
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מתאור מסלול הנסיעה שלך עולה שהוא באזור מישורי. נראה לי שיהיה הבדל משמעותי אם נסיעה דומה תתבצע באזור הררי (גליל, ירושלים וכד'). תחושת הבטן שלי אומרת שתהיה עליה משמעותית בצריכת הדלק (אבל אולי אני טועה). במקרה זה אני חושב שלדיזל תהיה עדיפות משמעותית.

 

יש לי נסיון עם רכבים אחרים. פיז'ו 5008, מנוע 1.6THP, צריכה יומיומית באזור ירושלים עמדה על 1:9. בנסיעות בין עירוניות (נסיעה משפחתית לאילת, לדוגמא) הגעתי ל-1:14. ב-3 חודשים האחרונים, עם C4 פיקאסו דיזל הצריכה היומיומית היא 1:13 ונסיעות בין עירוניות (נסיעה משפחתית לאזור אצבע הגליל) 1:18.

צריכת דלק ממוצעת באוקטביה 1.2TSIDSG7 בנסיעות יומיות של בית שמש-ירושלים עומדת על בערך 1:17. נמדד ע"י מחשב הדרך לאורך 8000 ק"מ ו2 חודשים

Renault Clio RS EDC 200

רכב ספורטיבי זה כמו קונדום. עדיף שיהיה לך ולא תרצה להשתמש בו, מאשר שתרצה להשתמש בו ולא יהיה לך.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה החישוב שאני עושה ברכב שלי.

ברכב שאני לוקח בסופ"שים אין לי את היכולת הזאת

Renault Clio RS EDC 200

רכב ספורטיבי זה כמו קונדום. עדיף שיהיה לך ולא תרצה להשתמש בו, מאשר שתרצה להשתמש בו ולא יהיה לך.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים


×
×
  • תוכן חדש...