Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4027 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 30
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אומנם אין לי ילדים, אבל בתור צופה מהצד, ממש לא הייתי רוצה להיות במטוס/רכבת/אוטובוס/מסעדה/כל מקום אחר ליד תינוק צורח בקולי קולות.

 

נכון שבשבילכם הילד שלכם זה הדבר הכי חמוד ומתוק בעולם, אבל לאחרים זה יכול להיות הרבה פחות נעים.

 

אז אם יש אפשרות להשאיר את הילד עם סבא וסבתא, עדיף שתשאירו אותו אצלם, לפחות מתוך ההתחשבות בסובבים אותכם.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

תאמין לי גם למי שיש ילד הרבה פחות נעים.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

מה עושים שיש 2 ילדים וצרכים לנסוע לכמה ימים? הילדים לא רוצים להיפרד 2 הסבתות עובדות. פה הבעיה הכי רצינית. כבר 3 שנים שאני טס לחול לבד בגלל זה. האישה נישארת איתם. לי קשה להתמודד עם 2 בנים

פורסם
ממש לא הייתי רוצה להיות במטוס/רכבת/אוטובוס/מסעדה/כל מקום אחר ליד תינוק צורח בקולי קולות.

לכל ההורים, אל תשכחו להשאיר את הילד בבית עד שיהיה בן חמש, אל תוציאו אותו מהבית, גם לא למסעדה, בית קפה או ככה סתם לאמצע הרחוב, כדי שלא יבכה וירעיש לעוברים והשבים

:evil::evil::evil:

סוזוקי ג'ימני His side- JLX-L 2006 [   ] [][][][][] [   ]

טויוטה קורולה Her side- GLI 2013

שימרו על מרחק בכביש ועל קירבה בלב

פורסם

אם כבר, אז לחכות שיגיע לגיל 18, ואז לשלוח אותו ישר לצבא. או לאשפז אותו במחלקה סגורה.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

לדעתי השאלה מאוד פשוטה.

אם הטיול הוא למטרת מנוחה וניקוי ראש, את זה עושים ללא הילדים.

אם זה למען הפצת תמונות בפייסבוק של " כמה אנחנו נהנים עם הקטנצי'ק בחו"ל", אהלן וסהלן.. תטוסו.

חופשה עם הילדים(כאשר הם קטנים) היא לא חופשה, היא עבודה לכל דבר, ההבדל הוא שהפעם אתה משלם על אותו התענוג שלא עולה לך בבית.:-D

פורסם

לא מדוייק...שתי החופשות שלנו עם הגדולה, כשהיא היתה קטנה מאוד היו חופשות אמיתית וכייפיות.

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

פורסם
לדעתי השאלה מאוד פשוטה.

אם הטיול הוא למטרת מנוחה וניקוי ראש, את זה עושים ללא הילדים.

אם זה למען הפצת תמונות בפייסבוק של " כמה אנחנו נהנים עם הקטנצי'ק בחו"ל", אהלן וסהלן.. תטוסו.

חופשה עם הילדים(כאשר הם קטנים) היא לא חופשה, היא עבודה לכל דבר, ההבדל הוא שהפעם אתה משלם על אותו התענוג שלא עולה לך בבית.:-D

 

+ 1

 

"חופשה" עם הילדים בחו"ל היא לא חופשה, למעט אם לוקחים גם עוד זוג ידיים לפחות שיטפל בהם לפחות חלק מהזמן.

פורסם

חבר'ה, אתם מגזימים

ברור שאין מה להשוות בין טיול עם ילדים ל-לבד, בדיוק כמו שלשבת במסעדה או ללכת לים עובר שינוי וכבר לא נראה אותו דבר כמו שהייתם רק שניכם.

אני חזרתי היום מ3 לילות באילת, מחופשה שלה קראתי בהודעתי הראשונה "בטן גב". מן הסתם, רוב הזמן אם לא כולו הוקדש לדרדסית, חוץ מהסיבוב הלילי בטיילת, בו היא ישנה בעגלה, אבל כן- הצלחנו להנות.

לא הייתי בעבודה 4 ימים, העברתי 4 ימים עם אשתי וביתי, משחקים במים, משתוללים ומעבירים זמן ביחד, זמן שחסר בימי חול רגילים.

