Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מועדון מירוצי ישראל


דובי מילר
שימו לב! השרשור הזה בן 7078 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

מוטי, כשדיברתי על כוונות רווח כוונתי הייתה למועדוני המירוצים השונים.

 

אני גם מסכים איתך לחלוטין וזו כוונתי שאירוע מסוג ג'מיאקנה יהיה נגיש לכולם, ועדיין, אני מניח (וכך גם נכתב כבר בדיון הזה ) שתשלום של 50-100 ש"ח הוא סביר ובהחלט במקום, באם נותן מוצר טוב יותר בסופו של דבר.

 

דרך אגב רוצים להרוויח עוד שיקימו במקום קיוסק נייד. שמעתי שזה שוס במסיבות בטבע.:-)

 

חי

סאן רוף פתוח וכסאות מחוממים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 58
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

מוטי .. כמו שאתם אומרים 350 שקל זה לא מעט כסף ... אבל הנסיעה למגרש מבודד כמו שרוני הציע שזה בד"כ בדרום תעלה בערך באותו סכום(אם אתה לוקח בחשבון גם תשלום של 50 -100 ש"ח לארגון)וכל זה ועוד יש לך בעיית חוקיות וחס וחלילה אם קורה משהו דמנו בראשינו.

דרך אגב.. עד כמה שאני יודע באמצע השבוע מסלולים דורשים בסביבות 200 ש"ח לרכב לגימקנה..עדיין לא מעט אבל הכי טוב שיש כרגע.

להתחרות במירוצי ראלי רייד אנחנו משלמים 600 שקל השתתפות + טנק דלק הלוך וחזור+ 2 טנקי דלך לתחרות. סה"כ מעל 1000 ש"ח ללא תיקונים של אחרי התחרות, אז מה לא נתחרה? גם תחרות כזו אפשר לעשות ללא מארגנים שמארגנים את זה בשטח ששייך לכולם וגם כשיהיה חוק אז להתחרות בראלי עפר או ראלי ספרינט יעלה כסף.. למה שנשלם ?? אפשר להתחרות כמו היום בלי לשלם לאף מפעיל, הבעיה..שזה לא יהיה חוקי..בדיוק כמו לעשות גימקנה במגרש חנייה ציבורי.

בקיצור אנשים... אם 200 ש"ח(גם 350) לתחרות זה הרבה כסף בשביל הספורט הזה אז אתם לא כ"כ בפרופורציות.

שחף

E.s.o הנדסת חשמל.

יעוץ, תכנון והקמת מערכות חשמל, תאורה ואוטומציה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בקיצור אנשים... אם 200 ש"ח(גם 350) לתחרות זה הרבה כסף בשביל הספורט הזה אז אתם לא כ"כ בפרופורציות.

שחף

 

לא, אני מצטער. אני לא מסכים. דווקא הספורט הזה, של ג'ימקאנות, צריך להיות נגיש לכולם. אף אחד לא יסכים לשלם 350 וגם לא 200 ש"ח בשביל לעלות על מסלול קטנצ'יק למשך חצי דקה-דקה כפול 3-4 פעמים. אפילו אם יש סיכוי לזכות בפרסים.

 

כמו שכבר אמרתי, המגרש הוא הבעיה היחידה. אני חושב שלשלם נניח 200 ש"ח בשביל הזכות לעשות כמה רונדלים על חתיכת אספלט מסכנה זה פשוט שערוריה. יש לנו את הניסיון והיכולת להרים ג'ימקאנה למופת בלי לשלם אגורה. למה אנחנו צריכים לשלם כ"כ הרבה כסף בשביל להנות קצת? לא מדובר כאן על צניחה חופשית (שעולה סכום דומה דרך אגב - 200 ש"ח לצניחה בערך). כולה קצת כיף עם האוטו.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

דיברתי היום עם מנהל הלקוחות של חברת מסלולים כדי לארגן משהוא בסגנון אליפות הארץ בגימקנה

ליגה של 6- 8 גימקנות בשנה שיתחלק ל 2/3 קטגוריות (הנעה קידמית/ כפולה מנוע אטמספרי /טורבו).

