Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7850 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי אנשים , אני צריך רכב , מן הסתם ידני , אין לי יותר מידי דרישות..

בסה"כ הדברים הרגילים שמבקשים מאוטו...

שיהיה אמין וכמה שיותר חסכוני בדלק.

הגה כוח יהיה נחמד, אבל לא חובה.

 

המממ אני מעדיף מנוע בין 1200-1400 , ולא 1600 כי שמעתי שהם שותים יותר דלק.

 

זה הכל פחות או יותר , אני ישמח לקבל הצעות.

ועוד קצת מידע לגבי הוצאות נוספות על הרכב

כמו מחיר משוער של הביטוח שלו (אני יודע שזה לא קבוע , אבל אומדן יהיה נחמד)

ו... זהו. תודה!

 

 

נ.ב - בקשר למחיר הביטוח , אני לא נהג חדש אם זה משנה..

פורסם

סובארו ג'אסטי אולי? :roll:

 

ממה שאני שומע היא אמינה וחסכונית מאוד.

ואני מתאר לעצמי שהיא גם נכנסת יופי לתקציב.

 

אם לא ג'אסטי אז פיאסטה...

אבל אני לא ממש יודע איך האמינות של הרכב הזה. :roll:

.All Imprezas are equal,some are more equal then others

פורסם

אני ראיתי שהמחירון של פיאט אונו 92-93

 

הוא בסביבות ה8-10.

זה נכון?

ואיך האוטו?

 

(מנוע 1100 אני חושב , מיותר לציין שאני לא צריך אוטו עם ביצועים...)

פורסם

יש מחלוקת לגבי הרכב הזה, פיאט אונו. חלק יגידו לך שהוא אמין אבל הרוב יאמרו לך שלא.

 

אני אישית מציע לך לא להתקרב לפיאט אונו אלא אם יש אצליכם מוסכניכית ממש שווה. אתה הולך לבלות הרבה זמן במוסך....

 

עשה לעצמך טובה ותריץ חיפוש בפורום בנושא פיאט אונו. קרא את הדעות המגוונות על הרכב ותחליט בעצמך

בהצלחה...

פורסם

או'קי , אז איזה הצעות יש לכם?

לגבי הסובארו ג'סטי , באופן כללי (ביחס למחיר כמובן) איך הוא?

הגה כוח? מזגן? סתם איוורור?

הוא מסוגל להגיע ל 120 קמש עם 2 אנשים בפנים נכון? :?

פורסם

לא יודע מה איתכם לדעתי שווה להשקיע בפג'ו 205 1.4 רכב פשוט נחמד ביותר לסכום ובסכום שכזה אם אנלא טועה אתה יכול להביא אחד בשנתונים של 92,93 לגבי הג'סטי היא חמודה בעיקר בעיקר חסכונית אך כלל לא מהנה זה אוטו ששוקל 750 קילו בערך ממש יכול לעוף ברוח קופצני מדיי ולא מהנה אך שורה תחתונה הכי חסכוני לדעתי וכך גם האמינות שלו!!

שוב לדעתי בתקציב כזה זה נגיד פגו 205 או שאפשר לחשוב בכיוון של פורד פיסטה שנתון אם אנלא טועה 92,91

:cry:IBIZA 20vT -נימכרה!:cry:

בחסדך רחם עליי,כוון אותי בצעדיי..

פורסם

דיטסו שריד 93 ידנית

 

תתאים לך מבחינה חסכונית

אוטו חמוד קטן ואמין

ולדעתי כדאי לך לחשוב ללכת על אחת כזאת בתקציב הזה

Skoda Fabia 1.2TSI Sportline 2010

פורסם

בקשר לאונו - אני לא הייתי ממליץ.

בד"כ היא אמינה פחות...(למרות שבשנים האלה הכל תלוי באיך שהרכב תוחזק..)

 

היפניות הקטנות בד"כ מציגות אמינות טובה יותר.

.All Imprezas are equal,some are more equal then others

פורסם

או'קי , אז אתם בעצם אומרים

שרייד \ ג'סטי \ 205

 

205 לא יקרה יותר? 10 אלף , זה ממש המקסימום שלי...

ואני תחלס לא מחפש אוטו לפוזה או משהו כזה.

אני רוצה אוטו חסכוני , קטן ואמין.

 

כמה שאלות לגבי הג'סטי \ שרייד.

יש הגה כוח?

מזגן \ איורור?

איזה מנוע יש להם?

ואם אתם יכולים לתת לי אומדן , על מחיר ביטוח מקיף שלהם...

 

 

נ.ב - מה אתם אומרים על סקודה פייבוריט? חבר שלי קנה אחת לא מזמן , היא נראית ממש חמודה.

פורסם
דיטסו שריד 93 ידנית

 

תתאים לך מבחינה חסכונית

אוטו חמוד קטן ואמין

ולדעתי כדאי לך לחשוב ללכת על אחת כזאת בתקציב הזה

 

מחזק + + +

Greddy Type S - טעם החיים 8)

פורסם

I used to have a 94 Fiat Uno 1.4 i.e.s that was brand new from the dealer, that thing had a terrible habit of burning headlights and tail lights ALL the time, but not to many problems other than that even though we didn't really maintain it properly, I lacked the knowledge or money at the time

 

.Moti

פורסם

שרייד מנוע הוא 1.3 ויש גם 1.0

 

בגסטי 1.2 ויש 1.0 והשנתונים שיכנסו לך בתקציב הם 90-92 לידני

בכל מקרה לא ממליץ לך על הגאסטי השרייד היא בסדר גמור גם באוטומט וגם בידני והגאסטי באוטומט סובלת מגיר אוטומט רציף בעל בעיות רבות לעניינך הייתי שוקל בחיוב גם פגו 205 או פורד פיאסטה אילו מכוניות זריזות ביותר ופשוטות לנהיגה ולתפעול

:cry:IBIZA 20vT -נימכרה!:cry:

בחסדך רחם עליי,כוון אותי בצעדיי..

פורסם

 

בכל מקרה לא ממליץ לך על הגאסטי השרייד היא בסדר גמור גם באוטומט וגם בידני

תיקון.. עדיף לא להסתבך עם אוטומט מהשנים האלו

יש המון בעיות של סחיבה ושלל תקלות

אם אתה הולך על אחת כזאת

אז רק ידנית

Skoda Fabia 1.2TSI Sportline 2010

פורסם

כן , לא תכננתי בכל מקרה ללכת על אוטומט.

רק ידני.

בקשר לפג'ו , שמעתי מאנשים כאן שזה לא האוטו הכי אמין\חסכוני שיש..

×
×
  • תוכן חדש...