Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4045 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ערב טוב,

כבר הרבה זמן אני נוסע עם בעיה מסוימת ברכב שמאוד מציקה לי.

הבעיה מתחילה במהירות 80 קמ״ש ומעלה, שריקה (ממש דומה לרעש של מטוס ממריא) מתחילה להופיע ומתגברת ככל שהמהירות עולה.

מתחת למהירות שציינתי השריקה לא מופיעה.

שמתי לב שאם אני סוטה עם ההגה טיפה ימינה השריקה נעלמת ואיך שאני מיישר אותו היא חוזרת.

עוד דבר לא יודע אם זה קשור, לפעמים מופיעות רעידות בהגה בזמן בלימה במעל 100 קמ״ש.

באתי להתייעץ אם כדאי להכניס את הרכב למוסך ומה יכולה להיות הבעיה לדעתכם,

אני כבר לא יודע למה לצפות ולא ממהר ללכת למוסך לפני שאשמע את חוות הדעת שלכם המומחים.

נ.ב אני חדש פה אז נסו לגלות קצת סלחנות אם עברתי על איזשהו חוק או אם יש לי שגיאות כתיב, תודה.

פורסם
יש דרך מסוימת לבדוק לבד אם אכן מדובר במיסב הגלגל?

ואם כן כמה הסיפור אמור לעלות במוסך?

 

הרם כל גלגל בניפרד באויר וסובב אותו עם היד ותשים לב אם יש רעש חריג. בנוסף בזמן שהוא מיסתובב תגע בקפיץ שמאחוריו ותרגיש אם הוא רוטט. אם כן המייסב נחוץ החלפה. אם לא הצלחת להשיג תוצאות הרם את החלק הקידמי עם 2 בוקים ותתחיל לנסוע באויר ולהביא את הגלגלים הקידמיים למהירות גבוהה ובמקביל תבדוק אם נשמע לך רעש חריג מאחד מהם וגם תבצע את בדיקת המגע בקפיץ. אם אתה לא בטוח במשהו תן למישהו שמבין שייבדוק לך ואם אתה רוצה אפילו תקפוץ אליי אני יראה לך איך בודקים. לגבי עלויות במוסך החלפת מייסב גלגל נעה סביב ה 400 שח.

פורסם
ערב טוב,

כבר הרבה זמן אני נוסע עם בעיה מסוימת ברכב שמאוד מציקה לי.

הבעיה מתחילה במהירות 80 קמ״ש ומעלה, שריקה (ממש דומה לרעש של מטוס ממריא) מתחילה להופיע ומתגברת ככל שהמהירות עולה.

מתחת למהירות שציינתי השריקה לא מופיעה.

שמתי לב שאם אני סוטה עם ההגה טיפה ימינה השריקה נעלמת ואיך שאני מיישר אותו היא חוזרת.

עוד דבר לא יודע אם זה קשור, לפעמים מופיעות רעידות בהגה בזמן בלימה במעל 100 קמ״ש.

באתי להתייעץ אם כדאי להכניס את הרכב למוסך ומה יכולה להיות הבעיה לדעתכם,

אני כבר לא יודע למה לצפות ולא ממהר ללכת למוסך לפני שאשמע את חוות הדעת שלכם המומחים.

נ.ב אני חדש פה אז נסו לגלות קצת סלחנות אם עברתי על איזשהו חוק או אם יש לי שגיאות כתיב, תודה.

אתה מתאר בעיה של מיסב גלגל קדמי ואני מציע לבדוק שוב את הנושא הרעידה בלימה רק לאחר החלפת המיסב.

פורסם
הרם כל גלגל בניפרד באויר וסובב אותו עם היד ותשים לב אם יש רעש חריג. בנוסף בזמן שהוא מיסתובב תגע בקפיץ שמאחוריו ותרגיש אם הוא רוטט. אם כן המייסב נחוץ החלפה. אם לא הצלחת להשיג תוצאות הרם את החלק הקידמי עם 2 בוקים ותתחיל לנסוע באויר ולהביא את הגלגלים הקידמיים למהירות גבוהה ובמקביל תבדוק אם נשמע לך רעש חריג מאחד מהם וגם תבצע את בדיקת המגע בקפיץ. אם אתה לא בטוח במשהו תן למישהו שמבין שייבדוק לך ואם אתה רוצה אפילו תקפוץ אליי אני יראה לך איך בודקים. לגבי עלויות במוסך החלפת מייסב גלגל נעה סביב ה 400 שח.

עשיתי מה שאמרת שהאוטו היה על ג'קים ואכן שהגלגל הקדמי ימני מסתובב הקפיץ שלו רועד שלא כמו בגלגלים האחרים,

תודה רבה לך.

×
×
  • תוכן חדש...