המחיר המינימלי שהצלחתי להגיע איתו (לאחר שהוא פירט לי את העליות שלו והאמת שיש משהו במה שהוא אמר) זה 150 שקל... הבעיה היא שהוא התנה את זה במינימום 40 משתתפים.

מה אתם אומרים יש טעם להמשיך להריץ את זה?

שחף

E.s.o הנדסת חשמל.

יעוץ, תכנון והקמת מערכות חשמל, תאורה ואוטומציה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

דיברתי היום עם מנהל הלקוחות של חברת מסלולים כדי לארגן משהוא בסגנון אליפות הארץ בגימקנה

ליגה של 6- 8 גימקנות בשנה שיתחלק ל 2/3 קטגוריות (הנעה קידמית/ כפולה מנוע אטמספרי /טורבו).

המחיר המינימלי שהצלחתי להגיע איתו (לאחר שהוא פירט לי את העליות שלו והאמת שיש משהו במה שהוא אמר) זה 150 שקל... הבעיה היא שהוא התנה את זה במינימום 40 משתתפים.

מה אתם אומרים יש טעם להמשיך להריץ את זה?

שחף

לא!!!!

עם 40 משתתפים - 100 ש"ח לאדם זה די והותר. בתור אחד שארגן ארוע כזה או שניים - אני אומר לך שזה מספיק. ביחוד אם מדובר ב 6-8 ארועים.

אם יש 40 איש שמוכנים לשים 100 ש"ח* 6 אירועים - אני דואג לליגה מסודרת כולל מקום מאושר וכלל גביעים ופרסים רציניים מהספונסרים (כגון: רביעיית צמיגים לרכב, מצברים, מערכות רדיו-דיסק, בולמי ספורט ועוד).

הבעייה, שבכל הקשקשת הנחמדה הזו - לא תמצא כנראה 40 איש שיהיו מוכנים להתחייב ל 600 ש"ח בשנה - וזה חבל!!!!

אלון

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

המחיר המינימלי שהצלחתי להגיע איתו (לאחר שהוא פירט לי את העליות שלו והאמת שיש משהו במה שהוא אמר) זה 150 שקל... הבעיה היא שהוא התנה את זה במינימום 40 משתתפים.

מה אתם אומרים יש טעם להמשיך להריץ את זה?

שחף

 

כמו שאלון אמר, ממש ממש לא.

מעניין אותי אילו עלויות הוא פירט לך. בשביל הג'ימקאנה צריך בסה"כ את המגרש, כמו שאמרתי לא פעם ולא פעמיים בשרשור הזה. המגרש כבר שייך למסלולים כך שאני לא רואה כאן עלויות. 150 ש"ח כפול 40 משתתפים זה 6000 ש"ח - מחיר שערורייתי ביותר לרווח נקי לחלוטין על ג'ימקאנה שאני ועוד עשרים חבר'ה מוכנים לעשות בחינם ובשביל הכיף. אז יופי שיש למסלולים את המגרש, אבל עם כל הכבוד (ויש כבוד) אני לא מתכוון לפרנס אותם על חשבון הגב שלי.

 

חוצמזה עוד חשבון פשוט - 40 איש לג'ימקאנה זה ה-ר-ב-ה יותר מדי. אפשר לעשות כזאת, אבל היא תקח איזה 6 שעות או שהיא תקח רק 3 וכל אחד יעלה פעמיים-שלוש מקסימום ובקושי יספיק להנות. כבר שילמתי פעם אחת 100 ש"ח לג'ימקאנה שבה עליתי פעמיים. זה יוצא 50 ש"ח לדקת נסיעה בערך - פסיכולוג טוב היה עולה לי הרבה פחות. שלא לדבר על כניסה למסלול מירוצים אמיתי במדינה מתוקנת.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

Roni, I agreed with you word by word on everything until you got to the point of having 40 cars in a gymkhana is too much

 

 

In the local autocross here we get over 200 cars every event and sometimes over 300, sure it takes a longer day, but 40 people can run 10 times in a little over three hours if you have two people doing the timing, you can safely launch them once in 30 seconds

 

 

.To pay 6000 NIS for a piece of tarmac is a crime against motorsports

 

