Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מועדון מירוצי ישראל


דובי מילר
שימו לב! השרשור הזה בן 7077 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

לקראת אישור החוק לספורט מוטורי "מועדון מרוצי ישראל" פועל בימים אלו ברישום נהגים ורוכבים וותיקים, חדשים ומתלמדים במרוצים לצורך רענון, לימוד, הדרכה, אימון ומרוץ שיתקיימו בארץ ובחו"ל עם מורים ומדריכים בעלי תעודות וזאת לצורך הוצאת רשיונות מרוץ.

 

 

 

המועדון מרכז ומצרף בימים אלו את בעלי ה"באגי" למצטרפים מעביר המועדון סידרת בדיקות לכלים לצורך העמדתם בתקן ואישור השתתפותו במרוצים.

 

 

 

בנוסף המועדון פועל בגיוס כוח אדם לתפקידים שונים במרוצים ובאימונים כגון: מרשלים, בקרים, מחשוב, חובשים, מנהלי תחנות ועוד, הנרשמים יעברו השתלמות והדרכה במסגרת פעילות המועדון.

 

 

 

המעונינים יפנו את בקשתם להצטרף למייל [email protected] הכולל טלפון בבית, טלפון נייד כתובת שעת התקשרות רצויה, קורות חיים וניסיון במרוצים (אם קיים).

הבלוג שלי- כעת ב-באזר, בלוגים של ספורט .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 58
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

ומי בדיוק הסמיך את הגוף המכובד הזה להנפיק רישיונות מירוץ????

 

לא צדו את הדוב וכבר מחלקים את העור שלו...

 

נשבר הזי.... מכל המאכרים....

 

לא משהו אישי נגדך דובי... אבל ראבאק... רישיונות מירוץ....

מתי תפסיקו, כל אחד מהמעורבים (מילימטר או קילומטר) בנושא לנסות להשיג נתח ושליטה בתחום.

 

אלון.

(נהג עצמאי -עם רישיון מירוץ מאלוהים...)

 

נ.ב.

מי שרוצה - אני מנפיק רישיונות בעלי אותו תוקף "חוקי" - בחינם!!!!

אלון

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אמרו שמ.מ.ס.י תנפיק רשיונות מירוץ,כי היא נציגה של הFIA בארץ ועל זה אין ויכוח.

 

מה שנראה לי שהבחור התכוון לזה שהמועדון עושה את ההכנות לקראת הוצאת הרישיון,ולאו דווקא שהמועדון עצמו ינפיק את הרשיונות.

 

 

 

איציק.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אמרו שמ.מ.ס.י תנפיק רשיונות מירוץ,כי היא נציגה של הFIA בארץ ועל זה אין ויכוח.

 

מה שנראה לי שהבחור התכוון לזה שהמועדון עושה את ההכנות לקראת הוצאת הרישיון,ולאו דווקא שהמועדון עצמו ינפיק את הרשיונות.

 

 

 

איציק.

ממסי אולי תוכל להנפיק רישיונות בשם ה FIA אבל יש מי שמנסים להיות אלו שישלטו ב"התאחדות" לספורט מוטורי וינהלו בעצמם את הספורט הזה - כלומר, כדי לנהוג בארץ תצטרך רישיון מהם ובחו,ל - ממסי. נשמע אידיוטי נכון?

אבל מעורב פה הרבה כסף, יוקרה וכבוד....

לא אכנס לכל התככים - אבל אני בהחלט מקווה שלא זה מה שיקרה בסוף - נראה איך ומתי יעבור החוק...

בנוגע למועדון מירוצי ישראל - למיטב ידיעתי זה גוף שמת אחרי ימי אשקלון והיום ממשיך מהאינרציה של ברוך שליט. למרות שברוך הוא בחור 10 ואני מעריך אותו על דברים שעשה בעבר - אני לא יכול לשכוח את התככים המריבות וה"מכות" שהיו בתקופת אשקלון ומועדון מירוצי ישראל.

אני הייתי רוצה לראות חוק "פתוח" שיאפשר הקמת הרבה מועדוני מירוצים קטנים כמו בחו"ל כך שתהיה תחרות ולא שליטה של גורם אחד בענף - ולא משנה אם קוראים לו מועדון מירוצי ישראל או התאחדות הספורט המוטורי או השד יודע מה...

