Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4028 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני משתחרר אוטוטו מצה"ל, יש לי תקציב עד בערך 23אלף לקניית רכב (לא לדאוג, יש ויהיה מספיק גם לאחזקה שלו,ביטוחים וכו' בנוסף).

אני חושב בעיקר על הפיאט פונטו גרנדה (2007-2008) ומאוד מתלבט בין הגרסאות :

ידני 1.25 (הבנתי שיש ESP גם בכל דגם כזה)

רובוטי 1.4 - שזה ACTIVE PLUS או DYNAMIC PLUS.

 

ובכלל- אולי לקנות רכב כדוגמאת הסיאט קורדובה(2005 ידנית 250KM, ב8500ש"ח) שמישהו כאן מהפורום מוכר ולחסוך בכסף, השאלה אם זה לחסוך בכסף של הירידת ערך וגם טיפולים (אולי זה רכב אמין יותר?) או שזה בכלל לא חוסך לי כסף. (מבחינתי אין משמעות להוצאה החד פעמית של קניית הרכב בחסכון הכסף אלא בירידת הערך של הרכב במהלך השנים).

פורסם

הייתי הולך על גרנדה, חיסכונית, בטיחותית עם 5 כוכבי בטיחות עם מנוע 1.4 שגם מגיע עם 6 כריות אוויר.

וגם אחזקה לא יקרה.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

יש בכלל גרסא ידנית שהיא עם מנוע 1.4? נגיד אחת כזאת שנמכרת ביד 2 לא ראיתי.

ו6 כריות אויר זו לא רק גרסאת הDYNAMIC?

מה יהיו ההבדלים מבחינת אחזקת תיבה רובוטית ותיבה ידנית?

פורסם

יש גירסה כזו פשוט קשה למצוא.

הרובוטית לא נקייה מתקלות לכן טיפול בגיר זה יכול להיות הוצאה לא קטנה

מבחינת גיר ידני זה די ללכת על בטוח...

פורסם

אין הרבה כאלו.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

תחשוב על זה ש2007 זה כבר כמעט עשור על הכביש, לרכב שהוא לא מהטובים בשוק. אני אישית לא הייתי הולך עליו, יש אלטרנטיבות כגון יונדאי שהן יותר טובות בטווח מחירים הזה..

פורסם

1.4 ידניות אפשר להשיג בדגמי פונטו איבו (החל מ2010) כי כולן הגיעו עם מנוע 1.4.

אם אתה הולך על הגרנדה אז ידנית בלבד, הרובוט מאותן השנים לא היה הכי אמין.

Mini Cooper S R56 - לכיף

 

פורסם
תחשוב על זה ש2007 זה כבר כמעט עשור על הכביש, לרכב שהוא לא מהטובים בשוק. אני אישית לא הייתי הולך עליו, יש אלטרנטיבות כגון יונדאי שהן יותר טובות בטווח מחירים הזה..

 

ויונדאי הוא יקנה 2012?

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
תחשוב על זה ש2007 זה כבר כמעט עשור על הכביש, לרכב שהוא לא מהטובים בשוק. אני אישית לא הייתי הולך עליו, יש אלטרנטיבות כגון יונדאי שהן יותר טובות בטווח מחירים הזה..

 

 

איזה יונדאי בדיוק יותר טובה מהגרנדה בטווח מחירים הזה? גטס? אולי אלנטרה?

פורסם

לפותח השרשור - לך על 1.25 ידנית. בתקציב הזה, כמה שפחות אבזור ודברים שיכולים להתקלקל, ככה יותר טוב.

 

בתקציב שלך תוכל לקנות מכונית חדישה יחסית.

 

קח בחשבון שרובן היו בהשכרה או ליסינג, תבדוק מקוריות ותשלם בהתאם.

פורסם

היתה מודעה אחת ביד 2 של רכב ידני 1.4 מסוכנות, התברר כ1.25, כמובן =\

ל1.25 של 2007 ו2008 יש לפחות ESP אה?

×
×
  • תוכן חדש...