Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מועדון מירוצי ישראל


דובי מילר
שימו לב! השרשור הזה בן 7078 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

רוני.. אף אחד לא רוצה לשלם כסף על משהו שהוא יכול לעשות לבד.. אבל מה לעשות שאתה לא יכול לקיים תחרות גימקנה לבד כי אין לך מגרש לזה ובמקום ציבורי זה לא חוקי.

לעומת זאת ביצענו כזה אימון במגרש של מסלולים מספר פעמים..היה מהנה מאוד ומלמד בטירוף והבנתי מזה שעדיף לי להשקיע פעם בחודש 350 שקל קדי לקיים את האימון במקום מסודר וללמוד לנהוג מאשר להשקיע את הכסף בסופרציפ ושאר השיפורים שתכננתי.. בנוסף לזה אתה עוד מקבל טיפים/ היערות מראם וצוות המדריכים שלו.

שחף

E.s.o הנדסת חשמל.

יעוץ, תכנון והקמת מערכות חשמל, תאורה ואוטומציה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 58
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

כמו שציינתי הבעיה היחידה היא שאין מקום "בטוח". במגרש של מסלולים זה טוב ויפה לעשות ג'ימקאנה, ואפילו השתתפתי בכזאת לפחות פעמיים, אבל 350 ש"ח? ממש ממש לא.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כמו שציינתי הבעיה היחידה היא שאין מקום "בטוח". במגרש של מסלולים זה טוב ויפה לעשות ג'ימקאנה, ואפילו השתתפתי בכזאת לפחות פעמיים, אבל 350 ש"ח? ממש ממש לא.

 

רוני

גם אני חושב ש 350 שקל זה הרבה יותר מידי בשביל ג'ימיקאנה. אפילו אם זה כולל טיפים ממדריכי "מסלולים"....

אבל בין 50 ל 100 שקל לאירוע - נראה לי סביר בשביל השקט, הבטחון והאפשרות להתחרות על פרס ראשון סביר כלשהוא.

אל תשכח רוני, שרק הנסיעה לאותו מנחת מבודד הייתה עולה בדלק הרבה יותר מ 50 או 100 ש"ח.

אלון

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עד עכשיו נמנעתי מלהיכנס לדיון, אך מכיוון שאני כבר מעורב כבר כמה שנים בנעשה, אני חושב שאם כבר נאמרו דברים, אולי אנשים ירצו גם לקרוא את נקודת המבט שלי.

נכחתי במספר מירוצים שנערכו בשנת 99 [בניהם גם ראלי רמת הגולן] אך התחלתי להתנדב בהפקת מירוצי הראלי ספרינט באירגונו והפקתו של מישל במירוץ הראשון של עונת 2001, מירוץ שהתקיים ב"בית קשת" (אלון [CTI] נבהל מסלע שהיה על המסלול, וגרם לנזק לא קטן ב 205 ראלי שלו דאז :wink:), במירוץ הזה, תיפקדתי כמרשל על המסלול, לאחר מכן, המירוצים עברו למגידו [כשמירוץ אחד נערך בקיבוץ גבע], שם מישל מצא תוואי די נוח להפקת מירוץ, ובנוסף היה מגוון גדול של מסלולי ספרינט במקום, מה שהקל על מישל במציאת מסלולים נוספים, בכדי לגוון. [להבהרה: ראלי ספרינט מתקיים על מסלול שלא עולה על 3 ק"מ].

החל מהמירוץ השלישי של אותה עונה, כבר עברתי למדוד זמנים [בהיעדר מערכת מדידת זמנים מתקדמת, קרי מחשב עם עיניים ומשדרים על הרכבים, הזמנים נמדדו ע"י סטופרים], האמינו לי, על אף הקושי והלחץ שבדבר [ואני לא אכנס לזה כרגע], נהניתי מכל רגע, שמחתי לראות את הנהגים אחרי המירוץ, עם חיוך על הפרצוף ועם תחושה של שביעות רצון , תאמינו לי שזה היה שווה הכל. לקראת סוף אותה עונה, היה קרבות צמודים בחלק מהקטגוריות בין הנהגים, מה שגרם למתח וציפייה לכל מירוץ.