.Moti

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מוטי, מהניסיון שלי בג'ימקאנות מהסוג הזה 40 אנשים זה ממש הגבול העליון. קשה להזניק אנשים כל 30 שניות ואם מישהו מעיף קונוס אז צריך לעצור הכל. בסופו של דבר יוצא שלמסלול של פחות מדקה צריך לפחות דקה וחצי לבנאדם, כלומר 40 בשעה, כך שאם כל אחד עולה 4 פעמים זה יוצא כבר 4 שעות. מעניין אותי איך מצליחים שם להעלות 200 איש על מסלול אחד, זה נראה לי מטורף מבחינה אירגונית.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

Let me see if I can draw it up and add an explanation, I'll try to hep you out with this... 40 cars are not even a normal group here... obviously the timing equipment is more advanced but still - you can get that many cars getting three runs each one in just over an hour here, I don't see why it would take SO much more time... the question is if the drivers understand that in proper gymkhana there's a run session and a work session, not that you're really working much but you're there in case

 

:smile: I think you can learn something about the way it works also from the videos you just got yesterday

 

.Moti

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כמו שאלון אמר, ממש ממש לא.

מעניין אותי אילו עלויות הוא פירט לך. בשביל הג'ימקאנה צריך בסה"כ את המגרש, כמו שאמרתי לא פעם ולא פעמיים בשרשור הזה. המגרש כבר שייך למסלולים כך שאני לא רואה כאן עלויות.

 

חוצמזה עוד חשבון פשוט - 40 איש לג'ימקאנה זה ה-ר-ב-ה יותר מדי.

רוני

לא נכון,גם את הממטרה:-)

 

לגבי כמות,נראה הרבה...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בשביל הפרוטוקול: המגרש עולה להם כסף הם משלמים שכירות,הם משלמים פר יום למדריכים והם דורשים שהיהיו 6 מדרכים כמרשלים פרט לזה יש תשלום למס הכנסה וכד' . בקיצור אני רק מעביר את מה שהוא אמר לי לבקשת רוני.

 

בואו נריץ שירשור של מי שמוכן לשלם 600 שקל לעונה שלדעתי זה לא כסף... ואז נבדוק את האפשרויות.

רק הערה אחת, אני לא מבין למה אתם עושים את החישוב כמה זה עולה למפעיל תעשו את החישוב כמה אנחנו מוכנים לשלם ומה אנחנו נפיק מזה. גם כשאנחנו קונים את הרכבים שלנו לא מעניין אותנו אם הבעלים הקודמים קיבל אותו חינם הכל בסוף זה תמורה למחיר אבל בואו ננסה להתחיל ונראה..

שחף

E.s.o הנדסת חשמל.

יעוץ, תכנון והקמת מערכות חשמל, תאורה ואוטומציה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מוטי, מהניסיון שלי בג'ימקאנות מהסוג הזה 40 אנשים זה ממש הגבול העליון. קשה להזניק אנשים כל 30 שניות ואם מישהו מעיף קונוס אז צריך לעצור הכל. בסופו של דבר יוצא שלמסלול של פחות מדקה צריך לפחות דקה וחצי לבנאדם, כלומר 40 בשעה, כך שאם כל אחד עולה 4 פעמים זה יוצא כבר 4 שעות. מעניין אותי איך מצליחים שם להעלות 200 איש על מסלול אחד, זה נראה לי מטורף מבחינה אירגונית.

 

רוני

Roni, here's a diagram of a typical set-up, unless you and I aren't talking about the same kind of same type of organization, I see no reason why this wouldn't work

 

The key is to divide the participants to two groups, in LA we just park the cars in two different pre-grids, then you send out to the course a group of the drivers to chase the cones as they are knocked down so you don't need to stop the runs unless someone really wipes a whole section which will take more than a couple seconds to straighten back up

 

It seems to me like one thing that you guys don't do from some kind of reason, you don't need to work with only a few guys to get an event going because half the drivers are your working force at all times.... this is the standard way that it works, if someone's too lazy to pick up a cone that another driver kncked down he shouldn't be racing gymkhana, period... everyone helps in their turn and are enjoying the same kind of help when they are running