הנפקת רישיונות אם וכאשר תהיה צריכה להיות ע"י גורם המייצג את ה FIA (לדעתי) לפי קריטריונים של ה FIA וזה צריך להיות מספיק טוב גם לארץ!!!

אלון

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

סליחה על הבורות, אבל מה זה FIA?



 

אני מבין שזה מאוד, אבל מ-א-ו-ד קשה להכנס לגוגל ולהקליד FIA, נכון? תן לי כתובת ואני אגיע אליך הביתה ואקליד בשבילך :-P

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בכדי להבהיר נקודה חשובה מאד מבחינתי

אין לי שום קשר אישי או עסקי עם מועדון מירוצי ישראל או עם ברוך שליט

הגיע אליי למייל חומר פרסומי מברוך שליט כנציג מועדון מירוצי ישראל

ממש כשם שמגיעים אליי הרבה מיילים אחרים והחלטתי שמן הראוי לפרסמו בפורום זה ופורומים אחרים בכדי שיזכה לחשיפה

 

מהתרשמות אישית שלי מברוך שליט ומועדון מירוצי ישראל מדובר באדם שמייצג גוף עסקי כלכלי שמטרתו אמנם לקדם את הספורט המוטורי בישראל אך גם להרוויח מזה ולגזור קופון

עד כמה שהבנתי משגת ברוך שליט משמש ככלי בידי גורמים אחרים והוא למעשה החזית שסופגת את עיקר האש והתגובות

 

בעבר הוצע לי לשמש כקצין עיתונות של מועדון מירוצי ישראל אך לאחר זמן קצר מאוד , יומיים , לערך , כאשר הבנתי מול מי אני עומד ויתרתי על הרעיון

 

מכיוון שאני קצת מכיר את הנפשות הפועלות בספורט המוטורי בארץ ואת כוונותיהן וגם את המלחמות מאחורי הקלעים אני משתדל לא להיכנס למלחמה הזו

 

מה שכן באם ישאלו אותי מה אני כן מציע ולא רק מה אני שולל אזי אתמוך באופן גלוי ביותר דווקא בפעילותו של מישל גדז

וליגת הספרינטים שאורגנה על ידו בעבר היא ההוכחה הטובה ביותר איך דברים כן צריכים להראות ולהעשות

 

בנוסף אני מציע וקורא פה לאנשים שבאמת רוצים להיכנס לספורט הזה ליצור קשר עם מישל או עם אלון ולהצטרף , ויפה שעה אחת קודם , דווקא למועדון שלהם , לפעילות שלהם שלדעתי לפחות מתאימה לנו יותר

 

דובי מילר

הבלוג שלי- כעת ב-באזר, בלוגים של ספורט .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מועדון מרוצי ישראל עמותה (מלכ"ר) פועלת משנת 1985 הפסיקה את פעילותה בקיום מרוצים על פי דרישת משטרת ישראל ופעלה משנת 2000 בכתיבת החוק לספורט מוטורי עם עו"ד צבי עינבר ורשות הספורט. המועדון קיים מרוצי ראלי והידועים הם מרוץ ראלי ערד וראלי הירדן ההררי.

המועדון מגייס לשורותיו מתחרים וותיקים, חדשים ומתלמדים להדרכה ולימוד נהיגה תחרותית והוצאת רישיונות מרוץ של ה-FIA בשילוב עם גוף בינלאומי בנושא זה.

כמו כן פועל המועדון בכל הקשור באירגון מרוצים ופנינו בבקשה לגייס חברים המעוניינים לקחת חלק בניהול המרוצים בתפקידים שונים כגון מרשלים, בקרים מודדי זמנים ועוד .

 

עד כה פנו אל המועדון למעלה מ- 50 איש שמעוניינים ומתעניינים בנושא כמו גם מתחרים וותיקים וחדשים.

אם יש שאלות נוספות ניתן לפנות אלינו [email protected]

 

ב ב ר כ ה

דר' ברוך שליט-נשיא

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

דובי במקום להשאר נטרלי אתה נוקט עמדות שאפילו לא בדקת אותן וחבל! המועדון הוא לא גוף כלכלי ופועל בהתנדבות וכל אלו שהם מועדפים אצלך הם גופים כלכליים, יחד עם זאת אני לא זוכר אם ראית את הראלים שאורגנו על ידי המועדון וזכו לשבחים הן מצד הקפריסאים שהיו מבקרים של האירגון והן גם מצד ה-FIA ששלח נציג לבדוק את יכולת המועדון.