ממירוץ למירוץ, גדל מספר המשתתפים, ראינו כלים מוזרים חדשים, אם זה באגי עם מנוע של אופנוע [אמיר קליין], אם זה ה"טרקטור" המוזר של אביב קדשאי ואורי שוער ועוד, כמו גם הצטרפות של חבר'ה שההתחרו בקפריסין [רמי, גבי סרוגו, נדב דותן] כשהדובדבן שבקצפת לאותה שנה, היה המירוץ שערכנו לזכרו של אברהם פורת המנוח, כשבמירוץ זה, ראינו לראשונה, קרב אמיתי עם מכוניות ברמה גבוהה מאוד על ההובלה, בין ג'וני ווסטברג עם האיבו 6, לבין רמי שוכוטביץ עם האיבו 5, וכמובן, ראם סמואל עם האימפרזה של יובל [הצהובה].

אני חושב שהאירועים זרמו בקצב יפה [לו"ז], הפידבק מהנהגים היה חיובי מאוד, ותמיד חיפשנו איפה עוד יש להשתפר ולהתייעל. זכור לי שלאותו מירוץ הגיעו כל כך הרבה אנשים [ואני מתאר לעצמי שהרבה מהחבר'ה שהיו שם, הם גם חברי הפורום הזה, בעיקר הגרעין הקשה שלו], הערכות של העיתונאים על אותו מירוץ, היו בסדר גודל של 1000 איש [לאורך כל המסלול] וזה על מירוץ שעובר מפה לאוזן!

בסוף אותה עונה, מישל אירגן ג'ימקאנה במרכז הארץ לכל המתנדבים שעזרו לו, כל המתנדבים, בלי יוצא מן הכלל, קיבלו גביעי הוקרה על התנדבותם [חלק מהחבר'ה בפורום קוראים למקום שבו ערכנו את האירוע, קפריסין], כשבין לבין, גם ערכנו את אירוע סוף העונה שבו הוענקו הגביעים לאלופי הארץ בראלי ספרינט [גם מועדון מירוצי ישראל אירגן מירוצים באותה עונה, בעיקר ביער יתיר, לרענן קצת את זכרונו של ד"ר ברוך שליט, אך המירוצים שהוא אירגן לא היו חלק מהאליפות שאירגן מישל].

מה שהיה לאחר אותה עונה [שבה התקיימו, אם אני לא טועה, 7 מירוצים], היה בעצם תהליך ההתאגדות כל נהגי הראלי להגשת בג"ץ, לאחר שאביב קדשאי היה החלוץ והגיש בג"ץ נגד המדינה על כך שאין מירוצים בארץ [לאחר מכן, ההצעה של אביב אוחדה עם הבג"ץ שהגישו הנהגים].

בפברואר 2002, ערכנו מין מירוץ "פיילוט" לנציגי משרד התחבורה שרצו להתרשם, איך מופק מירוץ, מה כלול וכו' [כל המכוניות עברו בדיקות טכניות לפני ההשתתפות בכל מירוץ], וכבר אז התחיל הבלאגן, מי שלא שילם את העלות של העו"ד [2500 ש"ח] לא הורשה להשתתף במירוץ, ולהזכירכם, לא כל הנהגים הם בעלי ממון, שיכלו להרשות לעצמם את ההוצאה הזו, שלא לדבר על הכנת הרכב לפני מירוצים. [הדוגמה הכי טובה שאני יכול לתת, ניצן לוי, בעל הויזה הכחולה, הנעה קדמית, שפורסמו כמה מהתמונות של הרכב שלו בעבר בפורום, הוא אחד מאותם אנשים, אני יכול להביא דוגמאות נוספות אם תרצו]

באותו מירוץ, זכור לי מאוד, את הנשיקה לעץ שנתנה הלנצ'יה אינטגרלה של ניר ירון [לא אזכיר מי נהג ברכב], ובכך בעצם גמרה את חיה [היום היא שוכבת אצל מכונאי מוכשר מאוד במרכז הארץ]. בכל מקרה, מאותו מירוץ, העסק רק הידרדר, בסוף מרץ, אירגנו מירוץ ראלי לנהגים וג'ימקאנה לצופים, בתשתית כבישים [כן כן, ראלי כביש] של שכונה שלא יצאה לפועל בסופו של דבר, במרכז הארץ. לאותו מירוץ הגיעו 6-7 נהגים כולל מישל, ולהזכירכם, עונה קודם לכן, הגיעו למירוצים שלנו יותר מ-30 נהגים!! לאחר מכן, היו עוד שני מירוצים, הראשון בקיבוץ גבע במאי 2002, והשני ביוני, כשלפני המירוץ של מישל קם מארגן מירוצים חדש [MD], שהיה אחד מהמתחרים אצלנו במירוצים, וזאת בגלל לחץ של חלק מהנהגים [הבכירים יותר, יש לומר] לעשות מירוצים "ארוכים" יותר [מסלולים ארוכים יותר].