 

מן הסתם, ילד משנה את כל תחומי החיים וכל דבר שעשית לפני שנולד הילד, יהיה שונה לאחר מכן, ואם מוכנים לשינוי הזה (מן הסתם אם לא מוכנים אז לא עושים ילדים) אפשר להצליח להנות מכל דבר שעושים, גם אם זה לעזוב את הבריכה ב12 וחצי ולעלות לחדר, כי היורש זקוק לשנ"צ.

 

רוצה לומר- להמליץ לא לטוס לחו"ל עם תינוק "כי הוא צריך לישון ולאכול בשעות קבועות" זו, לדעתי האישית ותיסלחו לי- המלצה די מטופשת, בערך כמו לומר "אל תקנה אוטו, חבל לבזבז כסף על דלק ותיקונים"

סוזוקי ג'ימני His side- JLX-L 2006 [   ] [][][][][] [   ]

טויוטה קורולה Her side- GLI 2013

שימרו על מרחק בכביש ועל קירבה בלב

פורסם
מה עושים שיש 2 ילדים וצרכים לנסוע לכמה ימים? הילדים לא רוצים להיפרד 2 הסבתות עובדות. פה הבעיה הכי רצינית. כבר 3 שנים שאני טס לחול לבד בגלל זה. האישה נישארת איתם. לי קשה להתמודד עם 2 בנים

 

לא הבנתי איפה הבעיה הרצינית ?

אתה טס לחול לבד לחופש ומתלונן ?

גם אני מבקר במפגש השפלה... :beerchug:

פורסם
חבר'ה, אתם מגזימים

ברור שאין מה להשוות בין טיול עם ילדים ל-לבד, בדיוק כמו שלשבת במסעדה או ללכת לים עובר שינוי וכבר לא נראה אותו דבר כמו שהייתם רק שניכם.

אני חזרתי היום מ3 לילות באילת, מחופשה שלה קראתי בהודעתי הראשונה "בטן גב". מן הסתם, רוב הזמן אם לא כולו הוקדש לדרדסית, חוץ מהסיבוב הלילי בטיילת, בו היא ישנה בעגלה, אבל כן- הצלחנו להנות.

לא הייתי בעבודה 4 ימים, העברתי 4 ימים עם אשתי וביתי, משחקים במים, משתוללים ומעבירים זמן ביחד, זמן שחסר בימי חול רגילים.

 

מן הסתם, ילד משנה את כל תחומי החיים וכל דבר שעשית לפני שנולד הילד, יהיה שונה לאחר מכן, ואם מוכנים לשינוי הזה (מן הסתם אם לא מוכנים אז לא עושים ילדים) אפשר להצליח להנות מכל דבר שעושים, גם אם זה לעזוב את הבריכה ב12 וחצי ולעלות לחדר, כי היורש זקוק לשנ"צ.

 

רוצה לומר- להמליץ לא לטוס לחו"ל עם תינוק "כי הוא צריך לישון ולאכול בשעות קבועות" זו, לדעתי האישית ותיסלחו לי- המלצה די מטופשת, בערך כמו לומר "אל תקנה אוטו, חבל לבזבז כסף על דלק ותיקונים"

 

 

 

מאד שמח שנהנתם והעברתם זמן איכות יחד,

אבל זו חופשה אחרת מאשר לבד,

יש כאלה זוגות(כמונו) שמעדיפים בצדק להיות יחדיו

ולעבוד על הזוגיות שלהם,דעתי שעד גיל 3/4 לנסוע ללא

ילדים,אם אין להם סידור אז לא לנסוע,ואם לצאת אזי כאמור,

להתכונן לחופשה מסוג אחר,גם מחופשה כזו ניתן להינות אם

הילד נהנה,כמובן.

פורסם
לא הבנתי איפה הבעיה הרצינית ?

אתה טס לחול לבד לחופש ומתלונן ?

אני לא מתלונן. אני פשוט שומע על זה כמה חודשים אחרי מאישתי ,איך נסעתי לבד . אבל זה כל שנה ככה

פורסם
חבר'ה, אתם מגזימים

ברור שאין מה להשוות בין טיול עם ילדים ל-לבד, בדיוק כמו שלשבת במסעדה או ללכת לים עובר שינוי וכבר לא נראה אותו דבר כמו שהייתם רק שניכם.

