Jump to content

avi13s

  • פרסום הודעות

    43
  • כאן מאז:

מוניטין

1 נייטרלי

אודות avi13s

  • דירוג
    נהג חדש (> 40 הודעות)
  1. לא יודע אני משתדל לא לנסוע באוטו, להניע אותו לטובת הבדיקות האלה? זה יעזור לי במשהו? בקיצור, ללכת למוסך יבואן או מה לעשות? אני לא מבין גדול ברכבים ואני בעיקר מחפש שלא יעקצו אותי
  2. תודה על התשובות, הם עשו מולי את הבדיקה שבה פשוט פמפמו מלא אוויר בלחץ לתוך מיכל הנוזל קירור, ולא נזל משום משום. כמובן לא שילמתי שקל. טרמוסטט? יש סיכוי שאין לי כזה בשברולט ספארק? (אין לי נגיד מד טמפ' בלוח שעונים ואף פעם לא נדלקה שום נורה למרות שכנראה נסעתי נסיעות מאוד ארוכות כמעט בלי נוזל קירור בכלל (בלי ידיעה כמובן)). כדאי ללכת עם זה למוסך יבואן? גר בנצרת עילית דרך אגב
  3. לאחר כבר כמה בעיות של נזילה של נוזל הקירור (הוחלף כבר פקק ולאחר מכן גם הוחלף איזה חיבור בצינור שממנו היתה נזילה) שוב התרוקן לי הנוזל קירור, הפעם לאפס גובה בערך, ולאחר מילוי מחדש התרוקן חזרה תוך פחות משבוע. הלכתי למוסך שמתמחה באגזוזים ורדיאטורים, שמה בדקו לי עם הרבה לחצי אוויר ואמרו שהם לא מזהים שום נזילות ומה שיפתור את הבעיה הוא ניקוי מערכת כללי שעולה אצלם 200ש"ח. כמובן שעוד לא עשיתי את זה ואני בא להתייעץ איתכם כי זה נשמע לי נורא מוזר, מה אומרים? האוטו הוא שברולט ספארק 2011 עם 83K ק"מ, חוץ מהבעיה הזו אין לו שום בעיות אחרות, לא זיהיתי שום עשן או כל דבר חריג אחר.
  4. היי, אולי מישהו מבעלי הספארקים פה יודע איזה שמן גיר צריך או מומלץ בשביל הרכב הזה?
  5. הבנתי שבהרבה מוסכי יבואן עושים בדיקות חורף חינם, כמו כן בAUTO DEPOT עושים איזו בדיקה קטנה לחורף בחינם (שם יסתכלו לך על הצמיגים)
  6. רוצה להגיד תודה ענקית לאסף שאין גבול לנדיבות שלו, בהמשך לאשכול הזה: http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?579453-%D7%94%D7%97%D7%9C%D7%A4%D7%AA-%D7%93%D7%99%D7%A1%D7%A7%D7%99%D7%95%D7%AA-%D7%A6%D7%9C%D7%97%D7%95%D7%AA-%D7%91%D7%9C%D7%9E%D7%99%D7%9D-%D7%A1%D7%A4%D7%90%D7%A8%D7%A7-2011 אסף יצר איתי קשר במטרה לעזור לי, איכשהו במקרה אתמול גם התחילה להיות תקלה והמנוע נכבה לי 5 פעמים בנסיעה עירונית של 5ק"מ ואסף אבחן את הבעיה מהר שזו כנראה בעיה במצערת (מחלה ידועה בספארק). בקיצור רכשתי את החלפים (הוא אפילו בדק לי בשבילי מחירים) ונסעתי אליו. אדם מאוד חביב, מקצועי ביותר. החליף לי את הצלחו
  7. עדכון: אסף(בהודעה מעליי) החליף בשבילי את הצלחות והרפידות (BREMBO וREMSA) שנקנו אצל אבי חלפים (JUSTMOTOR), צלחות עלו 227ש"ח ורפידות 148ש"ח. הנה קצת תמונות: בתמונה האחרונה רואים את הברקסים האחוריים שהוא בדק לי
  8. נשמע הגיוני, רכב אוטומטי אני מאמין, מהירויות איטיות = צריכה גדולה (צריכה אופטימאלית בערך ב80-90קמ"ש, מעל זה הצריכת דלק עולה). 3ק"מ זה נורא קצת, רכב "קר" צורך יותר לפי מה שאומרים. השברולט ספארק הידנית שלי לוקחת משהו כמו 1:9 בנסיעות כאלה (קצרות נורא ובתוך העיר)
  9. כן, ההצעה היא לקדמיים, מאמין שכולל מע"מ(מוסך רוסי עממי כזה..), ולדעתי גם עם ברמבו ורמסה, מחיר די סביר, כנראה נעזר באסף מהכנופייה. ומה זה אומר מבחינתי שיש תוף מאחור?
  10. תודה, האמת שאסף עוזר לי בפרטי, לפני כמה חודשים זה היה? בטח המחירים עלו
  11. שלום , אני לא מבין גדול ברכבים קודם כל. הלכתי למוסך לקבלת חוות דעת על הקלאץ' שחשבתי ששחוק (מרגיש ויברציות והתנגדות לפעמים בלחיצה על הדוושה במהירויות מסוימות). עפ"י המוסכניק , הקלאץ' תקין אבל: צלחות /דיסקיות בלמים דורשות החלפה, משמע גם צריך להחליף את הרפידות. הוא הראה שההגה רועד בבלימה (היינו בירידה לאחר מהירות של 80 קמש נגיד) והמחיר הוא בערך 750 לצורך כל העניין . אז השאלות שלי הן: 1. דיסקיות או צלחות? לא בטוח מה הוא אמר לי כבר 2. יש חנות טובה שאפשר לקנות בה את החלקים בזול? ואולי ללכת לכנופיית הטיפולים.. (גר בנצרת עילית) תודה מראש
  12. עשיתי מספיק חיפוש בפורום, בגלל זה בפירוש ביקשתי סדר בדברים ובעיקר מחירים מומלצים מעודכנים. אבל תודה שקראת מה רשמתי " כבר גלשתי בשרשורים כאן"
  13. שלום חבר'ה, רכשתי שברולט ספארק 2011 לפני כשבועיים, זה הרכב המדובר: https://switch.co.il/cars/chevrolet/spark/2011/3852.html בגדול אני רוצה לשמר ואולי לשפר קצת את המצב של הרכב, לא מעוניין שהוא יראה "פצצה" ויהיה לי כיף מאוד להסתכל עליו או משהו כזה. כבר גלשתי בשרשורים כאן ויש לי איזו הבנה כללית בעניין אבל עדיין אין לי כ"כ סדר בראש עדיין. ממה שהבנתי אני צריך לרכוש ככה: 1.שמפו לרכב(שמעתי על המומלצים) + כפפה + מטלית ייבוש 2.פלסטלינה + ספוג כלשהו (?!) 3.אולי משהו בשביל פוליש + גם ספוג כלשהו (?) 4.אוטם צבע + פד לאפליקציה (?) 5. QD? אז בגדול אני צריך עזרה בלדעת מה המחירים
×
×
  • תוכן חדש...