ביוני 2002, מישל אירגן את המירוץ האחרון לאותה עונה, במגידו, על מסלול מעגלי, שהיה פשוט פנטסטי [תודות לעורך הראשי של חדשות ערוץ 2 באותה תקופה, ששכחתי את שמו, קיבלנו 5 דקות חשיפה במהדורת חדשות של יום שישי].

אחרי אותו מירוץ, פרש מישל מניהול מירוצים, בגלל ה"סכין בגב" שנתנו לו חלק מהנהגים, שדרשו מסלולים ארוכים יותר, מישל טען שקשה מאוד להשתלט על מסלולים ארוכים יותר [גם בגלל המחתרתיות של כל העסק, ואין טעם לערוך זאת ל 3-5 נהגים שיוכלו לעמוד במירוץ כזה, כלכלית], באוגוסט אותה שנה, אני טסתי לטיול תרמילים באוסטרליה.

בינואר 2003, בהיותי בסידני, קיבלתי טלפון ממישל, על כך שהוא חוזר לארגן מירוצים, נערכה "סולחה", מה שקרה בעבר נשכח. ואכן מישל אירגן מירוץ ביום הבחירות של אותה שנה [אני לא הייתי בארץ].

כשחזרתי לארץ, הנהגים שוב תקעו סכין למישל [שימו לב כמה חוסר הערכה], ופנו אל בחור נחמד בשם נועם הימן, בכדי שיארגן להם מירוצי ראלי [ולא ספרינטים]. במירוץ הראשון שהתקיים באפריל 2003, אני לא הייתי נוכח, בדיוק חזרתי מחו"ל. במאי אותה שנה, כבר אורגן המירוץ השני באירגונו של נועם, בשדות שליד קיבוץ "דביר" בנגב המזרחי, אנחנו הגענו למקום בערב המירוץ [לינה באוהלים], והופתענו לראות את נועם ב-7 בבוקר, כשהמירוץ אמור להיות מוזנק ב-9 בבוקר, מהר מאוד הבנו, שב-9 בבוקר, לא יהיה זינוק. חודשיים לאחר מכן, ביולי 2003, מירוץ ראלי ליד קיבוץ "תדהר", שוב באירגונו של נועם, גם באותו מירוץ, הופתענו מאוד, כשהיינו הראשונים בשטח [עוד לפני המארגנים] והבנו שעמידה בלוח הזמנים, כבר לא תהיה לנו. זכור לי במיוחד שאני זה שרצתי להודיע למארגנים על כך שיובל מלמד התהפך [ולא אחד המרשלים שעל המסלול], וזה מחברים ששהו במסלול, והרימו אלי טלפון, על כך שהם תיעדו את זה במצלמת וידאו, זה רק הראה לכולם, שרמת הבטיחות הייתה נמוכה מאוד. [רכבים עדיין הוזנקו למסלול!! מבלי שידעו מה מצבו של יובל]. להזכירכם, אלה מירוצים מחתרתיים, רמת הבטיחות חייבת להיות גבוהה מאוד. נועם הוא באמת בחור נחמד, אני מאוד מעריך אותו, אבל לדעתי הוא לא מתאים לאירגון של מירוצים כאלה.