נכון שפניתי אליך לא רק לשמש כקצין עיתונות אפילו הצענו לך לשמש כיו"ר אבל לפי הדברים שנשלחו אל המועדון במיל על ידך נכתב שאינך יכול לשמש בתפקיד כל שהוא בגלל עיסוקך המשטרתי וזה מהווה ניגוד אינטרסים בין הדברים . קיבלנו את דיברתך כפי שהיא אבל ראה איזה פלא אתה מופיע כיום כמי שמיצג את מישל גדז' אין לי כל התנגדות ואתה יודע זאת שרק יחברו האנשים לכל מי שהם רוצים, אבל!!!! תבדוק מי האנשים שהרסו את המועדון המוטורי הישראל אני או חברי המועדון שפועלים במסגרת מועדון מרוצי ישראל לא היינו חברים בעמותה זו שנסגרה זו העמותה שפעלה בימי אשקלון ועפולה העליזים וחבל שהיא ניסגרה תיבדוק מי היה הגורם לסגירה כמו גם דברים שקרו לאחרונה במסגרת אירגון המרוצים של עמותת הנהגים איך היגיע המשטרה דווקא שהם אירגנו עם מועדון מרוצי ישראל מרוץ על מי נפל החשד שגרם להפסקתו של המרוץ ומעצר 15 נהגים בקרית גת.

מועדון מרוצי ישראל ואני שעומד בראשו ברוך שליט מלווה את הספורט הזה כבר 20 שנה לטוב לרע ורק בגלל שכותב שורות אלו בעל סריטה כל כך עמוקה במוח עומד המועדון עדין ומתפקד בתחומים שונים כמו כתיבת החוק, מרוצי אופנועי מים חוקיים באישור משרד התחבורה, הדרכות של נהגי מרוצים.

תמשיך בדרכך כפי שעשית עד היום הערכתי ועדין מעריך את הדברים שאתה עושה אל תקלקל שמור על נטראליות

דר' ברוך שליט - נשיא

מועדון מרוצי ישראל

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אלון תחזןר אלי בטלפון לפני שאתה כותב דברים שאין להם כל קשר למציאות אתה ושכמותך צעירים שאין להם ידע מהעבר וקושרים דברים שאינם נכונים וחבל את הטלפון שלי תמצא אצל מישל גדז' או דובי

בכל מקרה אני בדעתך שיש להקים הרבה מועדונים בכדי שתתקיים תחרותיות בין מועדונים ונהגים.

מועדון מרוצי ישראל יהיה אחד המועדונים אין זה מתפקידנו להיות התאחדות וזה חלק מכתיבת החוק לספורט מוטורי

ואותנו אתה לא יכול לזכור מימי אשקלון ועפולה העליזים אנחנו לא פעלנו בתחום הראליקרוס אנחנו פעלנו רק בתחומי הראלי התחרותיים על פי שעון זמנים באמת אם אתה רוצה היסטוריה שב איתי ונשוחח.

דר' ברוך שליט-נשיא

מועדון מרוצי ישראל

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לברוך שליט!

 

אין ספק שראלי ערד היה ראלי נחמד מאוד - השתתפתי בו!

 

אני גם יודע להעריך את פועלך בעבר. עם זאת, ברור לי ש"דור הותיקים"/"דור אשקלון"/"דור העבר" (שכל אחד יבחר מה שמתאים לו) - כשל!

הדור הזה, מלא מריבות ותככים - ומי כמוך יודע זאת. אני אומר את זה בצער, כי יש לי מספר חברים מהדור הזה ומספר אנשים שהערצתי כילד באשקלון.

לא באתי אליך בשום טענה אישית! אבל - פתאום, כולם קושרים להם כתרים על העברת החוק, על יוזמת המירוצים בארץ וכו' - ולא כך היא.

עד לפני מספר שבועות - כשהתחלנו לקיים אימונים מוסדרים (ביוזמה שלי - ובהתנדבות של מישל) - נהגי הראלי היו נהגי המירוץ היחידים בארץ שלא קיימו שום מירוץ (שלא כמו אופנועים, טרקטורונים וכו').

