Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

השרשור נעול! רק פותח השרשור וצוות האתר יכולים להגיב
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3965 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מוכר גאנטים 15 אינץ 5 ברגים נקנו לפני שנה ביחד עם צמיגים, הורכבו על הרכב בערך 3-4 ימים והרכב נמכר.

עומדים אצלי במחסן כבר שנה על שקיות ניילון למטה.

רציתי להרכיב אותם על הרכב שלי לפני הטסט אבל הם לא התאימו.

מורכבים עליהם צמיגים של בריג'סטון B250 גם נקנו לפני שנה לא נסעו בכלל (רק יום אחד בשביל לעבור איתם טסט והחזרתי לצמיגים הישנים שלי על הגאנט החדש)

המידה שלהם 195/60/15

 

סתם חבל לי שהם זרוקים במחסן ללא שימוש.

בזמנו אני זוכר שרק הגאנטים עלו לי באיזור ה2000, לא מצפה למכור אותם במחיר שקניתי מן הסתם

מבקש על הכל ביחד 1700 שקל.מוכן להתגמש אם הקונה רציני.

פתוח להצעות לדברים אחרים תמורתם.

אני מאיזור המרכז , מתל אביב.

 

 

 

 

th_621805485_20150616_140110_122_400lo.jpg th_621818597_20150616_140119_122_730lo.jpg th_621834599_20150616_140142_122_425lo.jpg

th_621848427_20150616_140202_122_574lo.jpg th_621860962_20150616_140216_122_148lo.jpg th_621872456_20150616_140350_122_357lo.jpg

 

 

th_621805485_20150616_140110_122_400lo.j th_621818597_20150616_140119_122_730lo.j th_621834599_20150616_140142_122_425lo.j

th_621848427_20150616_140202_122_574lo.j th_621860962_20150616_140216_122_148lo.j th_621872456_20150616_140350_122_357lo.j

20150616_140350.jpg

  • שבועיים מאוחר יותר ...
  • שבועיים מאוחר יותר ...
  • חודש מאוחר יותר...
×
×
  • תוכן חדש...