 

The cone workers are also there to give a cone count when someone knocks a cone down, normally marked in hand signals or as we do in LA - put a guy with a walkie talkie in the middle to the cone counts from all the cone workers and report it to the timing desk for them to calculate the penalty.... I know it may sound like a mess but in reality it works real easy and efficiently... with only so many cars that will come to your event it should be a piece of cake to do it, really

 

Since there is more than one car on course at all time, you need to equip 3-4 cone workers with red flags so they can stop the oncoming traffic in case something happened, say a car that spun out, even that is not necessary most of the times becuase 30 seconds difference between cars are enough for the spun out car to clear the course for the next car

.If a car gets a red flag it gets a re-run right away without waiting in full line, maybe behind the one or two cars that are already on the start line

 

Now, you need to make sure that in each one of the two groups you have the following key position holders which are at the most critical position to run an event nice and smooth - at least two timers and one person to register the times so you have the times that everyone ran written down, these three people cannot have their view of the start line, course or finish line obstructed at any point which is why they would nowrmally seat right in front of the course with the start line on one side and the finish line right on the other side as the diagram shows, the only thing that you are prevented of doing with this system is a stop box for finish line, it has to be a normal finish like that the competitor will cross and the timer will stop the time at

 

The local autocross (american gymkhana) league is working just like that and sends cars out every 20 seconds normally, it is not a rare thing to see 4 cars on the same course at once

 

.Am I forgetting anything major? let me know if you have any questions... I feel like I'm forgetting something

 

.Moti

Autocross-set-up.jpg

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בשביל הפרוטוקול: המגרש עולה להם כסף הם משלמים שכירות,הם משלמים פר יום למדריכים והם דורשים שהיהיו 6 מדרכים כמרשלים פרט לזה יש תשלום למס הכנסה וכד' . בקיצור אני רק מעביר את מה שהוא אמר לי לבקשת רוני.

 

בואו נריץ שירשור של מי שמוכן לשלם 600 שקל לעונה שלדעתי זה לא כסף... ואז נבדוק את האפשרויות.

רק הערה אחת, אני לא מבין למה אתם עושים את החישוב כמה זה עולה למפעיל תעשו את החישוב כמה אנחנו מוכנים לשלם ומה אנחנו נפיק מזה. גם כשאנחנו קונים את הרכבים שלנו לא מעניין אותנו אם הבעלים הקודמים קיבל אותו חינם הכל בסוף זה תמורה למחיר אבל בואו ננסה להתחיל ונראה..

שחף

 

לא ידעתי שהם משלמים שכירות. הייתי משוכנע משום מה שהמגרש בבעלותם. בנוגע למדריכים - אני לא צריך את המדריכים, עם כל הכבוד. יש לנו מספיק חבר'ה רציניים שיכולים לעשות את זה. למיטב ידיעתי מסלולים מאפשרים להשכיר את המגרש בלבד כאשר הגורם המשכיר מטפל בכל הנושאים האחרים.

אף אחד לא ישלם 600 ש"ח לעונה. אני אומר את זה מכיוון שגם אני לא מוכן, ואני הראשון שקופץ כשאומרים "ג'ימקאנה".

 

 

למוטי - התיאור שלך דומה למה שנעשה אצלנו, אבל אני חושב שאנחנו לא עובדים בצורה כל כך יעילה כמו שזה מתואר אצלך. כלומר - אנחנו עובדים יעיל יחסית, אבל לא ברמה הזאת. מהניסיון המצטבר שלי אני יכול לומר ש-40 איש לג'ימקאנה של 4 שעות זה כבר מאוד גבולי.

 

אולי תבוא ארצה ותראה לנו איך עושים את זה כמו שצריך :wink:

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

40 איש לג'ימקאנה אחת יוצא שנהג בין סיבוב לסיבוב מחכה משהו כמו 45 דקות שזה לא הכי נורמלי..

 

שוב הבעיה היא מיקום שמשום מה היה נראה לי יותר פשוט,בגלל שמגרשים ריקים לא קשה למצא,אבל להשתמש בהם לזה...זה משהו אחר...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 7078 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...