עכשיו נשמעים לפתע קולות אחרים - ולא ארחיב בנושא!

היחיד שאכן פעל לקיום ליגה סדירה - הוא מישל גדז'. לצערי ליגה זו הופסקה.

לי ברור שרוב הצעירים שיוכלו בעתיד להכנס לתחום - לא יוכלו להתחיל ממירוצי ראלי עליהם אתה מדבר - בגלל העלויות האסטרונומיות של הכנת רכב מתאים. עם זאת, דווקא למירוצי ספרינט ראלי - יש סיכוי סביר להצליח - בדיוק בגלל שהעלויות הן יחסית נמוכות.

ודבר אחרון - הרמיזות שלך בנוגע למירוץ שנעצר על ידי המשטרה הן מכוערות! אם אתה יודע משהו - נשמח לשמוע אותו בפומבי!!! אני הייתי היחיד שהציע בנושא זה לחייב את כל חברי עמותת הנהגים לעבור פוליגרף!!! - הצעה שנפלה משום מה....

אני גם אספר לכולם - שגם מירוץ ביגור שתוכנן על ידי מישל גדז' נעצר על ידי המשטרה - אלא שאז הצלחנו לשכנע את השוטרים לא להחרים רכבים!!! אם הרמיזה שלך הייתה מופנית למישל - אז זה פשוט לא הוגן מצידך. מישהו זורק משהו ואח"כ - "לך תוכיח שאין לך אחות". למען ההגינות - צריך להגיד לכולם שבינך ובין מישל יש תחרות עיסקית. אני חוזר ומדגיש - כל מי שיש לו מידע בנושא ביטול המירוץ ההוא מוזמן לפתוח את פיו ולדבר ולא לרמוז רמיזות מכוערות.

לגבי מלכ"רים - כמי שמחזיק ברקע משפטי אני יכול להעיד שגם אותם ובעיקר אותם ניתן לרתום למטרות אישיות!!!

ודברים אחרונים - לפי מה שאני יודע, גם מישל גדז' מעריך את פועלך ומעולם לא שמעתי ממנו מילה רעה עליך. בנוסף, הייתי שמח לשמוע - אילו רישיונות אתם מוצאים, בסמכות של מי ומה תוקפם!

האם זה נעשה בשיתוף עם הנהגים? באישור של מי?

נקווה שיהיו מירוצים חוקיים בקרוב - ואז מצידי - שכולכם (דור הותיקים) תקחו לעצמכם את הקרדיט.

אני בסך הכל רוצה לקחת גביע!!!

 

מצטער על התגובה הלא מאורגנת.... מוקדם לי מידיי....

אלון

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תגובה קצת יותר מסודרת - עכשיו שהתעוררתי....

 

אם מישהו הבין ממני שאני מקשר אותך לבעיות שהיו באשקלון עפולה אז אני מסביר שלא זו הייתה כוונתי.

הביקורת שלי הייתה על רוב המעורבים בענף בעבר ולא על מועדון מירוצי ישראל. גם על המועדון שלך, ברוך - יש לי ביקורת רבה.

הייתי בשני המירוצים אותם הזכרת - ערד (שם השתתפתי) ורמה"ג בו נכחתי כצופה לאחר שבחרתי לא להרשם בגלל אופי המסלול.

אזכיר לכולם - רוב רכבי ה 2 על 4 לא סיימו את המסלול בערד ורובם בחרו לא להשתתף ברמה"ג. המסלולים אולי היו מתאימים ל WRC אבל לא לרמה ולרכבים בארץ. בעיות בטיחותיות למכביר (בדואים על טרקטורונים בערד, ג'יפ שנכנס למסלול ועוד) - ולמרות זאת אני נהנתי. אם יש משהו שלמדתי מזה, זה שאסור לערוך בארץ ראלי ארוך - כי אין לנו יכולת לשלוט בזה מבחינה בטיחותית והתנהגותי של אוכלוסיה וצלמים וכו' - בינתיים! בעתיד אולי כן.

לכן עמדתי (והיא הייתה כזו תמיד) שבשלב ראשון יש לערוך אירועי ספרינט. הם קלים לשליטה וזולים לנהגים מבחינת עלויות רכב.

