Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4033 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

אני צריך לינק לרכישה של הערכת שטיפה 12V שדובר עליה פה בפורום.

אחרי כמה חיפושים באינטרנט יש המון המון אופציות ואני לא רוצה לרכוש אחת לא טובה או ערכה שהיא בכלל לא מה שדובר עליה פה בפורום.

אשמח ללינק לרכישה ממישהו שרכש.

 

עכשיו גם הבנתי שיש מקציף שמקבלים או רוכשים בנוסף...

 

תודה.

עריכה אחרונה על ידי Hihiz
פורסם

אני הזמנתי את הערכת שטיפה מהמוכר הזה:

http://www.aliexpress.com/item/2014-NEW-Car-electric-60w-high-pressure-washing-device-washing-machine-portable-high-pressure-car-wash/1591179140.html

 

 

לאיזה מקציף אתה מתכוון?

יש מקציף ידני גלוריה 10 כמו של הבחור הזה:

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?570228-%D7%90%D7%96-%D7%92%D7%9C%D7%95%D7%A8%D7%99%D7%94-%D7%94%D7%92%D7%99%D7%A2%D7%94-)

פורסם
אני הזמנתי את הערכת שטיפה מהמוכר הזה:

http://www.aliexpress.com/item/2014-NEW-Car-electric-60w-high-pressure-washing-device-washing-machine-portable-high-pressure-car-wash/1591179140.html

 

 

לאיזה מקציף אתה מתכוון?

יש מקציף ידני גלוריה 10 כמו של הבחור הזה:

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?570228-%D7%90%D7%96-%D7%92%D7%9C%D7%95%D7%A8%D7%99%D7%94-%D7%94%D7%92%D7%99%D7%A2%D7%94-)

 

ראיתי בפוסט שהיה על הערכה שיש 2 ראשים לצינור, אחד שמשמש בתור צינור זרם מים רגיל, ואחד שאפשר לשים בתוכו סבון ואז יוצאים מים עם הסבון וזה משמש לסוג של הקצפה.

יכול להיות שזה אותו ראש צינור ופשוט משנים בו מצבים?

 

דרך אגב, מה ההבדל בין מה שאתה נתת לערכה הזאת שעולה יותר? http://www.aliexpress.com/snapshot/6225259780.html

פורסם

1.אכן, בלינק שנתתי לך מדובר באקדח "מקציף".

יש באקדח פתח למעלה שלתוכו אתה שם סבון, ובזמן הריסוס הסבון הזה מטפטף לתוך המים שבאקדח ונוצר מים עם סבון.

 

2. הבאת לינק לאותו מוצר ולאותו מוכר רק שהמחיר שלו לא מעודכן.

תלחץ שם בעמוד על "View current product" ותגיע לעמוד מכירת המוצר עם מחיר עדכני.

בקיצור, מדובר באותו מוצר ומוכר שהבאתי לך לינק למטה.

פורסם

יש לי גם את הערכה הזאת,

 

ה"מקציף" שיש בערכה לא באמת מקציף אלא רק מוסיף סבון למים שיוצאים..

החלק הסגול שבולט באקדח למעלה מתברג החוצה ואז אפשר להכניס לשם את הסבון.. ככה שאין מצבים או משהו כזה, רק אם יש שם סבון או אין...

פורסם

ניתן להוסיף לדלי חומרים כמו שמפו / ONR או שזה למים נטו?

 

מוצר מעניין יש לכם נסיון איתו?

You may kiss the bride.

בא לשאול על חשבון בנק, יצא נשוי. קארספורום.

פורסם

אני עם המוצר הזה כבר כמעט שנה.

מוצר פשוט גאוני למי שאין אפשרות להשתמש בצינור מים\ גרניק.

לחץ מים פשוט נפלא לשטיפת הרכב. מוריד ללא מאמץ סבון.

* המוצר הזה מאוד חסכוני במים:

לא פעם קרה לי שאחרי סיבון הרכב, סיימתי לשטוף את הרכב טוב טוב, ובסיום השטיפה נשאר עוד רבע מיכל מים.

את הרבע הזה ניצלתי לשטיפה בית הגלגל, סף דלתות וכול מיני דברים כאלה.

 

מה שאני אוהב בו, זה שאתה יכול לשטוף את הרכב בכולם מקום בכיף ללא להיות תלותי באף אחד.

שווה שווה שווה את הכסף!

 

סך הכול מדובר במשאבה חזקה ששואבת מים מהדלי.

היא תשאב כול סוגי המים שתשים בדלי.

אתה יכול לשים שמפו, ONR וכו'.

פשוט מעולה.

פורסם

וואו עשית לי חשק... איך זה עוד לא נהפך ללהיט כאן בפורום?

 

יצא לך לצלם סרטון של זה בפעולה?

You may kiss the bride.

בא לשאול על חשבון בנק, יצא נשוי. קארספורום.

×
×
  • תוכן חדש...