לאחר המירוץ הזה, החליטו הנהגים, שהם חוזרים אל מישל, נחתם חוזה למשך עונה שלמה בין הנהגים למישל. בספטמבר אותה שנה, אירגנו מירוץ שוב, ליד קיבוץ תדהר [נדב נותן נשיקה לעץ, 300 מטר אחרי שהוא מוזנק, ופורש] שוב באו השבחים מפי כל הנהגים, על המירוץ המקצועי והמשובח שאירגן מישל. חזרתי להיות אופטימי שוב, כאב לי מאוד לראות את מישל "אוכל" את כל החרא הזה, ואת כל הליכלוכים האלה [להזכירכם, הוא לא חייב כלום לאף אחד] וכל זה אך ורק לטובת הספורט, ואני חוזר, טובת הספורט, לא מניע כלכלי, אם מישל היה הולך על מניע כלכלי, תאמינו לי, ואני מקורב אל מישל כיד ימין שלו, הוא היה דורש כפול. [אני חושב שרבים יכולים להעיד על כך, שמישל הוא קודם כל ספורטאי, וטובת הספורט הזה תמיד הייתה בראש סדר העדיפיות שלו].

לאחר מכן, היה את המירוץ המדובר ב"דורות", כשלפני כן, עמותת הנהגים, שמחויבת אל מישל בחוזה, מפרה את החוזה ופונה אל ד"ר ברוך שליט, בכדי לארגן להם מירוץ ראלי [וזה אחרי מירוץ אחד בלבד]. שבו פשטה המשטרה והנהגים האשימו את מישל על כך שהוא הלשין, לא האמנתי שזה יכול להגיע לרמה כזאת, רמת הליכלוכים וההאשמות היו פשוט גועל נופש.

לאחר המירוץ [לא זכור לי בדיוק מתי, אבל הליכלוכים פשוט המשיכו] כינס גבי סרוגו, אסיפה, שבה בעצם הקימו בית דין שדה למישל [מבלי שהוא יהיה נוכח], לכלוכים והאשמות הוטלו באויר, ולמעט 4-5 נהגים [לא זוכר את כולם, אבל אני יודע שג'קי זית ואורי שוער היו בין הנהגים הללו] שהגנו על מישל, כולם הטילו את ההאשמה על מישל, שהוא בעצם הלשין!! וכל זה לא בנוכחותו של מישל, שאפילו לא יכל להגן על עצמו.

מה שקרה לאחר מכן, כבר פורט פחות או יותר ע"י אלון [CTI], על האימונים. שאותם כאמור יזם אלון.

רשמתי הרבה עד עכשיו, אבל הייתי חייב לרשום את זה, בכדי שיבינו את נקודת המבט שלי, אני הייתי נוכח בכל הישיבות, אסיפות, ראיתי את כל החרא מקרוב. ועכשיו ארשום מה דעתי בנושא.

אני כבר לא אופטימי בנוגע לזה, לפני חצי שנה חסכתי סכום כסף, במטרה לבנות רכב, וראיתי לאן הרוחות נושבות במשך חצי שנה, ויתרתי על בניית רכב, וקניתי באגי חד מושבי שאולי בעתיד, יכנס למעגל התחרויות [אם יהיו בכלל].

ראיתי את כל הליכלוכים, את כל הצביעות, אמרתי לעצמי, לא ככה אני רוצה להתחרות, לא על זה אני רוצה להוציא כסף, זה הוציא לי את כל החשק, עד כדי כך, שאני כבר לא מאמין לשום פירסום בעיתונים על החוק [שכביכול מתקרב ובא], אני כבר לא מאמין לאף אחד מהנהגים, אני כבר לא מאמין לממשלה הזאת [או לזאת שתקום אחריה], כל הסחבת בעניין החוק [שהוא בכלל דבילי. באף מדינה, אין כזה חוק!], כבר הוציא לי את המיץ מהמפרשים. לא אופטימי כבר אמרתי.

ושלא תחשבו שבענפים האחרים זה שונה, בקארטינג, יש בלאגן שלם בין בעלי המסלולים לעמותת הקארטינג [לא ארחיב על כך], באופנועים, אני לא מעורב כל כך, אבל שמעתי כמה שמועות שאני לא יודע עד כמה הם נכונות [לא שמועות חיוביות], לכן לא אתייחס לכך.

כולם מלכלים אחד על השני, כולם חושבים שזה הכל פשוט, ספורט מוטורי הוא ספורט מסוכן, ואם הוא יפול לידיים לא אחראיות, אוי ואבוי לכולנו!

כל זה רק מראה לכם, שכולם קופצים יותר מדי קדימה, וחושבים שמחר, אחרי שיעבור החוק, כבר יהיה לנו פה WRC, ו MOTOGP ופורמולה 1, אני לא חושב שאנחנו נראה מירוץ כזה בארץ, לפחות עוד 20 שנה [אם לא יותר], אנחנו עוד לא שמנו חיתולים על עצמנו בכל מה שקשור לספורט מוטורי, ואנחנו כבר רוצים ללכת לסיים תואר באוניברסיטה.