אני חזרתי היום מ3 לילות באילת, מחופשה שלה קראתי בהודעתי הראשונה "בטן גב". מן הסתם, רוב הזמן אם לא כולו הוקדש לדרדסית, חוץ מהסיבוב הלילי בטיילת, בו היא ישנה בעגלה, אבל כן- הצלחנו להנות.

לא הייתי בעבודה 4 ימים, העברתי 4 ימים עם אשתי וביתי, משחקים במים, משתוללים ומעבירים זמן ביחד, זמן שחסר בימי חול רגילים.

 

מן הסתם, ילד משנה את כל תחומי החיים וכל דבר שעשית לפני שנולד הילד, יהיה שונה לאחר מכן, ואם מוכנים לשינוי הזה (מן הסתם אם לא מוכנים אז לא עושים ילדים) אפשר להצליח להנות מכל דבר שעושים, גם אם זה לעזוב את הבריכה ב12 וחצי ולעלות לחדר, כי היורש זקוק לשנ"צ.

 

רוצה לומר- להמליץ לא לטוס לחו"ל עם תינוק "כי הוא צריך לישון ולאכול בשעות קבועות" זו, לדעתי האישית ותיסלחו לי- המלצה די מטופשת, בערך כמו לומר "אל תקנה אוטו, חבל לבזבז כסף על דלק ותיקונים"

 

כהורה ל3 ילדים, אני מניח שאני יכול להרשות לעצמי להגיב מניסיון.

את ה"חופשה שלך" אתה יכול לעשות באופן קבוע כל יום, בבית, אין שום הבדל אם אתה משחק איתה בבריכה במלון או בקאנטרי השכונתי ומטייל איתה בטיילת באילת או במדרחוב בעיר, בכל מקרה בטן גב זה לא, לא באילת ולא בבית.

בחו"ל המצב קצת יותר מסובך כי בפועל אם ה"חופשה" מתחילה לההרס מכל מיני סיבות( חום, וירוס, שיניים, שלשולים או סתם הילד לא מעכל את השינוי בשיגרה ומסתבך בשעות השינה והאוכל), מאוד קשה לעשות אחורה פנה ולחזור הביתה.

כמו שרשמתי בתגובה הראשונה, אם החופשה היא למטרת מנוחה וצבירת כוחות, אני הייתי מחפש סידור לילדה ונוסע לבד, אחרת , אני באופן אישי הייתי מוותר על ה"חופשה".

דרך אגב, טיפ קטן בנוגע למה שרשמת על "

לא הייתי בעבודה 4 ימים, העברתי 4 ימים עם אשתי וביתי, משחקים במים, משתוללים ומעבירים זמן ביחד, זמן שחסר בימי חול רגילים ", ממליץ לך ולאשתך לאמץ בחום הרגל של פעם בשבוע לפחות לעשות אחר צהריים משפחתי ביחד, פשוט לדחות הכל ולהיות יחד אחר צהריים שלם שמוקדש לכם כמשפחה, אני לא חוש/ב שצריך חופשה מיוחדת בשביל דבר שכזה.

פורסם
,ואם לצאת אזי כאמור, להתכונן לחופשה מסוג אחר,גם מחופשה כזו ניתן להינות אם הילד נהנה,כמובן.

בדיוק לזה אני מתכוון

לדעתי חבל לוותר על חו"ל רק בגלל שהחופשה היא כבר לא באמת חופשה. כמו כל דבר בחיים- צריך לבוא בגישה הנכונה.

 

מיכאל, אתה צודק אבל תסכים איתי שיש הבדל בין ללכת לבריכה פעם בשבוע לבין 3-4 ימים פסק זמן מהחיים ושינוי אווירה.

שפה שונה, נופים שונים (בין אם אילת או בין אם חו"ל) אוכל שונה, לא לעשות כלים או לחשוב מה להכין הערב לאכול... :lol:

סוזוקי ג'ימני His side- JLX-L 2006 [   ] [][][][][] [   ]

טויוטה קורולה Her side- GLI 2013

שימרו על מרחק בכביש ועל קירבה בלב


×
×
  • תוכן חדש...