בנוגע לזה, למעט מישל גדז' (שכולם משוכנעים שהתחתנתי איתו - אבל לא כך היא), אף אחד לא הצליח להעמיד ליגה מסודרת של מירוצים לרכבי הראלי. גם התאגדות הנהגיםן לא הייתה מתאפשרת ללא מירוצים אלו והפעילות של מישל.

למי שלא יודע אני אספר, כי בהתחלה הצליחו להתאגד רק כ -7 עד 8 נהגים. רק בעקבות לחץ של מישל על שאר הנהגים (התנייה מפורשת שמי שלא יצטרף וישלם לעו"ד שנשכר - לא ייתחרה) הצטרפנו, אני ועוד נהגים אחרים לעמותה. גם על זה קמו לאחר מכן מריבות. יש לי ביקורת רבה כלפי כל הדור הזה של אשקלון - אני לא רוצה ולא יכול לרדת פה לפרטים, כי זה עלול לפגוע במהלכים למעבר החוק - אבל רק לדוגמא: הסיבה שאנחנו לא מסונכרנים עם ממסי נציגת ה FIA בארץ היא על בסיס יחסים אישיים, למיטב ידיעתי, וניגוד אינטרסים (בין היתר כלכליים בעתיד - וזו רק דעתי המבוססת על הכרותי עם הגורמים הפועלים בתחום) בין ממסי לגורמים מסויימים בקרב הנהגים.

לא לי ולא לניצן ולא לקובי ולא לרוב הנהגים אין שום בעייה עם ממסי - מדוע שלא נעבוד יחד???? - על זה אני מלין!!!

יש לי כבוד רב לנהגי אשקלון - חלקם ברמה שכנראה לא אזכה להגיע אליה בטח לא בעתיד הקרוב, אבל מלחמות היהודים שלהם קברו את הספורט בעבר ואני מפחד, כי הם הולכים לקבור אותו בעתיד-הלוואי ואתבדה.

בנוגע אליך ברוך - אני מברך אותך על פועלך, באמת! אבל איפה היית כל השנים האחרונות - מה נעשה מאז אותו ראלי של ערד ורמה"ג. האם אתה לא קשור לגורמים כלכליים? אם לא אז אני אשמח מאוד.

אולי למישל אינטרסים כלכליים - אבל אם יש גרעין של נהגי ראלי בארץ זה היות לעובדה שהוא תחזק אותו במשך השנים. אם לא - הגרעין היה מונה בקושי את אותם נהגים המתחרים בחו"ל שהם ליגה בפני עצמה וניתן לספור אותם על כף יד אחת!

אנחנו רוצים פה ליגת ראלי ל 5 אליטיסטים או ספורט עממי?

אני רוצה ספורט שלא נשלט ע"י גורם אחד - אחרת - אותם עסקנים שהרסו בעבר יהרסו גם הפעם.

לי יש רק אינטרס אחד - אליפות ישראל בראלי!

ודרך אגב - בלי קשר לביקורת שלי - שאני אומר אותה גם בגלוי ולא מתחבא מאחורי גבם של אחרים - אני אגיע לכל מירוץ/אימון שכל אדם יארגן ובלבד שהוא יענה על דרישות הבטיחות - כדי שלא אצטרך להסביר למה דרסתי צלם או צופה...

אוסיף עוד בהמשך.....

אלון

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בנוגע למועדון מירוצי ישראל - למיטב ידיעתי זה גוף שמת אחרי ימי אשקלון והיום ממשיך מהאינרציה של ברוך שליט. למרות שברוך הוא בחור 10 ואני מעריך אותו על דברים שעשה בעבר - אני לא יכול לשכוח את התככים המריבות וה"מכות" שהיו בתקופת אשקלון ומועדון מירוצי ישראל.

 

 

אלון

עכשיו אני מבין מאיפה הטעות - פה אני רוצה לתקן ולהדגיש שבשל השעה המאוחרת בה כתבתי את הדברים ובשל רצוני להסביר את הביקורת שיש לי על העובדה שפתאום כל אחד הוא "אבא" של המירוצים ושל החוק המוטורי, ערבתי את ברוך במלחמות לא לו ובלבלתי בין מועדון מירוצי ישראל לנהגי אשקלון.

הביקורת שלי כלפי בעיות אשקלון לא מופנית אליך ברוך - שיהיה ברור.

כן יש לי ביקורת גם כלפיך כפי שפרטתי לעיל.

אלון

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 7077 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...