אנשים מוכשרים, נהגים מוכשרים, יש לנו, אבל אי אפשר לקפוץ לכיתה ט' מבלי לעבור את בית ספר יסודי.

לא רשמתי את כל זה, כי משעמם לי, רשמתי את זה כי איכפת לי, אני מאוד מקווה שזה יכניס קצת מחשבה למי שמעורב, למי שהולך להיות מעורב, ולמי שרוצה להיות מעורב בזה [או הולך להיות].

 

 

אלון

If you can’t see the Bright side of life , Polish the Dull side

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

..... אך התחלתי להתנדב בהפקת מירוצי הראלי ספרינט באירגונו והפקתו של מישל במירוץ הראשון של עונת 2001, מירוץ שהתקיים ב"בית קשת" (אלון [CTI] נבהל מסלע שהיה על המסלול, וגרם לנזק לא קטן ב 205 ראלי שלו דאז :wink:)....

 

אני כבר לא אופטימי בנוגע לזה, לפני חצי שנה חסכתי סכום כסף, במטרה לבנות רכב, וראיתי לאן הרוחות נושבות במשך חצי שנה, ויתרתי על בניית רכב, וקניתי באגי חד מושבי שאולי בעתיד, יכנס למעגל התחרויות [אם יהיו בכלל].

 

אלון

שני דברים:

1. "נזק לא קטן" - 4 גילגולים לצערי שמנעו ממני להתחרות במשך שנה וחצי (עד שגייסתי את הספונסר לבנות רכב חדש).

2."ויתרתי על בניית רכב" - אל תוותר כל כך מהר, עוד יבואו ימים יפים. אני ואתה עוד נתחרה על אותו מסלול (שזה כבר כבוד גדול בשבילך :wink: ) - כמובן שזה בתנאי שאתה מתחייב לסיים אחרי....

 

ולסיום:

גם אנחנו, ה"דור הצעיר" - לא פראיירים ויכולים ללמד את השועלים הותיקים דבר או שניים, בסופו של יום, אנחנו ניצור לנו את חלקת האלוהים הקטנה שלנו - ואני מאמין שהספונסרים והקהל יימשכו דווקא לשם - שם לדעתי יהיה רוב קהל היעד ושם גם תהיה היכולת לתחרותיות אמיתית - לפחות בשנים הראשונות עד שהספורט הזה יתבסס. מה אטרקטיבי יותר: ראלי של 120 ק"מ של 4-5 אימפרזות או ספרינט ראלי של 30-40 רכבים? מה מושך יותר קהל? מפרסמים? אתה רואה מישהו מדור הותיקים הופך למאקינן? אני לא... גם מהדור שלי כנראה לא יצמח המאקינן הישראלי....

אולי, אם החברה הצעירים באמת, כמוך וכמו אחרים שאני מכיר, לא יתיאשו - מכם, אולי, יצמח איזה מאקינן קטן.... !

חזון ואורך רוח - ככה בונים מדינה, ככה בונים ספורט מוטורי......

אמרו לפני - דברים טובים קורים לזה היודע לחכות בסבלנות....

אלון

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גם אני חושב ש 350 שקל זה הרבה יותר מידי בשביל ג'ימיקאנה. אפילו אם זה כולל טיפים ממדריכי "מסלולים"....

אבל בין 50 ל 100 שקל לאירוע - נראה לי סביר בשביל השקט, הבטחון והאפשרות להתחרות על פרס ראשון סביר כלשהוא.

אל תשכח רוני, שרק הנסיעה לאותו מנחת מבודד הייתה עולה בדלק הרבה יותר מ 50 או 100 ש"ח.

אלון

 

הנסיעה באמת הייתה עולה בערך את הסכום הזה, ולכן זה היה מצוין שהצלחנו להרים כאלו אירועים ללא תשלום. היו זמנים...

 

כיום, לי אין שום בעיה לשלם 50 ש"ח בשביל הסיכוי לזכות בפרס כלשהו. אפילו גם ללא פרסים הייתי מוכן לשלם את הסכום הזה בשביל להשתתף בג'ימקאנה טובה. לצערי רבים האנשים שמפחדים, משלל סיבות (מגוחכות, לרוב).

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

...עדיף להשקיע פעם בחודש 350 שקל...

!?WTF

To spend 350 NIS for a piece of asphalt that is already paved becuase it is located in a fancy location? I can understand 50 or 75... 350 is ridiculous

 

.Moti

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתקווה שזו הודעתי האחרונה לנושא זה.

1. המועדון אין לו כל קשר עסקי עם גופים כלכליים כל שהם, בעבר לפני כ-5 שנים בזמן מרוצי הראלי היה עיניין מצד גוף כלכלי בינלאומי להקים מסלול אבל הנושא נפל, הגוף ביקש מהמועדון ואף בדק אותו להיות הגוף שיפעיל את האתר, במרוצי הראלי הקשר היה עם "סיאט ספורט" שמימנו את מרוצי הראלי גם אז ספרי המועדון היו פתוחים לפני נותן החסות במטרה לקדם את הספורט המוטורי.

כיום אנו בקשרים עם מספר נותני חסות אבל הכל עומד ותלוי בחוק שיאושר בעתיד.

2. לעמותה ד.א. מותר להרוויח אבל אסור לה לחלק רווחים או לשלם משכורות לנבחרים עד היום יצא ממון רב מכיסי בכדי שהעמותה תמשיך ותפעל לא בטוח שמחר אני ההיה חלק ממנה ואם פעם יוחזר לי הכסף, בכל מקרה כבר קרו דברים שגורם מסויים פנה לרשם העמותות שפעל לבדיקת המועדון ולא מצא שום דבר ולו הקטן ביותר.

3. היה לנו חלק בהגשת הצעה לפיילוט המדובר אבל התהכזבנו כמו כל המציעים נאחרים שהנושא בוטל ידוע לנו מדוע ולמה בוטל ולא כאן המקום לכתוב על כך.

4. לא מתאים לנו כל הריבים, לאחרונה נאמר לנו שהפכנו לשותפים פעילים של ממסי ואנחנו חושבים שבהתנהגות של ממסי עם המועדון היא הובילה אותו למקום בו הוא נימצא היום וביכולת שלו להקים ברמה גבוהה מרוצים.

5. עדין אנחנו חושבים שיש מקום לצעירים להעמיד רכבים לראלי בקבוצה S/F הרכבים צריכים להיות עד 15 שנה מקסימום לאחור בנויים לראלי לפי התקנים הבינלאומיים, וכן, נכון הדבר מרוצים עולים ממון רב רכב מרוץ לראלי חייב להיות בעל רישוי לא רכב גרוט ומושבת שאיתו היתן לעשות ראלי-קרוס או תחרויות מסויימות בשטח סגור.

6. המבנה הארגוני של המועדון הוא כזה שתחת השם מופעים נושאים שונים וכל תחום הוא עצמאי מבחינת הפעילות שלו נציגי הגופים מיוצגים בהנהלה ובוחרים את ההנהלה המצומצמת שתפקידה הוא יותר לגייס כספים, תרומות ותמיכה בגופים לפי החלטות שהתקבלו בהנהלה המורחבת נישמע מסובך בכלל לא העמותה פועלת כך כבר הרבה שנים.

7. עד היום תמכנו במספר מתחרים בתחום אופנועי המים שיצאו לחו"ל להשתתף בתחרויות, ספורטאים מצטיינים שוחררו לחופשה מצהל בכדי להשתתף בתחרויות כמו כן קיים שיתוף פעולה בין המועדון למועדוני "אחים" בקפריסין יוון ובלגיה בתחום מרוצי הראלי.

8. למרות ששמנו לא התנוסס בראש חוצות המועדון פעל במסגרת ההגבלות שקיימות בארץ, נכון שישנם מרוצים בארץ אבל בכל פעם שהכרזנו אנחנו שאנו מקיימים מרוץ קפצו הכחולים ומנעו זאת מאיתנו למה? מפני שאנו ידועים כמקיימי מרוצים מול זמן ואנו לא מכחישים זאת ומתמודדים עם הבעיה.

לדעתי אנחנו הגוף היחיד שיש בידו ביטוח למרוצים מגוף בנלאומי לאחר שהוכרו תעודות המועדון, כמו כן הטפסים שחותמים המתחרים עברו את חוק החוזים האחידים אז למרות כל הכתוב עדין אני כותב שורות אלו חושב שאנחנו הגוף המאורגן ביותר שקיים כיום לארגון מרוצים.

9. לנושא עמותת הנהגים עלי לציין פרט אחד חשוב יו"ר העמותה דני לוי פועל בכל השנים האחרנות מול בג"צים ומול רשויות לקדם את הספורט דבר ששנים אני לא הצלחתי לדעתי יש לתמוך בו בכל שלב שהוא עושה, יחד עם זאת כמו בגל גוף להצלחות יש הרבה אבות והרבה חומדים דברים שאחרים עושים ולדעתי מכאן כל הוויכוחים דבר שתדמיתי לא טוב לאף אחד מאיתנו מאחר והמתחרים/הנהגים נראים לא טוב לפני הרשויות ולא יתכן שכל פעם שקיים ויכוח אצל הנהגים הוא יגיע לצמרת ושם תמיד מישהו צריך להסביר איך למה ומדוע חכו עד שהחוק יעבור תקום ההתאחדות אז יהיה מספיק זמן לכולם כיום כל פעילות יכולה לגרום לעיכוב.

 

ולדבר האחרון אני אוהב את כולכם בגלל הרצון לנתב את היצר התחרותי למשהו חוקי

 

 

ברוך שליט-נשיא

מועדון מרוצי ישראל

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ולדבר האחרון אני אוהב את כולכם בגלל הרצון לנתב את היצר התחרותי למשהו חוקי

 

ברוך שליט-נשיא

מועדון מרוצי ישראל

- And because you love everyone here for that (me too, BTW), I can't understand why you would write that comment

 

בתקווה שזו הודעתי האחרונה לנושא זה.

Discussion is good, not only to have YOUR voice heard, but also to listen to what other people have to say and try to LEARN from it and to ACCOMODATE it because this might be the spirit of many of those who will make the next generation in israeli motorsports

 

:smile: Respectfully

 

.Moti

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לכל החברה ממועדוני המרוצים למינהם, חשבתי שתרצו לדעת ש...

 

1. לאחד כמוני שלא מבין במירוצים ולא יודע או מכיר את ההיסטוריה של המירוצים בישראל, עליה אתם כותבים בלהט, זה ממש לא נראה/נשמע טוב.:?

 

2. קצת מפתיע אותי שכולם בוחשים ובוחשים ולאף אחד אין כוונות רווח. אז קחו בחשבון שלהרויח זה לא בושה, במיוחד כשהמוצר הסופי אותו אתם מספקים הוא איכותי וטוב יותר.

אותי לימדו שמתנדבים לצנחנים, תשאלו את גברי לוי..... הוא מבין בהתנדבות. :-)

 

3. הרעיון של מוטי מיאטה וסרוניס נשמע לי מצויין. מתי זה קורה? אפשר לבוא לראות?

תנו הודעה מוקדמת אני צריך להזמין מקום בטיסה.

חי

סאן רוף פתוח וכסאות מחוממים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קודם כל, אלון, אני לא אמרתי עדיין נואש, תמיד יהיה לי את הניצוץ שיכול לבעור ברגע שהחוק יעבור [ותאמין לי שהבעירה אצלי בגוף עובדת רק על טורים גבוהים :wink: ].

 

יודע אני שנשמעו הרבה קולות של יאוש מההודעה שלי, אך כתבתי את מה שכתבתי, כדי שאנשים גם ידעו ללמוד מהטעויות שהם עשו בעבר [כי עושה הרושם שהם לא לומדים]. חוסר הסבלנות והחרמנות לנהוג [של כולם] בסופו של דבר תשאיר את כולנו עם הז** ביד [או עם כרטיס טיסה לקפריסין, ראה שנות ה-90].

 

ברוך, מה שדני עושה זה עבודת קודש, סבורני אני, שכולם מעריכים אותו על כך [אני יודע שאני מאוד מעריך אותו על כך], אך כמו שלכל מטבע יש שני צדדים, גם לדני יש צד, שלפעמים לא כל כך מובן לי, כמו גם צעדים מטופשים שעושים שאר חברי העמותה [אלון כבר הרחיב על זה באחת ההודעות שלו, אין צורך שאחזור על זה שוב].

 

לגבי הג'ימקאנות, אני חושב שהחבר'ה עדיין לא מבינים מה כל היופי במירוצים, אני מתחרה בקארטינג כמעט שנתיים, ויצא לי לדבר עם הרבה מתחרים חדשים, כולם מפחדים מנהגים ותיקים שמתחרים כבר הרבה שנים, וזה למה, בגלל שאין להם את הסיכוי לקחת גביע, לאנשים אין סבלנות במדינה הזו. מה שאני מנסה להגיד, זה שעם הזמן, גם הגביעים יבואו, וגם הנצחונות והתחושה של האופוריה אחרי זה.

אם אנשים מחפשים פרסים בכדי לבוא ולהשתתף במירוצים [ולא משנה אם זה ג'ימקאנה, או מירוץ ראלי או אפילו קארטינג] אז תסלחו לי, אבל אתם מפספסים את כל הכיף.

 

לגבי העלות, אלון כבר רשם על כך.

 

ועוד דבר, סמינריון, אתה, אתה חמוד אתה.

 

:lol: אלון

If you can’t see the Bright side of life , Polish the Dull side

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה כל הקטע בג'ימקאנות - לא צריך המון ניסיון קודם או המון כסף בשביל להנות. באים עם האוטו, עולים על המסלול, חצי דקה, דקה, דקה וחצי, זמנים נמדדים. אח"כ עולים שוב ורואים אם יש שיפור. אם יש גם פרסים - מה טוב. אם לא - עדיין כיף לראות ולנסות.

 

שוב אני אומר - כל מה שצריך זה חתיכת אספלט מתאימה בגודל של מינימום 70X70 מטר, נניח. (עדיף יותר גדול אבל קשה למצוא בארץ). בשאר הדברים קל מאוד לטפל. אותי אישית מאוד מתסכל שאני צריך לחפש כל מיני חברות שיש בבעלותן איזה מגרש חנייה, ולשלם להן אלפי שקלים בשביל לעלות על כזה דבר.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

It shouldn't be like that, there are plenty of parking lots that are owned by the local authorities that are hardly used in some weekends... the one in Ramat Gan stadium could have been perfect in the off season of the soccer league, it's plenty big and open... I recall a big lot if the industrial park in Rosh-ha'ayin too

 

This should just be legal and running... and Soli, the whole point is to make it accessible to everyone to compete, especially when it comes to gymkhana where every car is race worthy and fun to drive, and most important - there is no danger or damage than can be done except of wearing your tires a little bit sooner, you should go out there and have fun

 

A.C. - I couldn't agree with you more, who cares if someone else wins or if there are prizes, it is only secondary to fun of driving and competing

:smile: ... try telling something like that to the three hundred competitors that come to each and every one of the local gymkhana races here in LA where many national champions compete too... you can NEVER beat them or their cars, but it's fun anyways

 

.Moti

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

It shouldn't be like that, there are plenty of parking lots that are owned by the local authorities that are hardly used in some weekends... the one in Ramat Gan stadium could have been perfect in the off season of the soccer league, it's plenty big and open... I recall a big lot if the industrial park in Rosh-ha'ayin too

.Moti

 

מצחיק שאתה מזכיר את המגרש בר"ג. כיום בכל שישי הוא והשאר מגרשי החנייה שם משמשים למפגשי רכב של מאות מכוניות מכל הסוגים ומאות ילדים שבאים להשתולל ולעשות שטויות. זה הפך לכ"כ לא נעים שברחתי משם לפני יותר מחצי שנה ולא חזרתי. המשטרה הגיעה כבר עשרות פעמים לשם ונתנה דו"חות, עצרה אנשים ביציאה ובגדול - ניסתה להקשות על כולם.

 

רק לחשוב שיתנו לנו לערוך שם ג'ימקאנות מצחיק אותי. מה גם שאם ננסה לעשות שם אירוע יגיעו אלפי ילדים מפגרים שיהרסו הכל.

 

מה שצריך זה מקום מבודד יחסית, בלי הרבה קהל כדי שלא נצטרך לשכור חברת שמירה בשביל להשתלט עליו. אם רוצים לערוך אירוע מהנה וקטן בארץ צריך לשמור על זה בשקט, אין מה לעשות.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 7078 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...